Achtervelg Piaggio Hexagon

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.602
336
Achtervelg van mijn Hexagon is naar z'n grootje, het buitenste laagje schilfert her en der er af, ook in de velg rand. Met als gevolg dat de band niet meer goed aansluit en dan langzaam leegloopt.
Ik heb een binnenband geprobeert, maar dat werkt niet. Kennelijk verschuift de band t.o.v. de velg, dus een scheur bij het ventiel. Je band is dan wel snel leeg als je zo'n 100 rijdt :o

Wie weet welke velgen er allemaal op een Hexagon kunnen en/of wie heeft er nog 1 liggen, voor weinig, of wie heeft er een andere oplossing? :W
 
opnieuw laten poedercoaten is niet zo heel duur hoor, ik heb de mijne laten doen voor 60,- de 3 bij van Gelder in Zwolle

dat was incl. zandstralen en poederen
 
Laatst bewerkt:
opnieuw laten poedercoaten is niet zo heel duur hoor, ik heb de mijne laten doen voor 60,- de 3 bij van Gelder in Zwolle

dat was incl. zandstralen en poederen

in Zoeterwoude, 2 velgen stralen en coaten voor 80 euro. Je kan wel een andere gebruikte velg kopen maar voor hetzelfde geld koop je andersmans rotzooi.
 
Poedercoaten is inderdaad ook een idee, van Gelder ken ik volgens mij.
Maar wat ik mij ook nog afvraag, of er nog velgen van andere merken op passen?
 
zit in de marslanden bij de opel links einde weg rechts aan de rechterkant

is het een 11" ?????????????


runner of van een vespa misschien
 
Poedercoaten is inderdaad ook een idee, van Gelder ken ik volgens mij.
Maar wat ik mij ook nog afvraag, of er nog velgen van andere merken op passen?

Da's een goeie vraag voor het tunerstopic. Joey en Ed zijn bijna wandelende Piaggio encyclopedien ;)
 
Ben alweer een tijdje van de Hex af maar de bandenmaat moet 130/ 70x 10 zijn.
Je kan dan kijken naar een velgje van een piaggio Zip/ H2O of de luchtgekoelde versie.
 
Laatst bewerkt:
Als je een 110mm trommel hebt achter passen er in principe alle nieuwe piaggio 10 inch velgjes erop(vespa lx, zip2000, vespa ET velgen)

100mm trommel moet je naar oudere velgen opzoek van de eerste zip's en typhoons e.d
 
Terug
Bovenaan Onderaan