Kouwe Klauwen voor kinderen met kanker (VOKK)

Crisis_82

MF'er
30 nov 2004
123
0
Soest
[update 20-02]
:} voor iedereen die is op komen dagen en daarmee de VOKK gesteund heeft en natuurlijk ook voor de sponsors :}

We hebben nu al 1623,85 euro opgehaald en dat zal waarschijnlijk nog meer worden want er zijn nog mensen die geld overgemaakt hebben, nog over gaan maken en restaurant Fusions heeft volgende week nog een actie voor de VOKK!

Diegene die een prijs gewonnen hebben maar er niet waren krijgen een telefoontje of vinden de prijs in de brievenbus :)



Zoals de titel al verraad, op zondag 20 februari 2005 is er een Kouwe Klauwen rit :] voor de Vereniging 'Ouders, Kinderen en Kanker' (VOKK). De rit zelf is een sponsorrit, zodat geld ingezameld kan worden voor projecten van de VOKK.

Het begin en eindpunt is in Soest, vlakbij het Paleis Soestdijk, bij restaurant Fusions (Burgemeeste Grotehstraat 37, 3761 CK Soest). Er is een ruime parkeerplaats aanwezig. Zij bieden ook een kopje koffie aan, aan het begin van de dag. Aanvangen tussen 10 en 11 uur. Inschrijven kan voor €5,- en dan krijg je dus de route. Een ieder rijd 'voor zich'. De verantwoording etc. ligt bij de rijders zelf. Gedacht wordt om een korte en een lange route te maken, zodat de vingers enigszins gespaard blijven als het écht koud is.

Na de rit is het weer verzamelen bij restaurant Fusions, voor een bitterballetje (door hen aangeboden) en evt. wat je zelf nog zou willen (er is heerlijke snert). Als afsluiting hebben we nog een loterij. Loten kun je bij inschrijving kopen voor €2,-. Prijzen worden nog bekend gemaakt. Tijden van de loterij hangen een beetje af van het weer (rijden de meesten een korte of lange route).

Ik neem aan dat iedereen wel een routebeschrijving meeneemt om het restaurant te vinden maar mocht het tpch te moeilijk te vinden zijn ;) vanaf de A1 en de A27 hangen we wat bordjes op zodat je weet hoe je moet rijden.

Als prijzen zijn er o.a. te winnen:
[*] Arie Molenaar - cadeaubon €150
[*] Motoport Vianen - cadeaubon €100
[*] Ecool: halve dag motorcursus
[*] Verheul: paar handschoenen
[*] Xenalocks - 2 goede sloten
[*] Van Harten - BMW handschoenen
[*] Vertrekpunt - cadeaubon €50
[*] Intersport Van Dam - 5 x kadobonnen €20,-
[*] Jubileum boek '100 jaar Harley'

En Verheul geeft iedere deelnemer! korting op de volgende artikelen:
[*] 1 paar warme winterhandschoenen: van 69,00 voor 35,00
[*] 1 thermo-overal van Fieldsheer met uitneembare thermovoering: van 189,00 voor 75,00
[*] 1 paar wind- en waterdichte toerlaarzen: van 129,00 voor 69,00


Dus..... Ben je zondag 20 februari vrij en niet vies van een paar kouwe klauwen? Laat dan graag ff weten dat je komt :]

Kun je niet, heb je je verslapen, of kom je om een andere reden niet, maar ben je wel vrijgevig??? Dan volgt hier de rekning waar je mag storten:

938400045
t.n.v. VOKK
Nieuwegein
o.v.v. Motorrit

Voor meer info kun je ook mailen naar kouweklauwen @ gmail . com

Meer info over de VOKK op www.vokk.nl (positieve spam ;) )

Tot nu toe rijden mee;

Spider
Kofferrek
Bouke
Viccie
Boefke1[s/]
Fritz gaat t niet redden met de schouder...
Oliesjeik (komt toch ook van z'n tapijt af?)
Littledevel (mits 'mooi' weer)
Fuck Het Milieu
Motomuzzi
CB400NICO
Polleke (handig als de motor in elkaar zit)
Louns (levert gewoon een keer de heilige zondag in niet dus, helaas
Wolf75 (zolang de pekel maar thuis blijft)
Tasmanian Devil (+ Devilin)
Phr3ak
Speeddevil (als de fiets compleet is tenminste)en dat is ie niet, dus helaas...
Stekman (behalve bij ijzel, duh... ;) )
Wingman (zonder ijzel en pekel)
Björn (met 3 tot 6 personen)
Basia (met duo)
Macreal
SuperKris
MiniMistress (misschien)
Hertog Jan (+ aanhang)
Superslurper motor-pech
Maxim7s ( + aanhang)
cdegroot (met vraagteken)
Redmax ( + meer dan een paar!!! :} )
bikebuilder (neemt Mieps gezellig mee)
ArjanR1 ( + wederhelft ;) )
Rutger29
bartholomeus (bij droog weer)
Bikevouwer (brengt collegea's en sponsors :} mee!)
Ducjealmere (zonder ijzel en pekel)
Ertje650 (hangt van het feestje af ;) )
Eaz ( + metgezel )
Berthebike
Blacks (zonder ijzel en pekel)
PEEWEE R1
Burning Rubber
Gerard1000FZR
Muz660
Svijf
yamapino (afhankelijk vh weer)
V FRed S
jaymn tl1000r
blauwitje
fietsertje (of bij blauwitje achterop)
Green Fear (onder voorbehoud van goed weer)
Raceegel ( ,, ,, ,, ,, ,, )
The REAL Roadkill (afhankelijk v/h/ weer)
CB'er (ondervoorbehoud)
Kjepper (afhankelijk v/h weer)
Street legal
~~noname~~
CB 1100 R (ligt aan het weer)
Redboost (+ stagebegeleider)
Een stuk of wat mensen van de fzr club
A.J. Kwak (mits pekelvrij enzo)
Woeste Willem 1 (komt hoe dan ook! :} )
RRRamon (als t droog is)
Alwin1973 (onder voorbehoud)
Fully (misschien,mogelijkerwijs,waarschijnlijk,met redelijke kans ;) )
The Unknown + Anneliezzje (mits Fully zich afmeld! ;) )
kUUk (mits, tenzij,... afhankelijk van... :X )
Loesje
hawk gt
(van fzr club)--> Fastmartin, Brambix, Scorpion, Anthony
Charley
HertogJan (met 4 man en 1 vrouw)
4slag
F@z5r (je kunt het, ook met regen ;) )
Bandit Sam
Redline Rider
Motorfreakje
TheSap ( +vader)
Nefius
*silverblade* (afhankelijk van temperatuur en regen)
Dwaal
Arckira
Richardg
Okki
Buurman ( +maat)
CreaTor
H29mechanic
newking (??? wel of niet???)
destopper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien de titel aanpassen in "kouwe klouwenrit voor kinderen met kanker"

enuh als alles lukt, doe ik ook mee ;)
 
Laatst bewerkt:
altijd goed natuurlijk! Wat is dat precies je idee? Een soort sponsorrit of kinderen achterop nemen/ in de zijspan?

:}
 
het liefst een sponsorrit (natuurlijk)
geld is hard nodig en een rit met veel zijspannen is denk ik te moeilijk qua organisatie. Mochten er wél mensen zijn met een zijspan die graag willen helpen dan is dit uiteraard ook erg cool. eerst maar ff kijken wat de reacties zijn voordat we aan de organisatie beginnen.

Tips over de organisatie voor een :] rit zijn meer dan welkom!!!!!
 
En hulp hierbij noodzaak, in me eentje zal het me waarschijnlijk nooit lukken.
 
Laatst bewerkt:
hehehe Viccie is dr maar druk mee

Luister altijd naar tips. en ik zeg t niet vaak tegen iemand :+ , maar je had gelijk!
 
ik ben er dan ook bij :)

als je nog ergens hulp bij nodig hebt, mail dan maar ff naar b.punter[APESTAARTJE]fcroc.nl
 
Counte me in 8-)

Of ik nou moet helpen met het organiseren, of gewoon mee rijdt, maakt me niets uit, laat maar horen wat het wordt ;)
 
Ow ja, 15 februari is trouwens op een dinsdag :o , dus dan wordt het waarschijnlijk de 13de februari, beetje druk op de weg anders. kan hier ook wel een poll voor houden. 13 of 20 februari?
 
Ik zou eventueel een nieuwe Goldwing kunnen regelen.
Ik neem aan dat de zieke kids mee willen voor een ritje of niet?

Ze kunnen op die fiets iig redelijk veilig zitten, ook nog redelijk beschut.
Dat kun je niet van mijn ZX10R zeggen, in vergelijking met die Goldwing 1800.

Of er moet iemand zijn waarvan het een ''wens'' is om achterop de nieuwe ZX10R te zitten, dan is het geen enkel probleem. Zal er dan zelfs voor zorgen dat ik hem dan op naam heb staan. Ben de laatste tijd teveel in aanraking gekomen met die ziekte '( Dus ik ben er.

Ik heb ook nog wel een motorpak liggen, alleen voor een persoon van rond de 1.80.
Heb zowiezo nog een motor jas, met alle beschermstukken...
Zal hem die dag zelf aan hebben, over mijn pak heen. Maar sta hem tijdens de rit graag af ;)


Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch idee!
Ik ben er en zal eens kijken of ik m'n moeder zo gek krijg om achterop te gaan zitten :P

En welkom op MF *D
 
thanx for the warm welcome! Ben ook benieuwd of je moeder dr gek genoeg voor is :P

@ Phr3ak
@ Tincup
Zeker heb ik jullie nodig voor de organisatie, zoals ik al zei, in me eentje wordt het waarschijnlijk nix. En daarbij nog een probleempje: De VOKK zelf mag niet zoiets organiseren. We zitten daarvoor (of liever daartegen) met bepaalde regels. De organisatie en het initiatief moet dus vanuit het 'gewone volk' komen. Op MF zijn er zoals ik lees veel enthousiastelingen die dit voor elkaar kunnen krijgen. En natuurlijk zet ik me dan uit alle liefde in vanuit 'eigen persoon' (dus niet vanuit de VOKK) bij het helpen van het tot stand komen van de rit.

Nog steeds interesse? Please mail me; chris[APENSTAART]vokk.nl
 
Hi Cris ......

Helemaal Toppie ook ik zit nog te denken om dit jaar iets in die richting te doen gezien wij als gezin zelf ook in zo'n soort situatie zitten omtrend mijn zoon Dion.
Ben alleen nog niet echt in staat geweest de moed en de tijd er voor te nemen gezien de zorgen op het moment best aanwezig zijn.
Maar je kunt zeker op mijn rekenen en misschien is het leuk als er de 15 de een paar zijspannen meerijden zodat er eventueel kids mee kunnen die te klein zijn voor achterop.
Lijkt me leuk als Dion zelf ook mee zou kunnen rijden in een zijspan met 1 van zijn broers.
En het sluit mooi aan op zijn verhaardag die op valentijn valt.
Laat maar horen en zo wat ik kan betekenen ben zeker van de partij...
Heb dan ook weer mijn bike terug en kan weer rijden.
 
And you too.


Lachen, Sinterklaas heeft ons net een bezoek gebracht!!! Mafketels!
VIC ---> je heb wat gemist!
 
Fikkie Viccie kindervriend van het jaar :? Dat is doorgestoken kaart B| ;)



Goed idee! Alleen is de tijd van het jaar (medio februari) in het algemeen het slechtste weer :X . Maar voor een goed doel monteer ik wel spikes op m'n fiets, trek m'n wollen lange onderbroek aan, en drink ik een litertje anti-vries op :9 .

Als je nog hulp nodig hebt, m'n mailadres staat in m'n profiel :)
 
Ach, door het broeikas effect zal t weer toch wel meevallen 8-)
Hulp altijd gewaardeerd, mail is onderweg.

PS. Vic---> Foto is vanaaf bij vokk, komt ook in attent als het lukt. Ze hadden een leuke donatie :} :} :} Dank u sinterklaasje!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan