*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Welkom!
En die ritjes komen vast goed. Binnenkort nog een langere die Bad Habit organiseert.
Hoe kom je in L’voorde terecht?

(Je moet je profiel nog even aanpassen ;) )
Haha, owja... Zal ik zo ook even aanpassen inderdaad. Moet even achter mijn ww aan. Die stond nog opgeslagen, maar heb geen flauw idee meer. Lol.

Hoe ik hier ben beland: De liefde... Ik zat niet vast aan Arnhem, maar mijn lief wel aan Lichtenvoorde door kids en werk.

Ik zag de rit inderdaad voorbij komen, maar volgens mij heb ik over de datum heen gelezen. Zal er eerst zelf even op stappen en kijken of ze nog goed loopt...
 
Laatst bewerkt:
Haha, owja... Zal ik zo ook even aanpassen inderdaad. Moet even achter mijn ww aan. Die stond nog opgeslagen, maar heb geen flauw idee meer. Lol.

Hoe ik hier ben beland: De liefde... Ik zat niet vast aan Arnhem, maar mijn lief wel aan Lichtenvoorde door kids en werk.

Ik zag de rit inderdaad voorbij komen, maar volgens mij heb ik over de datum heen gelezen. Zal er eerst zelf even op stappen en kijken of ze nog goed loopt...

Gelukkig geen ervaring met ww!

Ah ja, maar dan is Lvoorde wel heel wat anders als Arnhem ja :P

Sowieso weer even een beetje rijden voor je er ineens induikt. En ik weet ook niet wat voor tempo rit het is.
 
De lange rit naar Duitsland zal zoals het er nu naar uitziet op 29 juli plaatsvinden.

Omdat het een grotere groep wordt zal het tempo meevallen zodat het voor iedereen te doen is.

Moet tenslotte ook leuk blijven 😜

Voor die tijd zal er vast nog eens gereden worden, kun je wellicht alvast wat mensen leren kennen 👍
 
De lange rit naar Duitsland zal zoals het er nu naar uitziet op 29 juli plaatsvinden.

Omdat het een grotere groep wordt zal het tempo meevallen zodat het voor iedereen te doen is.

Moet tenslotte ook leuk blijven 😜

Voor die tijd zal er vast nog eens gereden worden, kun je wellicht alvast wat mensen leren kennen 👍

Komt dat even mooi uit! Kans is zeer groot dat het mijn eerste rit in meer dan een jaar tijd wordt dus zal wel weer wat wennen zijn :+
 
Laatst bewerkt:
Haha, owja... Zal ik zo ook even aanpassen inderdaad. Moet even achter mijn ww aan. Die stond nog opgeslagen, maar heb geen flauw idee meer. Lol.

Hoe ik hier ben beland: De liefde... Ik zat niet vast aan Arnhem, maar mijn lief wel aan Lichtenvoorde door kids en werk.

Ik zag de rit inderdaad voorbij komen, maar volgens mij heb ik over de datum heen gelezen. Zal er eerst zelf even op stappen en kijken of ze nog goed loopt...
Grappig, ik ben afgelopen oktober van Arnhem naar Harreveld verhuist (naast Lichtenvoorde dus :P). Samen met m'n vriendin een huis gekocht, en we komen alle twee niet hier vandaan (zij uit Utrecht zelfs..), maar ik ben al redelijk ingeburgerd al zeg ik het zelf :P (met de kermis zelfs meegedaan met vogelschieten :+ )

Ohja, mocht er iemand nog ergens in een hoekje een oude 17" cross- of noppenband hebben liggen, van je oude honda MT ofzo, die wil ik wel hebben/overnemen. Ik zoek nog een setje (of een enkele, ook goed) noppenband voor mijn Zwarte Cross brommer *D
 
Laatst bewerkt:
Grappig, ik ben afgelopen oktober van Arnhem naar Harreveld verhuist (naast Lichtenvoorde dus :P). Samen met m'n vriendin een huis gekocht, en we komen alle twee niet hier vandaan (zij uit Utrecht zelfs..), maar ik ben al redelijk ingeburgerd al zeg ik het zelf :P (met de kermis zelfs meegedaan met vogelschieten :+ )

Ohja, mocht er iemand nog ergens in een hoekje een oude 17" cross- of noppenband hebben liggen, van je oude honda MT ofzo, die wil ik wel hebben/overnemen. Ik zoek nog een setje (of een enkele, ook goed) noppenband voor mijn Zwarte Cross brommer *D

17 inch rommel genoeg, ben bang geen circuitband.
 
iemand een goed adres voor onderhoud aan de motor in de omgeving Doetichem, Lobith?
Ron den Balvert in Duiven.

En wat vanuit omgeving Lobith ook een prima rondje is, is bij Emmerich de Rijn over te gaan en door het buitengebied van Duitsland rondom Niel, Duffelward e.d. richting Nijmegen te geraken. Over Kekerdom bvb, of onderlangs de grens pas over en ten zuiden Nijmegen te benaderen. Ben je al gauw 2 uur onderweg.
 
Laatst bewerkt:
Gaan er nog mensen naar de Zwarte Cross? Ik ga zelf mee rijden in de brommerklasse (eerste keer dat ik mee doe, als het bevalt ga ik volgend jaar met de supersportklasse meerijden :P)
 
full


De route volgt begin september.
Als download.

De route bestaat voor een groot deel uit de wat grotere wegen.
Voor het wat vlottere bochtenwerk. :]
En een klein deel wat kleinere straatjes.
Geen snelweg.
 
Downloaden van de lange rit kan via onderstaande link.

Lange rit 2018 gpx.gdb

gpx bestand.

Er zijn pauze plaatsen aangegeven als waypoint.
Maar je kan natuurlijk ook een ander plaats kiezen.

Koffie stop op 100km is een bakkerij/lunchroom.

De tankstop is een industrie terrein.
tankstation is tevens Mc Donalds.

Het aangegeven restaurant als lunchstop is op ca 225 km.
Dit is een klassiek Duits restaurant.
Je kan hier een menu bestellen voor ca 10-20 euro.
Dus geen losse gerechten, broodjes enz.
Gasthaus und Restaurant in Nottuln bei Münster

De straat naar dit restaurant toe heeft ca 3 weken een verse laag grind gekregen.
dus even opletten!
Maar is goed te doen.

De laatste koffiestop is een hotel/restaurant
 
:W

Mijn oude Sv die nog in de OP staat is ondertussen al een jaartje verkocht, de RSV1000R die daarna kwam is ook al weer een paar maandjes weg en sinds Mei rijd ik nu op een Triumph Tiger 1050 rond.:]
IMAG2188.jpg
 
Dik hoor!
Ik heb vorige week mijn Fazer verkocht. Had er uiteindelijk maar 500 km o.i.d. mee gereden. Het was een erg fijne motor, maar niet een motor die ik 's avonds zou pakken om ff een blokje mee om te gaan. Het was een beetje een Toyota, alles wat 'ie moest doen deed 'ie perfect, maar blonk nergens echt in uit :P
Nu van de winter maar lekker sparen voor iets anders. Mss een oldtimer (bietje prutsen en klooien :P), of toch een Enduro/OTR (met setje SM wielen voor erbij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan