Adidas motorpakken in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

zynex

Die hard MF'er
4 aug 2014
315
1
Het is officieel vrijdag en het lijkt erop dat Adidas tegenwoordig ook weer motorpakken maakt.
Misschien herkent iemand ook nog zijn gestolen motor in het filmpje?...

http://www.dumpert.nl/mediabase/7078133/28388268/stoerjongens_doen_patsen.html

Ik rijd graag motor, maar deze mensen geven motorrijders wel een erg slechte naam naar mijn mening. Verlengde achterbruggen en trainingspakken die burn outs doen op de openbare weg. Of ben ik de enige die dit nogal triest vind?

edit: Ik heb me ook wel eens uitgelaten over behaarde hipster op cafe racers, maar die zie ik toch veel liever dan dit zooitje ongeregeld. :+
 
Laatst bewerkt:
Dit hoort thuis in het "grappige muuk en zooi" topic.

Ohw wacht, daar stond het al. 8-)

Daar was ik niet van op de hoogte, maar zo creëer ik tenminste wel werkgelegenheid voor de moderators. })
 
Bevredigend filmpje hoor, alles waar je op hoopt zit erin.
Alleen wel slecht camerawerk maar aangezien er nog 15 schoudertasjes staan te filmen hoop ik op meer filmpjes vanuit andere hoek.
Erg benieuwd hoe die gasten op de stoep die 4wieler terugkoppen.
 
Het filmpje is blijkbaar van 2 jaar geleden. In het volgende filmpje zie je dezelfde mensen vanuit een andere hoek gefilmd:

Het quadkoppen is er helaas tussenuit geknipt. :')
 
Laatst bewerkt:
Het is officieel vrijdag en het lijkt erop dat Adidas tegenwoordig ook weer motorpakken maakt.
Misschien herkent iemand ook nog zijn gestolen motor in het filmpje?...

http://www.dumpert.nl/mediabase/7078133/28388268/stoerjongens_doen_patsen.html

Ik rijd graag motor, maar deze mensen geven motorrijders wel een erg slechte naam naar mijn mening. Verlengde achterbruggen en trainingspakken die burn outs doen op de openbare weg. Of ben ik de enige die dit nogal triest vind?

edit: Ik heb me ook wel eens uitgelaten over behaarde hipster op cafe racers, maar die zie ik toch veel liever dan dit zooitje ongeregeld. :+

Ben je jaloers ofzo??
Ieder zijn eigen ding toch?
Braafste jongen van de klas?
Hoezo zou iemands gestolen motor ertussen moeten staan?

Ook PVV gestemd?
 
Ben je jaloers ofzo??
Ieder zijn eigen ding toch?
Braafste jongen van de klas?
Hoezo zou iemands gestolen motor ertussen moeten staan?

Ook PVV gestemd?

De opmerking over gestolen motoren gaat te ver, daar ben ik het met je eens! Ze laten zich uit om hun verdriet te uiten (dat is duidelijker in dat andere filmpje) en daar mag wel wat ruimte voor zijn.

Aan de andere kant is die ruimte, en ieder zijn eigen ding valide tot op zekere hoogte. Dit is ongepast gedrag op een openbare weg, en onverantwoord. In je vraag 'braafste jongen van de klas?' blijkt dat je het zelf ook niet braaf vindt wat daar gebeurt.

Dat ze motorrijders geen goede naam geven is natuurlijk het problematische van de situatie, en vind ik voldoende reden om je af te zetten van de motorrijders die dit gedrag vertonen.

Trouwens, hoezo 'Ook PVV gestemd?' :+ Iets te bekennen?
 
Lol @ Ook.....
Bedoelde meer na al die uitspraken ook nog....

Maar ok verlengde achterbrug is ook niet mijn koek, maar als iemand anders zich daar
gelukkig bij voelt, wie ben ik om daar dan een opmerking over te maken.

Hij zegt letterlijk, verlengde achterbruggen, adidas pakken en burnouts op de weg geven
motorrijders een slechte naam. Burnouts kan ik me nog wel in vinden, maar hoezo zouden
adidas pakken en verlengde achterbruggen motorrijders een slechte naam geven?????

M.a.w. het is gewoon afgeven op anderen, in deze weten we allemaal wat er gezegd wil worden,
maar een beetje anders ingepakt.

Het gestolen motoren gebeuren maakt het geheel gewoon af, m.a.w. er is geen twijfel meer over
mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan