Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als die bus iets gekanteld zit, krijg je dan de as er nog in?Bij de ZZR1100 hoort de kettingwieldrager (volgens mij) iets verder in het achterwiel te vallen, volgens het randje op de foto nog ongeveer 2mm dieper.
Waarschijnlijk zit de losse lagerbus tussen het wiel en de kettingwieldrager niet helemaal recht...... Hadden ze veel moeite om het wiel tussen de achtervork te krijgen?
Als die bus iets gekanteld zit, krijg je dan de as er nog in?Bij de ZZR1100 hoort de kettingwieldrager (volgens mij) iets verder in het achterwiel te vallen, volgens het randje op de foto nog ongeveer 2mm dieper.
Waarschijnlijk zit de losse lagerbus tussen het wiel en de kettingwieldrager niet helemaal recht...... Hadden ze veel moeite om het wiel tussen de achtervork te krijgen?
Als die bus iets gekanteld zit, krijg je dan de as er nog in?
Die as drukt die dan dus toch vanzelf recht?
Zit de bus niet 180 graden gedraait?
of teerringen
De bus links en rechts naast het wiel met elkaar verwisselen heeft geen invloed op de speling op de transmissiedemper, hooguit komt het wiel iets uit het midden.over het algemeen zijn die bussen zo strak dat ze echt helemaal goed moeten zitten voordat de as er door heen kan (iig bij Suzuki). misschien hebben de de linker en rechterbus verwisseld (als de een net wat langer dan de ander is, ik ken de zzr niet dus weet niet of dat mogelijk is).
Ik zou in elk geval wel terug gaan. Suzuki werkt ook met zo'n systeem en het is soms wat gepriegel door die rubbers maar de tandwiel drager hoort er wel helemaal in te vallen.
Ik snap trouwens niet waarom je werk aan je motor laat doen bij een zaak waarvan je de slechte reputatie al kent juist als het om dit soort dingen gaat... (het is slechts het aangedreven wiel van een 1100cc motor, die hoeft niet goed vast of recht te zitten toch? )
Succes.
de naam is trouwens een synoniem geworden van wat eerst alleen een merknaam was:
Seeger-Orbis - Führender Hersteller von Sicherungsringen und Sprengringen
bij het logo zie je meteen de 2 uitvoeringen voor binnen/buitengroef
of stanley-mes. wat een hobbymes isBahco niet te vergeten.
Maar ik dacht even een achterbandje monteren, dat moet wel lukken. Blijkbaar niet dus.
Ik dacht eerst dat je de film bedoelde.Torx trouwens ook dacht ik...
En Parker