Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt het over een lelijke motor en de motor in jouw profieldinges..Is dat 4k met of zonder uitrusting (pak, helm, handschoenen en laarzen)?
Zou zeggen japans viercilinder en lelijk, dan heb je de snelste motor voor dat geld.
Top dankjewel ik ga het in de gate houdeGilera Runner
Even alle gekkigheid daargelaten: in de regel kun je met elke A2 motor boven de 30kw de 150 aantikken. Of je dat moet willen is een tweede. Ben je nog aan het rijlessen? Vraag maar eens aan je instructeur of je eens met een hogere snelheid een stop mag proberen op een veilige plek.
De meeste lesmotoren tegenwoordig hebben ABS, dan valt het allemaal nog wel mee. Ga je voor een wat oudere motor, dan hebben die geen abs en dan moet je het remmen leren doseren. Snel rijden is niet alleen maar aan het gas kunnen jengelen. Het is anticiperen en voertuigbeheersing (nog veel meer dan bij een auto) en dat is iets dat je ontwikkelt naar mate je meer ervaring krijgt.
Qua acceleratie hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Zelfs een 25kw motor trekt de meeste autos wel eruit aan het stoplicht.
Of dat dit iets is maar dit is niksWat ga je precies in de gaten houden nu dan?
?Niks voor jou misschien, of zelfs waarschijnlijk.
Voor vele anderen is het de reden om dagelijks op te staan!
Ja dat is zeker waar en is natuurlijk ook goed om eerst twee jaar ervaring op de doen bedankt voor u goeden reactieJe kan altijd kijken naar een oude 600 op 25 kw. Of je dit moet willen omtrent verzekeringen en je kunnen is een tweede. De Japanse 300/400cc zijn erg leuk maar echt snel ga je op A2 niet vinden (als je het vergelijkt met wat jij waarschijnlijk snel vindt). Gewoon lekker even een motor nemen om te leren rijden(denk ik zo) en dan zodra je je A hebt voor een snelle motor gaan kijken. (Note: zolang je niet naar het circuit gaat (en zelfs dan eigenlijk niet) ga je een snelle motor niet helemaal benutten dus is het eigenlijk best wel zinloos tegenwoordig)
Precies, met een ietwat lichtere motor kun je prima uit de voeten hier. De motor is ook simpelweg meer vergevingsgezind voor kleine foutjes etc dus helemaal geen verkeerd idee om erop te beginnenJa dat is zeker waar en is natuurlijk ook goed om eerst twee jaar ervaring op de doen bedankt voor u goeden reactie
Dat is zeker waar heel erg bedanktPrecies, met een ietwat lichtere motor kun je prima uit de voeten hier. De motor is ook simpelweg meer vergevingsgezind voor kleine foutjes etc dus helemaal geen verkeerd idee om erop te beginnen
Je kan altijd kijken naar een oude 600 op 25 kw. Of je dit moet willen omtrent verzekeringen en je kunnen is een tweede. De Japanse 300/400cc zijn erg leuk maar echt snel ga je op A2 niet vinden (als je het vergelijkt met wat jij waarschijnlijk snel vindt). Gewoon lekker even een motor nemen om te leren rijden(denk ik zo) en dan zodra je je A hebt voor een snelle motor gaan kijken. (Note: zolang je niet naar het circuit gaat (en zelfs dan eigenlijk niet) ga je een snelle motor niet helemaal benutten dus is het eigenlijk best wel zinloos tegenwoordig)
KTM Duke 390?Hey allemaal ik ben op zoek naar een betaal bare motor (onder de 4050) het moet een a2 motor zijn met wat pit het liefst een snelle motor iemand een idee
Oké super bedankt voor de tipKTM Duke 390?
Heb zelf een jaar op een 200 gereden en die vond ik (ondanks de 28pk) al lekker vlot.
Een 390 heeft 44pk en weegt maar 139kg, dus is knap snel.
oke super bedanktBMW G 310 R. Fantastisch leuk ding en zuining.
Deze ga ik onthouden super fijn dankjewelOm ervaring op te doen is eigenlijk elke A2 motor prima.
Als je echt een relatief snelle A2 motor wilt hebben sluit ik me aan bij @Delight om eens te kijken naar de KTM duke. Die zijn vrij licht, dus veel vermogen per kg
Of een Yamaha XT660, die schijnen standaard al 35kw te zijn: Yamaha XT660X XT660R A2-rijbewijs