Aangehouden bij de PPP..

Ben gister aangehoude met de auto, vanwege mn kenteken |( Trekhaak zit ervoor...nou, moe je bij de leasemaatschappij zijn...dikke lul, 3 bier...iig 20 min agenten lope pesten, mn zussie in een deuk de hele tijd, en ik weet het zeker, als ik nog 30 min had gekrege had ik de agente aan het janke gehad })
Vroegen ze om een verklaring |( dus ik zeg: Nou, ik rijd altijd te hard...oh nee, das mn andere verklaring :+ doe maar creatief, schrijf maar wat op joh :P
Tering jute hebbe nix beters te doen als zeiken om een trekhaak :(
 
Ben gister aangehoude met de auto, vanwege mn kenteken |( Trekhaak zit ervoor...nou, moe je bij de leasemaatschappij zijn...dikke lul, 3 bier...iig 20 min agenten lope pesten, mn zussie in een deuk de hele tijd, en ik weet het zeker, als ik nog 30 min had gekrege had ik de agente aan het janke gehad })
Vroegen ze om een verklaring |( dus ik zeg: Nou, ik rijd altijd te hard...oh nee, das mn andere verklaring :+ doe maar creatief, schrijf maar wat op joh :P
Tering jute hebbe nix beters te doen als zeiken om een trekhaak :(

Een trekhaak leasen?
 
Kom nu naar de PPP en profiteer van een aantrekkelijke korting op uw bekeuring. Kom NU! Het is feest deze zomer en dat vieren wij met de hoge kortingen voor nieuwkomers.
L :+ L

Echt een naaistreek van de politie :(
En zonder getuigen kun je ze niks maken.
De politie heeft het laatste woord.
 
Ben gister aangehoude met de auto, vanwege mn kenteken |( Trekhaak zit ervoor...nou, moe je bij de leasemaatschappij zijn...dikke lul, 3 bier...iig 20 min agenten lope pesten, mn zussie in een deuk de hele tijd, en ik weet het zeker, als ik nog 30 min had gekrege had ik de agente aan het janke gehad })
Vroegen ze om een verklaring |( dus ik zeg: Nou, ik rijd altijd te hard...oh nee, das mn andere verklaring :+ doe maar creatief, schrijf maar wat op joh :P
Tering jute hebbe nix beters te doen als zeiken om een trekhaak :(


En hebben ze een prent geschreven? Drama zeg.....
 
vuile teringlijers zijn het...

gaat weer helemaal nergens over...dit is zo zielig gedrag dit!!!

zo..ik heb gesproken...

p.s. er zitten ook toffe agenten bij...maar die autohomo's die zijn erger dan motorpolitie...


grrrr :( :( :( :( :(
 
geloof dat ik de enige ben hier die het niet weet maaruh.... wat is de ppp :?
 
Nou, als je echt grote stappen wilt maken, dan moet je gewoon even 210 gaan rijden. ben je weer even genezen :) :)

We hebbe gister met Gixx, R1beest en Ferey binnedoor 260+ geklokt waar je vast en zeker nie harder als 80 mocht, en dan ben ik gul :P
En ik ben nog steeds nie geneze :P De rest ook nie durf ik te wedde
 
Ben gister aangehoude met de auto, vanwege mn kenteken |( Trekhaak zit ervoor...nou, moe je bij de leasemaatschappij zijn...dikke lul, 3 bier...iig 20 min agenten lope pesten, mn zussie in een deuk de hele tijd, en ik weet het zeker, als ik nog 30 min had gekrege had ik de agente aan het janke gehad })
Vroegen ze om een verklaring |( dus ik zeg: Nou, ik rijd altijd te hard...oh nee, das mn andere verklaring :+ doe maar creatief, schrijf maar wat op joh :P
Tering jute hebbe nix beters te doen als zeiken om een trekhaak :(

Kheb je toch gewaarschuwd met die Lease-trekhaak van je *D Kheb nog naar dat vaginale sleuteltje lopen zoeken in die sloep van je. Ben na een uur :+ zoeken gestopt. Dan blijft die trekhaak er maar gewoon opzitten 8-) Zien ze kenteken misschien niet als je te hard :} :} rijdt.


O'ja, we hebben gisteren heerlijk geknald met z'n vieren }) }) }) }) :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
2x in 1 week aangehoude |(
Zou bijna een abbo nemen, is goedkoper denk ik...of een strippekaart...

ROFLOL, ik zie het voor me. Je wordt aangehouden en je pakt zonder te lullen direct je strippenkaart :+

Sorry heb nogal een levendige fantasie. Ohw, als je dit doet: of je ben geweldig en gaat vrij uit of je bent zwaar de lul.

Wie o wie probeert het? })
 
ROFLOL, ik zie het voor me. Je wordt aangehouden en je pakt zonder te lullen direct je strippenkaart :+

Sorry heb nogal een levendige fantasie. Ohw, als je dit doet: of je ben geweldig en gaat vrij uit of je bent zwaar de lul.

Wie o wie probeert het? })


Wat is een strippenkaart???? ;)
 
Wat is een strippenkaart???? ;)

Dat is een soort bingokaart die je kan laten afstempelen bij elk bezoek of aanhouding of overtreding :z

Als ie vol is krijg je een gratis beurt :+ bij fun 4 2 :9

Dus als je op zoek bent naar Maximum dan weet je waar ie zit (of ligt natuurlijk) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan