Actuele controles richting TT Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk kan iedere weg richting TT zijn, dus misschien maar een overzichtje maken van alle snelheidscontroles ter wereld? :?

_O-

Een kijkje nemen op www.flitsservice.nl voorkomt ook een hoop problemen.
 
Nu wel, heb originele onder mijn Multistrada maar de vorige zou je dik verloren hebben })


Zo, ff piswedstrijdje doen O-)
Betwijfel ik. }) :P

Kijk trouwens uit voor wegmisbruikers die willen natuurlijk weer hun achterlijke programma vol krijgen met criminelen. :r
 
heb van een maat van me vernomen, dat er tussen Zwolle en Apeldoorn een fuik staat. Net voor Zwolle (hij rijdt zelf koekblik, maar altijd handig deze informatie toch..)
 
Google Maps

Je moet hier goed opletten
radar dr a28 meppel ri hoogeveen thv hmp 125.6 voor het texaco tankstation

Even na de bosjes staat er eentje -O-
 
Laatst bewerkt:
Vergeten jullie de ONOPVALLENDE politiewagens niet!!
Die rijden zeer zeker!!!
Ik zag vanmorgen al veel politiemotoren op de A28 rijden, een aantal keren en steeds per twee. Dit was op de A28 van Amersfoort richting het noorden.
 
heb van een maat van me vernomen, dat er tussen Zwolle en Apeldoorn een fuik staat. Net voor Zwolle (hij rijdt zelf koekblik, maar altijd handig deze informatie toch..)

What the Fuik.. :D

Ze laten mij met de auto er toch wel door hoop ik.
werk in Arnhem, woon in Zwolle.
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die via de A32 -> Havelte -> Assen gaan, flitser op de N371 thv de flauwe bocht (hmp vergeten :$ ) staat in ieder geval bij de bushalte. ook is er een stukje verderop (waar je haaks links de brug over gaat) een fuik opgezet en word er actief gecontroleerd door politie op motor ;)
 
Tussen Hoogeveen en Fluitenberg staat rechts een flitser. Voor Beilen is een fuik mbv motorpolitie.
 
Ja de Nederlands belasting diens is weer aanwezig. is toch eigenlijk gewoon niet leuk meer dit, zo veel controle alleen maar voor paar motoren. Die iestje wat te hard rijden en met pijpjes die niet voldoen aan de milieu normen.

:S Beetje zielig weer.
 
Ja de Nederlands belasting diens is weer aanwezig. is toch eigenlijk gewoon niet leuk meer dit, zo veel controle alleen maar voor paar motoren. Die iestje wat te hard rijden en met pijpjes die niet voldoen aan de milieu normen.

:S Beetje zielig weer.

tja ze moeten je toch geld afhandig maken,. B| maar zoals al eerder gezegd.
heb je alles in orde rijd je niet te hard kunnen ze je niets maken *O* dus je hebt het allemaal zelf in de hand en anders gewoon lekker de concequenties aanvaarde en betalen.. :)
 
Ik moet altijd wel lachen. Ieder jaar wordt er gewaarschuwd, ieder jaar op dezelfde plekken .. En ieder jaar krijg je wel mieptopics waar iemand komt klagen dat ze boeven moeten gaan vangen, omdat ze met 180 kph zijn aangehouden. :+
 
Gisteren op de A28 op de volgende plekken controle:

105.1
125.6
134.1
143.1
151.3

A32 Heerenveen - Meppel

44,2

N 371 Havelte richting Assen langs de Drentse Hoofdvaart:

12.0
38.2



Vaak staan ze ook nog op de kleine weggetjes binnendoor naar Witten


Verder vandaag motoragenten bezig gezien. 1 was er vanmiddag druk aan het schrijven bij het tankstation vlak voor Staphorst.


Als iedereen die kloterige reflecterende hesje nu eens thuis laat, vallen de motoragenten in hun fluor groene/gele pakken weer op.
 
:^ valt me op als iemand (geen agent op motor) zo een gele helm en pak draagt plotseling iedereen af remt en ineens heel keurig gaat rijden.

Maar sommige acties zijn wel heel erg laag hoor.

Ik zal me keurig aan de snelheid houden maar voor mijn uitlaat zal ik vast wel gepakt kunnen worden.
Daar baal ik wel van dan maar rijd toch de andere kant van TT op.
 
Als iedereen die kloterige reflecterende hesje nu eens thuis laat, vallen de motoragenten in hun fluor groene/gele pakken weer op.

Er zullen ook motoragenten zonder kloterig reflecterend hesje rondrijden.
Snel herkenbaar door de uitlaat waarmee je ook s'ochtends naar je werk kan.
 
Tis toch ook erg he met die politie... Ik ben benieuwd of ik Zondag een beetje veilig het land in kan (richting het zuiden, dus niet naar Assen toe) en dan gecontrolleerd wordt, zou me niks verbazen als ze ineens door het hele land een actie houden dit weekend tegen motorrijders :P
 
Er zullen ook motoragenten zonder kloterig reflecterend hesje rondrijden.
Snel herkenbaar door de uitlaat waarmee je ook s'ochtends naar je werk kan.


Klopt, was vorig jaar BoyB niet door een in het zwart geklede agent op een Varadero gepakt op de Kamper zeedijk ?


Gisteren stond er wel weer een agent met zo'n hesje aan over normale motor kleding te schrijven bij het tankstation voor Staphorst.
 
Ik blijf het sneu vinden dat ze tijdens zo'n evenement ipv een oogje dicht te doen, juist extra controleren. Echter dit wetende, zo moeilijk is het nu ook weer niet om het een keertje rustig aan te doen :)
 
Cookies op AD.nl | AD.nl

1 weekendje inhouden... Maar nee.


Het me niets verbazen, dat ze bijna elke dag zoveel schrijven en dat het niets bijzonders is. De meeste motorrijders reden vandaag erg netjes op de A 28 en gisteren ook al. Ik ben er heel wat voorbij gereden, terwijl ik me netjes aan de snelheid hield. Vroeger was dat wel anders, dan was de A 28 net een racebaan.
nog niet eens 10 jaar geleden, ben ik nog wel eens naar Assen geknald op zaterdag ochtend langs de Drentse hoofdvaart. Reed alles tussen de 120 a 140 moet je nu niet meer proberen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan