Aanvaring met groep wielrenners. Wie zat er fout?

Dit is www.motor-forum.nl, hier zeiken we dus alles af wat geen motorrijder is. Punt.

Eens, dit topic is bedoeld om de mankementen van wielrenners aan de kaak te stellen, niet om te zeggen 'ja, maar alsof hun.... dan wel'

En wat betreft die bel, die bel hoort gewoon op de fiets.

Enige idee hoe fuckin' asociaal het is/klinkt als je lekker aan het fietsen bent, en je hoort ineens achter je 'AAN DE KANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

Oudere mensen zullen zich zoiezo de tering in schrikken, die gaan dan wiebelen, en er zullen er genoeg zijn die daardoor gevallen zijn. Daar heb je gewoon rekening mee te houden, wordt je trouwens ook netjes geleerd als je je rijbewijs gaat halen 'houd rekening met oudere mensen en gehandicapten'

Die stomme wielrenners zie ik dat niet doen. Kut volk, allemaal.

:+
 
sorry uwe excellentie dat ik een andere mening heb dan die u graag wilt horen

generaliseren kunnen we allemaal en blijkbaar u als de beste

je hoeft niet op mijn postings te reageren ook al ben je een modderaar.
daar waar ik niet buiten de forum regels post hoef je je niet druk te maken om wat ik schrijf toch en hoef je ook geen quotes aan te passen naar je eigen inzicht om je eigen standpunt te versterken..............

dan wordt je net zo irritant als een groep wielrenners die buiten hun boekje gaat.


de ban zie ik wel verschijnen
 
Eens, dit topic is bedoeld om de mankementen van wielrenners aan de kaak te stellen, niet om te zeggen 'ja, maar alsof hun.... dan wel'

En wat betreft die bel, die bel hoort gewoon op de fiets.

Enige idee hoe fuckin' asociaal het is/klinkt als je lekker aan het fietsen bent, en je hoort ineens achter je 'AAN DE KANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

Oudere mensen zullen zich zoiezo de tering in schrikken, die gaan dan wiebelen, en er zullen er genoeg zijn die daardoor gevallen zijn. Daar heb je gewoon rekening mee te houden, wordt je trouwens ook netjes geleerd als je je rijbewijs gaat halen 'houd rekening met oudere mensen en gehandicapten'

Die stomme wielrenners zie ik dat niet doen. Kut volk, allemaal.

:+

niet waar..........

dit topic was om een vraag te stellen en die is beantwoord.
de rest van het topic is vuilspuwerij en stemmingmakerij

"fietser zijn stom en wij motorrijders zijn geniaal en maken nooit fouten en er zitten geen rotte appels tussen ons soort mensen want wij gedragen ons solo en als groep altijd als voorbeeldige verkeersdeelnemers"


yeah right
 
sorry uwe excellentie dat ik een andere mening heb dan die u graag wilt horen

generaliseren kunnen we allemaal en blijkbaar u als de beste

je hoeft niet op mijn postings te reageren ook al ben je een modderaar.
daar waar ik niet buiten de forum regels post hoef je je niet druk te maken om wat ik schrijf toch en hoef je ook geen quotes aan te passen naar je eigen inzicht om je eigen standpunt te versterken..............

dan wordt je net zo irritant als een groep wielrenners die buiten hun boekje gaat.


de ban zie ik wel verschijnen

Ban... :?

Waarvoor ?

Nee joh, t is juist leuk om te zien hoe makkelijk je op zulke makkelijke kasten te krijgen bent _O-
 
sorry uwe excellentie dat ik een andere mening heb dan die u graag wilt horen

generaliseren kunnen we allemaal en blijkbaar u als de beste

je hoeft niet op mijn postings te reageren ook al ben je een modderaar.
daar waar ik niet buiten de forum regels post hoef je je niet druk te maken om wat ik schrijf toch en hoef je ook geen quotes aan te passen naar je eigen inzicht om je eigen standpunt te versterken..............

dan wordt je net zo irritant als een groep wielrenners die buiten hun boekje gaat.


Ik begrijp dat je hier dus zegt dat ik niet on-topic mag reageren als jij off-topic reageert ? :+


Ga toch fietsen man !
 
Wielrenners zijn altijd fout, principekwestie ;)
Dat zwz , daarom beoefen ik het ook :P

maar wat denk je hier van :?

Het Zuid-Limburgse Heuvelland, daar bij Vaals, is een populair toeristisch gebied voor natuurgenieters, wandelaars, fietsers en motorrijders. Die laatste groep zien de Limburgers echter liever gaan dan komen. Op de lokale radio en tv-zender L1 is de aftrap gedaan van een nieuwe campagne om overlast van motorrijdersw in het heuvelland tegen te gaan.
Men meldt: 'Er zijn al jaren klachten over groepen knetterende motoren die op mooie dagen door de Limburgse heuvels ronken. Met name de geluidsoverlast en de snelheid van de motoren zijn inwoners, ondernemers en de gemeenten een doorn in het oog.'
Motorrijders krijgen nu een folder uitgedeeld, waarmee de gemeenten Vaals en Gulpen-Wittem de overlast willen doen afnemen. de aftrap daarvoor is in Vijlen gegeven.
Op zich geen verkeerde campagne, maar de manier waarop de berichtgeving gedaan wordt, riekt toch weer lekker bevooroordeeld en generaliserend met 'groepen knetterende motoren' en 'dat ze weten dat ze lang niet altijd gewenst zijn', zoals in het begeleidende filmpje te horen valt.
Er wacht je dus een warm welkom in Limburg, gezellig! Je zult als verschoppeling waarschijnlijk liever vijf kilometer verder rijden om in Duitsland of België een terrasje te pakken...
Schreeuwende, spugende, te hard rijdende, niets of niemand ontziende en op terrassen luidruchtige groepen wielrenners zijn nog wel welkom trouwens.

_O- _O- :P :+ :+

de link,
Campagne tegen overlast motorrijders in Limburg
 
Laatst bewerkt:
Ga jij s lekker naar www.wielren-forum.nl ofzo ....


Dit is www.motor-forum.nl, hier zeiken we dus alles af wat geen motorrijder is. Punt.
ehm...
dit stond toch gewon in de forumregels dacht ik?
u rijd motor, dus alles wat geen motor is, is fout.
als het niet fout is, is het toch fout
mocht het dan alsnog niet fout zijn dan word het aan het moderater team voorgelegd om te beslissen of het al dan niet alsnog fout is.
mocht het dan inderdaad niet fout bevonden worden, dan is het motor gerelateerd.
het zelfde geld voor afzeiken:
u rijd motor, alles wat geen motor is word afgezeken.
als het niet afgezeken word, is word het toch afgezeken
mocht er dan alsnog geen reden tot zeiken zijn dan word het aan het moderater team voorgelegd om te beslissen of het al dan niet toch af te zeiken is.
mocht het dan inderdaad niet af te zeiken zijn , dan is het motorgerelateerd.
en zo waren er nog wel een paar meen ik me te herinneren..
trouwens, dat tekenen met bloed vond ik wel wat overdreven, dat botte mes deed zeer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan