9 juni naar de Nordschleife

Is goed Gerko, ik hoor van Mario wel hoe we er komen. Motor heb ik net oppietoppie gemaakt.
Wat olie bijgevuld en een doek over de kappen.

Ik ben er klaar voor!!! :] :] :] :] :]
 
Goeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemorgen......de zon schijnt bij mij naar binnen..zalig. :P :P :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
In Limburg geen wolkje te zien, tot zometeen allemaal.

Ik heb er zin in!!!!!
:] :] :] :} :} :} :] :] :] :} :} :} :] :] :] :} :} :} :]
 
We maken gewoon een "lesgroepje"voor de Liefhebbers!
:] :] :] ............... :}
JAAAAAAAAAAAAAAAA

JAJAJJAJAAJAJAJJAAJAJAJAAAAAAAAAAAA!!!!!!1 :] :] :]


Alhoewel, als ik het dalijk weer zie, dan begin
ik toch te twijfelen, tussen al dat losgeslagen
wild.. :) :)

bbww....half 3 sliep ik....half 5 werd ik wakker
van alle vogels voor mijn raam e.o...half 8 kwam
ik er met mijn duffe kop achter dat het raam
dichtdoen wel eens zou kunnen helpen.. |( |( |(

Maar geen wolkje aan de hemel hier :} :} :} :] :]
 
HEEEJJJJ *D Nou ik ben dus gisteren geweest (zaterdag) en t was een wereld dag! Heerlijk weer gehad, af en toe wel een dreigend buitje, maar vooruit! 6 rondes gereden, 2 ervan gefilmd met tankcamera....en de kwaliteit is zeer goed, we gaan deze op de pc zetten, dus ehhh Poohbeer??? K heb wel een uitstapje gemaakt in Hocheichen, dus net na de Hatzenbach...scherpe rechtsdraaier die ik wat te laat instuurde.....op het laatst toch maar besloten om rechtdoor te gaan, dus dat was een sprong over de Kurbs heen :} (staat op tape btw ;) ) Later ook nog ergens na Pflantzgarte 2 komt een scherpe links/rechts (naam ff kwijt) bocht en daar gleed mn voorwieleke ff weg, dat was ff het hartje in de keel 8-) Supervisor draaide zn rondjes ook zeer strak...voor het eerst een kneedown voor hem, maar dat was nog niet genoeg, dus reed ie zn schakelpook maar ff aan de grond :} over extreem plat gaan gesproken :+

Er waren ook nog wat vrienden met de auto, die hebben ons 2x gefilmd bij Pflantzgarten 1...ziet er zeer strak uit! Mijn dank daar nog voor :}

3 flinke ongelukken gebeurd met motorrijders....eentje ´s morgens, de baan was 1,5 uur dicht....´s middags een hele heftige aan het einde van Brunchen...die is waarschijnlijk dood...motor was in 2 delen gebroken en de voorvork was er helemaal afgeslagen :( ...hoorde dat het een Engelsman was, en dat het niet goed was daar.......en later stonden we te kijken in Bruchen, willen we net gaan hoor ik ineens iets schuiven.....een Engelse jongen die in NL woont met een CBR gleed onderuit....ik liep net weg dus kom als een gek terugrennen....schiet mn schoen uit!!!!! Dus ik ga languit op mn bek :j handen open en een pijnlijke knie en wat schrammen op mn buik F**K! Laatste keer dat ik gevallen ben was volgens mij toen ik 10 was ofzo :+

Toen naar huissie toe, was op 23 uur thuis...

BEN NU NOG VERSLAAFDER DAN IK AL WAS, VOLGEND JAAR EEN JAARKAART VOOR MIJ!!!!!!

EDIT: ow ja en mn bandje is weer mooi rond, en hij is nu in het bezit van een spijkertje :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan