Actie TT-Circuit Assen

helaas is het zo dat de klagers het altijd voor elkaar krijgen hun zin door te drijven.

stel dat er van 100 klachten die binnen komen zijn het vaak de zelfde paar personen die 95 klachten indienen.

ooit stond er in de krant dat er eentje was die soms nodig vond om 3 keer per dag te bellen.


assen is aan een strikte regelgeving gebonden wat geluidshinder betreft en deze is strenger dan sommige motoren standaard hebben bij hun goedkeuring bij de rdw.

men heeft op assen een meetpaal staan sommige onder ons hebben daar wel is mee te maken gehad of niet napo ;) .

daar zitten 2 meetpunten op 1 voor het circuit zelf om dus de overtreders er uit te kunnen halen. maar de 2de zit rechtstreeks gekoppeld op een computer die dus bij de provincie bestuur staat en zo dus kunnen controleren of het circuit wel wat doet aan de overlast.
daar maakt het niet uit of men een keer misschakelde of dat men gewoon een open pijp er op hebt zitten.

ook dit is weer het resultaat van onze goede buren in baggelhuizen of laat ik het zo zeggen een groep opstandige personen die het als doel hebben om assen motor luw te maken.


en om geen ruzie te krijgen met de modjes , het adres van de bewuste ten kate is achterhaald maar ik plaats het hier niet neer
 
mijn mail is ook verzonden.
heb wat copy/paste werk gedaan en wat kleine toevoegingen gedaan:

Hallo

Hoe is het toch mogelijk dat een klein clubje mensen het in Nederland
altijd kan (en mag) verknallen voor een grote groep. Deze groep bevat ook meer dan alleen fanatieke motor rijders, getuige grote aantal auto’s die ook het circuit bezoeken.
Geluid van motoren, en andere voertuigen die op en/of naar het circuit rijden, hoort bij het circuit van Assen, punt uit. Alle klagende omwonenden wisten dit toen zij in de directe omgeving van nederlands
bekendste circuit gingen wonen. Om vervolgens een hetze tegen datzelfde circuit te beginnen is uitermate laag en getuigt van een wel heel egocentrisch wereldbeeld.

Assen is één van slechts twee circuits in Nederland en verdient meer geluidsdagen vanwege het plezier dat de (tot nu toe) zwijgende meerderheid beleeft aan motor- en autosport in al zijn verschijningsvormen.
Gemeente, provincie en rijk, kijk verder dan die enkele lawaaige zelfuitgeroepen gedupeerde. Want voor elke ‘gedupeerde’ die ‘verlost’ word van het geluidsoverlast komt er een nieuwe bij die niet meer mag genieten van de leuke activiteiten op het circuit van Assen.

Klagen is tot daar aan toe maar moedwillig een iemand z’n boterham wegnemen is fout.
En daar tegen over staat het enorm economisch belang van de tt-baan in de omgeving van assen.
En waardeer het belang van het TT Circuit Assen!

m.v.g.
 
Kreeg net nog een mailtje,post het nog maar even als subtiel schopje ;)


Hi zou je ook wegrace.info onder het stuk willen zetten het is een gezamenlijke actie
Met Vriendelijke Groet
With Kind Regards

Harry Haddering
(Content Manager www.Racesport.nl)

Dus mailen naar info@wegrace.info of
info@racesport.nl
 
beetje schijnheilig van dat volk om te protesteren tegen datgene waar ze daar het meeste aan verdienen
mag wel zeggen dat ze daar blij mogen zijn dat er in die omgeving eens wat gebeurt.
Als ze het nog rustiger willen hebben moeten ze maar naar antarctica verhuizen of zouden ze daar ook de lawaaige pinguins gaan aanklagen?
 
Net 2 mailtjes verstuurt. Een namens mijzelf en 1 namens mijn vriend. Het moet toch niet gekker worden. Ik hoop als ik mijn rijbewijs heb zelf es op het circuit te mogen rijden tijdens een circuitdag. Dat neemt zón stel zeikers me toch niet af :(

Hier in Noord Holland lopen trouwens dezelfde zeikers rond... Onze plaatselijk motorcross club hebben ze eerst hun crossterrein afgenomen vanwege geluidsoverlast met de belofte dat ze ergens anders een terrein krijgen. Vervolgens worden ze al twee jaar aan het lijntje gehouden. Nergens kunnen ze terecht.
 
Laatst bewerkt:
zo schop schop

vandaag zijn er 200 mailtjes aangeboden bij de burgemeester(es) van Assen.

wat ik van de organisatie heb gehoord staat de gemeente achter de stichting die tegen de stiching baggelhuizen vecht.

dus dat is al positief.

ook werd mij verteld dat ze met en week of 5 a 6 een soort demorun willen houden die dan heel toevallig dwars door baggelhuizen gaat, maar nadere informatie daar over komt nog.
 
goed er is een weekend gekozen het weekend van 13 en 14 november, wil men de demorun gaan rijden welke dag dat gaat worden is nog niet bekend
ik zelf joop op de zondag maar dat zien we dan wel ik ga in iedergeval mee rijden
 
goed er is een weekend gekozen het weekend van 13 en 14 november, wil men de demorun gaan rijden welke dag dat gaat worden is nog niet bekend
ik zelf hoop op de zondag maar dat zien we dan wel ik ga in iedergeval mee rijden
Maakt mij niet uit welke dag, ik ben beide dagen vrij dus ik rij zeker mee :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan