*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Hallo allemaal, lang geleden :]:]
IMG-20220101-WA0004.jpg

Eerste ritje op 1 januari alweer gemaakt.
Wat zijn jullie plannen voor aankomend jaar?
Voor ons (Kars en mij) wordt het Zwitserland/Frankrijk waarschijnlijk, nu al zin in.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Heb helaas vernomen
Dat Theo (tc800) op 28 dec is overleden aan de gevolgen van kanker op 49jarige leeftijd

Theo was de toerkoning
De landmarkkoning
Schieten deed hij graag
Met buks en zijn camera

Theo vertelde afgelopen mei dat hij ziek was , en kansloos
Toch onderging Theo tot 2 maal chemo
Helaas mocht het niet baten

In oktober werd je in Nijmegen al opgegeven
Maar onze eigenwijze rakker wou Max nog Wereldkampioen zien worden
En kreeg ondertussen ontzettende honger
Dit moest gevuld worden met schnitzels halve haantjes curryworsten etc
Hoe ziek je ook was
Je humor, begekken van personeel, werd niet geraakt
Je was blij dat je altijd geleefd hebt
De reizen gemaakt die je wou maken

Hier leef je voort in de herinneringen aan onze kilometers samen
En de daarbij behorende avonturen
En in Benny (de opvolger van je trouwe Henkie)

Benny en ik gaan je ontzettend missen

Carpe diem
B|
 
*DIk leef ook nog :]:]
Bekijk bijlage 1712749
Eerste ritje op 1 januari alweer gemaakt.
Wat zijn jullie plannen voor aankomend jaar?
Voor ons (Kars en mij) wordt het Zwitserland/Frankrijk waarschijnlijk, nu al zin in.

:P

En in september lang weekend Harz!
 
:P

En in september lang weekend Harz!
Lijkt me ook prachtig, afgelopen oktober nog een weekje in de Vogezen gereden... geweldig!
 
Kent er iemand nog een leuke kleinschalige (motor)camping rondom Lichtenvoorde? Ik ken camping 'Bij het vuur' in Zieuwent, maar die zijn blijkbaar vrij strikt, daar mogen alleen maar motoren komen (geen auto's met trailers of caravans, beetje flauw naar mijn idee.. maar goed...).
Ik wil volgend jaar voor wat Engelse oldtimer brommerfanaten een meeting organiseren hier in de buurt (met een stuk of 3 toerritten). Voorheen deed ik dat in de omgeving van Nijmegen/Groesbeek, maar aangezien ik daar niet meer woon is dat niet echt praktisch.
 
Kent er iemand nog een leuke kleinschalige (motor)camping rondom Lichtenvoorde? Ik ken camping 'Bij het vuur' in Zieuwent, maar die zijn blijkbaar vrij strikt, daar mogen alleen maar motoren komen (geen auto's met trailers of caravans, beetje flauw naar mijn idee.. maar goed...).
Ik wil volgend jaar voor wat Engelse oldtimer brommerfanaten een meeting organiseren hier in de buurt (met een stuk of 3 toerritten). Voorheen deed ik dat in de omgeving van Nijmegen/Groesbeek, maar aangezien ik daar niet meer woon is dat niet echt praktisch.
Wellicht eens bij Nieuw Rengelink informeren, groepscamping in IJzerlo (tussen Aalten en Dinxperlo) , daar hebben ze vaker een oldtimer treffen gehad.
 
Ik weet dat in Meddo een "motorhotel" zit, maar geen idee wat de mogelijkheden daar zijn met grotere groepen en/of andere voertuigen?
MOtorhotel kwam ik ook al tegen, helaas geen kampeerovernachtingen zo te zien... Ziet er wel sjiek uit!


Hoi Tom! Mijn beste maatje heeft een camping in Lichtenvoorde, camping Lieveld. Is redelijk kleinschalig en met goede voorzieningen. Misschien is dat wat voor je! Ze zijn ook echt niet moeilijk, dus ik denk dat dit echt iets voor je is :)
Ah, dit ziet er goed uit. Ook nog eens in de buurt (ik woon in Harreveld en de andere jongens met wie ik het organiseer in Mariënvelde). Alleen wel wat meer echt als camping zo te zien. Ik ga eens informeren of ze zitten te wachten op een grote groep :P

Wellicht eens bij Nieuw Rengelink informeren, groepscamping in IJzerlo (tussen Aalten en Dinxperlo) , daar hebben ze vaker een oldtimer treffen gehad.
Ook een goede! Deze staat op het lijstje. Iets verder weg (alhoewel dat natuurlijk wel mee valt) maar zo te zien al wat meer gericht op grote groepen.
 
Het leeft nog......

In de openingspost stonden ook nog wel eens ritjes voor Garmin. Weet niet of die nog steeds te downloaden zijn. Heb sinds kort maar eens een navi aangeschaft om weer meer en verder te gaan rijden. Jammer dat het verders stil is wat betreft ritjes.
 
:o it's alive!

Ik zag jou en Natas nog langs rijden afgelopen zaterdag op de motor.
Ik was in V'veld aan het werk.

Maar je zou mijn pa eens kunnen vragen. Hij heeft volgens mij een site met allemaal routes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan