Aangehouden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dit dus echt niet kunnen. :( :( :(




Je bent gewoon een vieze gore vuile linksplakker

:+
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet?
Is toch ook een mens van vlees en bloed met urineblaas in zijn lichaam.
Wat moet ie dan doen?
Ophouden of in zijn broek zeiken.
Ik had precies hetzelfe gedaan in zijn geval.
Benne wel ergere dingen in de wereld zeg.
Come on........
 
Kan zo'n politie r1200rt/k1600gt of waar ze dan ook op rijden wel 280km/h?

Nee, 240 km/h houdt het bij een K1600GT op.

@TS:
Nooit een wout achterna zitten om aan te spreken, er is voor een agent vast een gegronde reden om flink door te rijden.
Met of zonder blauw blauw...
 
Nou, wat me nu is gebeurt.....

Ik rij dus op de A28 richting Zwolle vanaf Staphorst. Rijdt me ineens met een rotgang op de zelfde (linker rijbaan) een motoragent voorbij. Geen sirene aan, geen lampjes. Hij rijdt op dezelfde rijstrook me gewoon voorbij...

Vervolgens gaat blauwblauw en geluid wel aan en knalt hij overal langs. Ik denk, ik rij achter hem aan, wil hem graag aanspreken op z'n rijgedrag.
Ik dus met een deftig vaartje er achter aan, op een gegeven moment dus 280km/u, gaat die gek dus ineens z'n lampen en geluid uit doen, Stop Politie.
Dus ik denk, wat zullen we nu krijgen. Nou, lang verhaal kort, hij had me uitgedaagd, motor en rijbewijs kwijt.

Begrijp echt niet waarom hij dat doet en ik dacht iets van burgerplicht. Iemand enig idee wat ik hier nou mee aan moet?

Waarom zou jij een agent moeten aanspreken op zijn rijgedrag :?
En dat noem je dan ook nog burgerplicht _O- _O- _O-
Wat ben je nou voor droeftoeter?

Een motoragent heeft bepaalde vrijstellingen om zijn werk te kunnen doen. Zo ook harder rijden dan dat jij en ik mogen, en dat ook zonder optische en geluidssignalen aan. Als het erg druk wordt zet hij ze er dan misschien even bij.

Het kan heel goed zijn dat hij opgeroepen was voor bijvoorbeeld ambulance begeleiding, maar dat dit halverwege zijn rit ineens niet meer nodig blijkt. Dus hij gaat weer normaal rijden en pakt uiteraard die sukkel gelijk aan die vol gas achter hem aan blaasde.

Voor sommige mensen bestaan er gewoon niet genoeg |( |( |(

Zou het vrijdag zijn :?
 
Laatst bewerkt:
Nou, wat me nu is gebeurt.....

Ik rij dus op de A28 richting Zwolle vanaf Staphorst. Rijdt me ineens met een rotgang op de zelfde (linker rijbaan) een motoragent voorbij. Geen sirene aan, geen lampjes. Hij rijdt op dezelfde rijstrook me gewoon voorbij...

Vervolgens gaat blauwblauw en geluid wel aan en knalt hij overal langs. Ik denk, ik rij achter hem aan, wil hem graag aanspreken op z'n rijgedrag.
Ik dus met een deftig vaartje er achter aan, op een gegeven moment dus 280km/u, gaat die gek dus ineens z'n lampen en geluid uit doen, Stop Politie.
Dus ik denk, wat zullen we nu krijgen. Nou, lang verhaal kort, hij had me uitgedaagd, motor en rijbewijs kwijt.

Begrijp echt niet waarom hij dat doet en ik dacht iets van burgerplicht. Iemand enig idee wat ik hier nou mee aan moet?
Ik vind dat je in basis een goed mens bent :Y Er is niks verkeerds aan om elkaar te wijzen op gedrag dat tegen de grens aan ligt, of daar overheen gaat. Ja, noem het burgerplicht, maar het helpt ons allemaal verder in deze maatschappij :Y
 
Ik vind dat je in basis een goed mens bent :Y Er is niks verkeerds aan om elkaar te wijzen op gedrag dat tegen de grens aan ligt, of daar overheen gaat. Ja, noem het burgerplicht, maar het helpt ons allemaal verder in deze maatschappij :Y

Eindelijk iemand die me begrijpt! Dankjewel Martell!
 
Ja, ja 280km/h achter oom agent...................... :]
En dan zeker nog erachter groot licht opzetten dat je er voorbij wil? _O-

Effe nadenken! Meer dan 50 te snel is invorderen RBW. Niet zo slim dus! :?
 
Hiermee had je een aanhouding wel kunnen voorkomen:
gattling-gun-bike.jpg

Dan heb je wel een VRO-2 nodig om over de brokstukken en lichaamsdelen te kunnen rijden.
 
Agent: Ik zet u aan de kant vanwege de hoge snelheid. Uw rij- en kentekenbewijs alstublieft.
Chilion: Ja zeg, ho eens even!
A: Pardon?
C: Ik ging achter u aan om u aan te spreken op úw gedrag!
A: Hoezo? U mag daarbij de maximum toegestane snelheid niet overschrijden, ik mag dat wel voor het uitoefenen van mijn functie.
C: Het gaat me meer om het inhalen op dezelfde rijstrook als waar ik reed, zonder licht- en geluidssignalen.
A: Oh eh, ja dat was misschien niet netjes maar...
C: Ik beroep me hierbij op mijn burgerplicht!
A [gloep]: Oei!
C: En dan nog die veel te hoge snelheid! Er zal maar een egel oversteken!
A [inmiddels het schaamrood op de kaken]: Eh ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ik moet u gelijk geven. Eh... Weet u wat? Hier! Mijn bonnenboekje. En hier zijn mijn rij- en kentekenbewijs...
 
Laatst bewerkt:
C [schrijft alles op]: Wilt u nog een verklaring laten opnemen voor uw gedrag?
A: Ik was onderweg naar een spoedmelding.
C: Ja, dàt zeggen ze allemáál!
 
Inderdaad precies wat mijn doel was Tarwetijgermaanzaad! Maar ja, die gekke agent dacht er anders over. Ongehoord.

Ik ga kamervragen stellen.
 
Mannen........kom op.........
Hoe lang rijden jullie al motor???
Kennen jullie het oeroude verhaal dan niet??
Of ben ik dan echt zo'n ouwe lul aan het worden.

De Honda Blackbird kwam in een ver verleden uit en pretendeerde een hele snelle motorfiets te zijn.
Kort erop antwoorde Suzuki met de Hayabusa.
Die was dus op top echt sneller dan de Blackbird.
Het verhaal is dit: In het Japans betekend Hayabusa: slechtvalk.
Inderdaad een roofvogel dus.
De vertaling van een Blackbird is: merel
Die zien we dagelijks hier vliegen toch??
Een slechtvalk oftewel Hayabusa duikt met meer dan 250km per uur van grotere hoogte op zijn prooi af.
Dus bijvoorbeeld op een merel.
Die weet dan niet wat hem overkwam en gaat ten prooi aan de slechtvalk.
Kortom: een knipoog met onderliggende gedachtegang van Suzuki naar Honda toe.
Vat je em Sammie!!
Pfffffffffffffff........ha ha ha ha ha
En dat is dus een van de drie redenen dat ik zo'n hekel heb aan Hayabusa's...... (kinderachtig gedrag).
 
Agent: Ik zet u aan de kant vanwege de hoge snelheid. Uw rij- en kentekenbewijs alstublieft.
Chilion: Ja zeg, ho eens even!
A: Pardon?
C: Ik ging achter u aan om u aan te spreken op úw gedrag!
A: Hoezo? U mag daarbij de maximum toegestane snelheid niet overschrijden, ik mag dat wel voor het uitoefenen van mijn functie.
C: Het gaat me meer om het inhalen op dezelfde rijstrook als waar ik reed, zonder licht- en geluidssignalen.
A: Oh eh, ja dat was misschien niet netjes maar...
C: Ik beroep me hierbij op mijn burgerplicht!
A [gloep]: Oei!
C: En dan nog die veel te hoge snelheid! Er zal maar een egel oversteken!
A [inmiddels het schaamrood op de kaken]: Eh ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ik moet u gelijk geven. Eh... Weet u wat? Hier! Mijn bonnenboekje. En hier zijn mijn rij- en kentekenbewijs...


C [schrijft alles op]: Wilt u nog een verklaring laten opnemen voor uw gedrag?
A: Ik was onderweg naar een spoedmelding.
C: Ja, dàt zeggen ze allemáál!

_O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan