9 mei circuitdag Zandvoort

Mieps

MF veteraan
25 apr 2003
1.170
0
Großlittgen
Wie is er nog meer aanwezig die dinsdag?

Die dag is mijn eerste circuitdag, dus ja, er mag gesproken worden van een ontmaagding :P
Gelukkig geldt dat ook voor mijn vrienden die samen met mij in groep 1 zijn ingedeeld... ;)

Als ik de heren in het buitenland makkelijk kan bijhouden (Mille/ Zx9 etc), zal het op een circuit toch ook wel gaan lukken? :Y
 
uhm ff kijke.....nee be die dag er niet :+

full


Veel succes die dag en laat je niet opnaaien....en vergeet alles wat je op straat geleerd hebt. Je kan op de baan behoorlijk "verdwalen" hoe goed je ook op straat rijdt.
Gewoon voor je kijken en je koppie dr bij houden en lekker relaxed rijden.
(ik was mn 1e x ook superzenuwachtig, overigens ben ik nog steeds altijd behoorlijk zenuwachtig maar dat houd je wel scherp.)
 
uhm ff kijke.....nee be die dag er niet :+

(Afbeelding)

Veel succes die dag en laat je niet opnaaien....en vergeet alles wat je op straat geleerd hebt. Je kan op de baan behoorlijk "verdwalen" hoe goed je ook op straat rijdt.
Gewoon voor je kijken en je koppie dr bij houden en lekker relaxed rijden.
(ik was mn 1e x ook superzenuwachtig, overigens ben ik nog steeds altijd behoorlijk zenuwachtig maar dat houd je wel scherp.)

Ok, ik ben groen (niet qua motor overigens ;) ), jij duidelijk niet...

Koppie zal ik erbij houden, zal goed opletten bij de theorie die we eerst gaan krijgen en ik laat me sowieso niet gek maken... Thnx voor de tips!
Verheug me er nu al op :Y
 
Ok, ik ben groen (niet qua motor overigens ;) ), jij duidelijk niet...

Koppie zal ik erbij houden, zal goed opletten bij de theorie die we eerst gaan krijgen en ik laat me sowieso niet gek maken... Thnx voor de tips!
Verheug me er nu al op :Y


ik ben ook nog redelijk groen hoor.
in 2003 1 dagje Zolder gedaan, in 2004 weer 1 dagje Zolder gedaan en in 2005 7 dagen gedaan 9 (oa assen/zandvoort).
Dit wordt mn eerste echte racejaar pas.
 
Ik ben er 9 mei ook, dat wordt mijn eerste circuitdag met de racer...
Ik heb me ingeschreven in groep 2 en ga me lekker bezig houden met de CBR leren kennen en proberen de vering goed af te stellen.

Heb er nu al zin in!

Dit is mijn CBR, al zal hij er op 9 mei anders uitzien aangezien hij nog gespoten gaat worden....

full
 
Hee, dat houden we natuurlijk ff goed in de peiling ;)

Welke kleur gaattie worden dan?
De meningen lopen nog uiteen...waarschijnlijk donkerblauw met wat opvallende details... :Y

Ik plaats nog wel even een piccie....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan