A2 rijbewijs regels in 2015 ?

Essa

Rookie
30 nov 2014
3
0
Ik was van plan om op m,n twintigste voor me A2 te gaan aangezien directe instroom op A2 op 20 jarige leeftijd mogelijk was na de regel aanpassing in 2013. Nu heb ik alleen gelezen dat het in 2015 niet meer mogelijk zou zijn ? Ik word precies in dat jaar 20 B|
Maargoed, is er iemand die zeker weet hoe het zit met die motor rijbewijzen in 2015. Ik weet dat het verstandig is eerst te wennen op een lichtere motor. Op vakantie heb ik altijd op een bmw gs 1200 gereden en vind die easy to handle.

-Is de directe instroom dus nog mogelijk in 2015
-aangezien het max kw op A2 niet erg hoog is zal ik waarschijnlijk een motor met redelijk kw moeten terugvoeren. Ik dacht aan de volgende opties.
Bmw f800
Yamaha R6
Honda cbr600

Als iemand betere opties of goeie tips heeft over de keuze van een motor, hoor het graag. Heb zelf nooit een motor aangeschaft in Nederland.
 
wauw, het is gepubliceerd in 2012, excuses excuses.. alles is gewoon dus hoe het was. sorry !
 
Leerlingen nieuwe motorrijbewijs-categorie A2 pas in 2015

hier is wat ik gelezen heb, vrij onduidelijk.

bedankt voor de tip. een motor die dus van origien 70kw heeft, is alleen terug te voeren, erboven niet he ?


Hmm lijkt me oude bericht.

Rijbewijs a2 is al vanaf jan 2013 ingevoerd.
ik ben 23 jaar heb rijbewijs a2 gehaald. Als ik 24 bent mag ik rijbewijs a halen. Daarvoor moet ik weer avd examen doen. Avb en theorie hoeft het niet. (Ja ik kon niet wachten :p :p _O- )

Motor die 71 kw vol vermogen heeft mag je niet rijden ook als motor teruggevoerd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan