125 of 250 viertakt eventueel.
Dat is toch de toekomst he.
tja, je krijgt er ook meer voor terug bij inruil dus per saldo maakt het niet zo veel uit. En het ondehoud is minder.Ja, als ze die hokken dat ff wat goedkoper maken
Inderdaad zal het onderhoud aan een viertakt op den duur veel hoger zijn dan een tweetakt.Onderhoud aan een viertakt minder?
Met hoger bedoel je hogere kosten? Dan geef ik je gelijk.Inderdaad zal het onderhoud aan een viertakt op den duur veel hoger zijn dan een tweetakt.
Je ziet op de baan ook de tweetakten weer een beetje terugkomen.
Prijs van de onderdelen al eens vergeleken?Met hoger bedoel je hogere kosten? Dan geef ik je gelijk.
Als je met hoger vaker bedoeld dan geef ik je ongelijk. Zo'n 125 moet officeel om de 8 uur los volgens mij.
Prijs van de onderdelen al eens vergeleken?
Dit betekend dus dat je een 2-takt een aantal keren kan verversen van binnen ,voor eenzelfde bedrag wat je voor een viertakt revisie kwijt zou zijn.maar hij bedoelt 'vaker' zegt ie net
nou dan mag je mij wel zeggen waar jij je zuigers koopt want ik ben alleen al aan de zuiger 130 euro kwijt en dan haal ik ze gewoon via een internet winkel.....
als ik bij wpm-motors langs ga ben ik nog duurder uit