ik heb de 92er CR500 al gekocht
1 woord... GEWELDIG!!!
ik ben vanmorgen gaan kijken voor de 84er en njah hij zag er netjes uit enzo hij startte wat moeilijk maar goed... paar kleine dingetjes zoals geen bougikap en t glas van de koplamp was kapot enzo.. ik rijen.. ik trap m in de versnelling : klats uit... wat bleek.. de koppeling ontkoppelde nouwelijks
ik meteen commentaar leveren... nouja ding weer starten.. duurde weer een eeuwigheid
en rijen... redelijk vlug naar de 2 beetje gas naar de 3 flik veel gas wheelie
naar de 4 ff doorgejakkerd heel ff in de 5 gereden nog maar ik was meteen verkocht.. heerlijk wat een vermogen.. maar goed dat was dus het ding van voor de eerste wereld oorlog..
later vandaag ging ik kijken voor de 92er en natuurlijk ff rijden.. hij is niet zo erg mooi, kappen zijn geschuurd en geschaafd enzo, de radiateur ziet er wat oud uit maar lekt nergens ofzo.. 1 voorvorkkeerringetje is lek maar dat is zo vervangen, de voorwiellagers zijn versleten maar ik krijg er een nieuwe set bij, de schokdemper achter is recent gereviceerd, de cilinder is gehoond en opnieuw bekleed met nicasil met een wat grotere zuiger dit is pas 1 tank geleden gebeurd
de banden zijn nog 75% er zit een zelfgemaakte uitlaat op (wel professioneel dus niet geprutst) met een tekort aan demping
er zit een wat lichtere tandwielverhouding op volgens de verkoper... hij heeft wel veel gebruikssporen maarja dat heb je wel eens met een 12 jaar oude motor verder liep hij goed hij rijdt fijn alle versnellingen werken bla bla etc.
nouja jullie horen het al, binnekort staan hier filmpjes over youp die op zn gezicht gaat
*btw* ik snap al die spookverhalen (nog
) niet over CR500's... ik vond ze beide goed te berijden, gewoon niet meteen vol op het gas gaan
-editje-
dit is hem dan
-nogeeneditje-
ik krijg er ook nog een gratis voorvork bij (geen upsidedown, die zit er nu wel op) en dus die lagers zoals ik boven al had vermeld.. en t hele prakje heeft me 1200 euro gekost