streetfighter/(cafe)racer/prono brik/ect. meeting!

wat gaan we doen?

  • alleen wat lullen

    Stemmen: 5 21,7%
  • eerst wat lullen en dan een stukje rijden

    Stemmen: 18 78,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Omdat er weinig mensen zich hebben aangemeld, en er ook nog wat hebben afgezegt, Lijk het mij beter om het over 1,5 maandje ofzo nog eens te proberen. Jullie kunnen natuurlijk alsnog afspreken, maar ik ben er denk ik iig niet bij. Jammer '(



Omdat ik zelf een enorme fan van verbouwde racer, brikken, nakeds, ect. ben, volg ik elk topic daarover op mf! racers die een complete makover krijgen, streetfighters, cafeeracers, zwaar verbouwde nakeds, prono brikken, en zelf af en te een flink verbouwde chopper... ik vind het allemaal geweldig, en volgens mij zijn er zat mensen die dat ook vinden!

Toch zou ik heel graag al die verboude dingen eens in het echt willen zien! daarom lijkt het mij leuk om eens een meeting oor deze mensen te organiseren zodat we eens elkaars fietsen kunnen zien, daar wat over lullen, en misschien nog een stukje kunnen rijden!

Is hier animo voor? laat het weten! maakt niet uit of je met een half afgebouwde fiets komt, of desnoods met een andere fiets omdat jouw project nog niet rijd. Zolang je maar zelf flink wat aan je motor verbouwd hebt, ben je welkom! :)





============================================================

UPDATE
Ondanks dat er erg veel mensen zijn die hun motor nog niet af hebben wil ik de boel toch maar door laten gaan. We doen gewoon een paar maanden later nog een 2e ofzo :P Het is altijd leuk om project fietsen te zien! of ze nou af zijn of niet!
DUS:

Locatie: Voor de jaarbeurs in Utrecht
Wanneer: Zondag 24 april, 13:00



Wie gaan er komen???


SuperKris ( ZXR 400 project, dat maar niet op schiet ) B|
Ivan (Nl) ( Honda CB750Four street brik 8-) )
Roeltjeh ( CB350 cafe racer )
Gixxer Fighter Onder voorbehoud ( Gixer 750 )
Crowbar( ZXR750 streetfighter )
Nitromax? ( wie kent zijn max niet? 8-) )
RunnerX ( CB500 fighter)
Galloper ( Wannabe fighter :+ )
gixxerron ( Brute GSXR 1100 8-) )
Bjorn Entius ( CBR 600 fighter )
Niels ( Nog een bekende max :9 )
...
 
Laatst bewerkt:
af is de mijne dan nog zeker niet maar als mn zitje klaar is en ik dus normaal kan zitten/rijden dan ben ik er wel bij met mn hondaatje :)

leuk initiatief trouwens ;)
 
Ik heb mijn verbouwde fiets net verkocht en ben nog niet klaar met de volgende :P
 
April 2005?

full


Gaat niet lukken :X
 
Best leuk idee!
Al is de mijne nog niet 'rijdbaar'....
Kom waarschijnlijk wel, is natuurlijk wél afhankelijk van waar het gehouden wordt!

SoeF!
 
oftewel er komt niemand, iedereen die kan rijden mag niet komen want die hebben niet hun fiets uit elkaar liggen. En iedereen die zijn fiets aan het verbouwen is krijgt hem niet rijdend. Daar sta je dan in je eentje... :)
 
moet lukken, hoop tegen die tijd toch wel mijn rijbewijs te hebben :)

maar waar zou dit plaats moeten vinden?
 
voor mij is trouwens plaats ook een beetje doorslaggevend aangezien ik geen grote afstanden met het ding ga rijden. tevens is april wel heel kort dag zodoende weet ik niet zeker of ie dan in zoverre klaar is, zoniet kom ik er wel een keer mee naar een meeting ofzo :)
 
24 april duurt iig nog ruim 2 maanden, dan moet je het toch wel af kunnen hebben ;)

De meeting zal waarschijnlijk ergens rond utrecht zijn, lekker centraal dus! 8-)
 
Ik wil waarschijnlijk wel ff komen kijken maar heb me motor rijbewijs nog niet en dat lukt ook nog niet in 2 maanden waarschijnlijk maar ik kom wel met de auto dan
maar waar is het eigenlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan