Aansluitdiameter slipon dempers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kn3rf

MF veteraan
3 jul 2007
1.205
0
Bollenstreek
Goedendag,

Wat is de meest voorkomende aansluitdiameter voor slipondempers voor motorfietsen van rond de 600 tot 1000cc? Naar mijn idee komt 60[mm] veel voor, kan iemand dit bevestigen?

Is het zo dat wanneer een motorfiets een dubbele uitlaat heeft de aansluitdiameter kleiner is?

Mocht je weten welke aansluitdiameter jou motorfiets heeft ben ik daar ook in geinteresseerd icm het type fiets.

Groet Frank
 
Dat verschilt per fabrikant.

En als de fabrikant meerdere dempermodellen heeft soms per model. Of dat ze vanaf een bepaald jaar een andere diameter hebben dan daarvoor....
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,

Wat is de meest voorkomende aansluitdiameter voor slipondempers voor motorfietsen van rond de 600 tot 1000cc? Naar mijn idee komt 60[mm] veel voor, kan iemand dit bevestigen?

Is het zo dat wanneer een motorfiets een dubbele uitlaat heeft de aansluitdiameter kleiner is?

Mocht je weten welke aansluitdiameter jou motorfiets heeft ben ik daar ook in geinteresseerd icm het type fiets.

Groet Frank

Frank, wat wil je nou precies weten?

Ben je een lijst aan het samenstellen met alle merken., modellen en maten?

Of heb je spul liggen waarvan je wilt weten waar het op past?

Of iets anders? Kan ook natuurlijk :)
 
Frank, wat wil je nou precies weten?

Ben je een lijst aan het samenstellen met alle merken., modellen en maten?

Of heb je spul liggen waarvan je wilt weten waar het op past?

Of iets anders? Kan ook natuurlijk :)


In het kader van een marktonderzoek ben ik benieuwd naar de meest voorkomende aansluitdiameters van slipondempers op hedendaags bereden motorfietsen.

Uiteraard begrijp ik dat ieder type motorfiets een andere uitlaat heeft. Van geheel onder het blok tot onder het zitje.
 
In het kader van een marktonderzoek ben ik benieuwd naar de meest voorkomende aansluitdiameters van slipondempers op hedendaags bereden motorfietsen.

Uiteraard begrijp ik dat ieder type motorfiets een andere uitlaat heeft. Van geheel onder het blok tot onder het zitje.


:?

Moet je bedenken, bij mij zitten ze niet eens onder het zitje.

zo ver komen ze niet.....
 
In het kader van een marktonderzoek ben ik benieuwd naar de meest voorkomende aansluitdiameters van slipondempers op hedendaags bereden motorfietsen.

Uiteraard begrijp ik dat ieder type motorfiets een andere uitlaat heeft. Van geheel onder het blok tot onder het zitje.
Marktonderzoek op MF? Heb je toestemming?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan