Advies aankleding R1

Ik zou eerder denk aan accesoires die je er op kunt zetten ;)

Ik hou persoonlijk meer van het kontje van de R1

104406
 
o ja nog een tip ,iets wat ik steeds in je voorbeelden zie zijn van die seatpipes,vind ik persoonlijk niet mooi,beter gewoon een dikke uitlaat ernaast ,zoals op een orginele r1,is maar een tip ,ik vind dat het mooist,ook een highmounted vind ik niks,nou succes ermee.
 
o ja nog een tip ,iets wat ik steeds in je voorbeelden zie zijn van die seatpipes,vind ik persoonlijk niet mooi,beter gewoon een dikke uitlaat ernaast ,zoals op een orginele r1,is maar een tip ,ik vind dat het mooist,ook een highmounted vind ik niks,nou succes ermee.

die seatpipes hebben die voorbeelden steeds, omdat dat racers zijn die met het 2004 model rijden (=standaard seatpipes)
 
Ik zou persoonlijk voor ne rooie gaan. Maar dan wel helemaal rood en met witte velgen. Ik zo ooit een rode R6 gezien met een racekuip. Met één klein rond lichtje in. Deze was echt superlekker.

Witte velgen vind ik zelf ook zeer mooi. Poetsen?!? Een moto moet glimmen vind ik. Ik poets hem (meestal) elke keer na het rijden.

uitlaat: zet ze maar lekker omhoog :}
 
Ik zou persoonlijk voor ne rooie gaan. Maar dan wel helemaal rood en met witte velgen. Ik zo ooit een rode R6 gezien met een racekuip. Met één klein rond lichtje in. Deze was echt superlekker.

Witte velgen vind ik zelf ook zeer mooi. Poetsen?!? Een moto moet glimmen vind ik. Ik poets hem (meestal) elke keer na het rijden.

uitlaat: zet ze maar lekker omhoog :}

ZX636, maar dat terzijde *D
 
SHIT.......Dat ziet er strak uit Ronnie.

Ik heb inmiddels al een afspraak met de spuiter gemaakt en een afspraak gemaakt met het bedrijf welke mijn velgen gaat stralen en coaten.

Na mijn vakantie wordt dit allemaal gerealiseert en zal dan spoedig een paar piccies plaatsen.

En even voor de duidelijkheid.

Onderkuip wordt zwart,
Rest van kuipdelen worden rood,
Velgen worden wit. (poetsen neem ik wel op de koop toe)

Inmiddels heb ik wel een origineel Marlboroset besteld, maar ga nog wel bekijken of deze ook gebruikt gaat worden.
Virgin heeft ook mijn voorkeur, maar betreffende set ben ik nog niet tegengekomen.
 
Niet rood, maar vond deze altijd wel mooi, of die van mezelf, blauw met dubele witte streep, zal ik van de week effe een foto van maken.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan