9 juni naar de Nordschleife

Ik wil wel een paar plaatjes schieten hoor, wanneer jullie aan het rijden zijn (met jullie digicam), ga ik wel ergens in een mooi bochtje staan ofzo, dan heb je een paar leuke "actie foto's". 8-)

Maareh *HOE* laat vertrekken bij de Shell bij Gouda??? :? 08.15uur of 08.30uur......

Als het weer morgen net zo is als nu wordt het lekker :] !!!!!!!

Bis Morgen!
 
Ik wil wel een paar plaatjes schieten hoor, wanneer jullie aan het rijden zijn (met jullie digicam), ga ik wel ergens in een mooi bochtje staan ofzo, dan heb je een paar leuke "actie foto's". 8-)

Maareh *HOE* laat vertrekken bij de Shell bij Gouda??? :? 08.15uur of 08.30uur......

Als het weer morgen net zo is als nu wordt het lekker :] !!!!!!!

Bis Morgen!


eehhh....NIET naar de weerberichten kijken kan ik
jullie aanraden...
 
Inderdaad als we eerst de A12 pakken daarna de A2 dan kan er beter doorgereden worden.
Op de A16 is het namelijk al een jaar een grote puinzooi.Donderdag heb ik er nog gereden. Alleen maar file en lage maximum snelheden 70 en 90km/pu
 
Niet gaan liggen zeuren, regenpoesjes! ;)
De vorige keer (26 mei) was er ook nix aan het handje met 70% kans op regen en 15 graden, dus :]

Zie jullie morgen!

HEP ER MEGAAAAAAAA ZIN IN...alleen of ik de Ring opga...ben WEER aan het twijfelen maar er is morgen >50% kans wat mij aangaat....

Moet vanacht maar bochten uit mijn hoofd gaan leren, zodat dit poesje niet door het minst of geringste knikje onderuit gaat..... :?

Heb nml nog 0 circuitervaring.... '(

Maar ja we zien wel, heb donderdag voor het eerst een voetsteuntje aan de grond gereden, verraste me inderdaad zoals Mar1tin al had voorspeld....
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Niet gaan liggen zeuren, regenpoesjes! ;)
De vorige keer (26 mei) was er ook nix aan het handje met 70% kans op regen en 15 graden, dus :]

Zie jullie morgen!

HEP ER MEGAAAAAAAA ZIN IN...alleen of ik de Ring opga...ben WEER aan het twijfelen maar er is morgen >50% kans wat mij aangaat....

Moet vanacht maar bochten uit mijn hoofd gaan leren, zodat dit poesje niet door het minst of geringste knikje onderuit gaat..... :?

Heb nml nog 0 circuitervaring.... '(

Maar ja we zien wel, heb donderdag voor het eerst een voetsteuntje aan de grond gereden, verraste me inderdaad zoals Mar1tin al had voorspeld....
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Enige circuitervaring die ik heb is de MFCD geweest. Gewoon doen, we zien het wel. Je mag daar zeker wel inhalen en zo hè? Op zich voor ons beginnelingen wel jammer, moeten we ook in spiegels kijhken en zo.......

O ja, mijn voorband is ook op, denk dat ik maar een burnout ga doen na morgen *D (met sleepkabel achter een auto met voorrem ingeknepen of zo :? )
 
Okay dan, morgen zie ik jullie rond 08.00uur bij de Shell bij Gouda. 08.15uur vertrek. Even snel wat naar binnen gooien en gieten daar!

Als iedereen nu zijn helm andersom opzet kunnen we elkaar natuurlijk makkelijk herkennen!??? Offe met een dikke stift "MF" op je voorhoofd ofzo??? ;)

Ik gok dat het eerste gedeelte van de dag zeker droog is dus ik ga het leer vast uit de kast halen!

Bis Morgen!
 
Let op Let op!!!!!!!

De afspraak bij de Shell bij Gouda wordt vervroegd.

En wel 8.00uur wegrijden bij de Shell bij Gouda.


Dus voor alle westerlingen UITERLIJK 8.00uur VERTREKKEN BIJ DE SHELL GOUDA :} :} :} :} :} :} :}

Wees op tijd
 
8.00 uur ???
tjessus....
maar net gezien op www.wetter.de , ziet nie goed uit

WIL NOG IEMAAND MIJ ZIJN MOB.TEL. MAILEN ?? ik moet vannacht nog werken, misschien kom ik wat later. :z
 
Laatst bewerkt:
Dan komt moot uit want ik wou net erop zetten dat we UITERLIJK 8.00 moetn vertrekken vanaf de shell Gouda. Mario en ik vertrekken om 7.30 vanuit Delft.
Hier eventueel mijn nr: 0614437410
 
Ik ga bij nader inzien niet eerst naar Gouda, scheelt me sowieso een half uur (kom uit Almere). Ik rijd direct nnaar Nederweert, en zie jullie daar wel.

09.30 daar weg geloof ik, ben ik daar 09.15 uur.

[edit: dt!!]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HEP ER MEGAAAAAAAA ZIN IN...alleen of ik de Ring opga...ben WEER aan het twijfelen maar er is morgen >50% kans wat mij aangaat....

Moet vanacht maar bochten uit mijn hoofd gaan leren, zodat dit poesje niet door het minst of geringste knikje onderuit gaat..... :?


Als we een paar eurotjes ophoesten is er vast
iemand aardig genoeg, om op het circuit voor te
rijden voor een paar man , zodat we niet al in de
binnenbocht zitten voordat de bocht begint
e.d. ....toch :?
 
En hier komt dan het lokale weerbericht voor morgen: bewolkt en droog, in de late middag kans op regen, temp rond 17°. precies zoals vandaag maar vandaag heb ik hier geen regendruppel gezien.
Veel fun allemaal morgen en een safe ride. :] :] :]
 
En hier komt dan het lokale weerbericht voor morgen: bewolkt en droog, in de late middag kans op regen, temp rond 17°. precies zoals vandaag maar vandaag heb ik hier geen regendruppel gezien.
Veel fun allemaal morgen en een safe ride. :] :] :]
Thanks! Als het zo wordt als vandaag dan zitten we goed. Het was hier (Eindhoven) in ieder geval de hele dag perfect motorweer.
 
ik zie jullie op het afgesproken tijdstip bij de mac, en de rest bij het tankstation aan de grens.
 
'K ga dus óók mee! :] ! Tenzij het echt pokkeweer is/wordt! Kijk morgenvroeg wel weer naar de dan actuele radarbeelden :} Werkte 2 weken geleden óók perfect!
Kan wel zo zijn dak pas op het allerlaatste moment bij de Mac ben! NIET op me wachten!
Als ik half 10 niet haal rij ik rechtstreeks naar de Shellpomp!
Mzzl!
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan