afgebrokenbout-verwijder-gereedschapje te leen gezocht

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
8 jan 2003
112.120
27.768
Naast Meangreengirl
B|

Nooit draai ik iets kapot...... oké, bijna nooit, maar toch in ieder geval nooit iets belangrijks en nooit op een moeilijke manier.

Tot vandaag '(

Foto's spreken voor zich.
Bout kleppendeksel afgebroken en er is niets over om 'm aan vast te pakken.
Sterker, breuk is netjes verzonken en erboven is niet eens zo heel veel ruimte voor er een framebalk zit.


full


full


Iemand in de omgeving van Wageningen die mij een handig stukje gereedschap kan lenen ?? O-)









De 'boosdoener' ..... '( ..... als iemand nog zoiets heeft liggen hou ik me ook zwaar aanbevolen trouwens, spul is natuurlijk alleen weer te bestellen en dat duurt dan weer een week, terwijl ik de motor dagelijks nodig heb B|

full


Gaat dus om een bout voor t kleppendeksel van een CBR1100XX uit 1998.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks mijn reputatie als motorsloperd ben ik altijd netjes geweest op mijn brommerds :]

DR350S blok ging naar de klootte door onwetenheid en knal maar met 140 over de snelweg naar begin off-road rit. Ben je wel eens te laat met olie bijvullen.

KTM 300 GS is heel gebleven, maar vanwege een goed bod en noodzaak aan woonwerkbrommer verkocht.

Dacht ik goedkoop klaar te zijn met een mini-vtwin interceptor van tig jaar oud (VT250F), helaas pindakaas, na goede afstelbeurt liep het brommertje als de brandweer, maar na doorrotten uitlaat en vervangen door 1 van de sloop was het na een stoplichtsprint up in smoke en thuisgebracht door de bergingsvrachtwagen.

De onverwoestbare CB750 Nighthawk was echt niet kapot te krijgen en na jaren kilometers maken ingeruild op een TransAlp. Onverwoestbaar en nog veel beter dan een CB750, doorstarten kent de TransAlp niet, knoppie drukken en gaan.

Wellicht niet helemaal on-topic, maar wilde het toch vertellen :W

Overigens ben ik wel van plan om de TransAlp regulier onderhoud te laten ondergaan, maar dan niet om de 6000 km. 1x per jaar (10.000) een kleine beurt lijkt me voldoende.

Dus jaarlijks vloeistoffen / filters laten vervangen en remblokinspectie. Banden en kettingsets tussendoor als ze versleten zijn. Kleppenstellen komt wel bij slecht starten en carburateurs syncen bij overdereven venturi effect.

Meer hoeft er toch niet te gebeuren aan een jonge motorfiets met nog geen 100.000 op de teller.


Ik ga dit jaar naar Italië op vakantie, jaren ben ik naar Erzberg in Oostenrijk geweest maar dit jaar wil ik het iets rustiger aan gaan doen. Ik heb er even aan gedacht om speciaal voor deze trip een honda aan te scaffen, maar inprincipe kies ik daar niet voor omdat avontuur ook belangrijk is. Het wordt dus kiezen tussen iets ouds, iets nieuws of een leen motor. rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding. Dus blijf ik maar thuis.gaat die niet stuk ook hè
 
Ik ga dit jaar naar Italië op vakantie, jaren ben ik naar Erzberg in Oostenrijk geweest maar dit jaar wil ik het iets rustiger aan gaan doen. Ik heb er even aan gedacht om speciaal voor deze trip een honda aan te scaffen, maar inprincipe kies ik daar niet voor omdat avontuur ook belangrijk is. Het wordt dus kiezen tussen iets ouds, iets nieuws of een leen motor. rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding. Dus blijf ik maar thuis.gaat die niet stuk ook hè

WTF? :? _O-

Zag ik daar nou een uitnodiging om iets te zoenen door de bocht flitsen? :j :9 :+
 
Ik ga dit jaar naar Italië op vakantie, jaren ben ik naar Erzberg in Oostenrijk geweest maar dit jaar wil ik het iets rustiger aan gaan doen. Ik heb er even aan gedacht om speciaal voor deze trip een honda aan te scaffen, maar inprincipe kies ik daar niet voor omdat avontuur ook belangrijk is. Het wordt dus kiezen tussen iets ouds, iets nieuws of een leen motor. rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding rijgt je landingspagina een eigen unieke url? Moet deze makkelijk te onthouden zijn? Wanneer de url bijvoorbeeld in een offline promotie staat moet deze wel eenvoudig te onthouden zijn en moet er geen twijfel over spelling mogelijk zijn. De url moet ook te maken hebben met het onderwerp. Wanneer je bijvoorbeeld nieuwsbriefinschrijvingen wilt verzamelen voor een “ontwerp je tuin” cursus moet je url dit ook uitstralen. Ontwerpjetuin.nl/cursus is dan een goede url, ontwerpjetuin.nl/landing spreekt minder tot de verbeelding. Dus blijf ik maar thuis.gaat die niet stuk ook hè


Helemaal mee eens. :? _O- :+

Maar om ff ontopic te gaan,met een beetje geduld kom je een heel eind.
En vooral als een bout bij het vastzetten is afgebroken,moet er nog wel beweging in te krijgen zijn.
Ik ben vandaag zelf 1,5 uur bezig geweest om een slotbout van een lichtmetalen autovelg los te krijgen.
De bout zat vrij diep in de velg en het is gehard staal,zie dat er maar uit te krijgen zonder de velg te beschadigen -O-
 
Laatst bewerkt:
Aandraaien boutje is "bedieningsfout"Honda,s gaan niet stuk die worden stuk gemaakt! Bakkie! :+ :X

Leuk dat je een echte motor gekocht hebt,....ik heb met plezier op een 98 er gestuurd (fijne carb -versie!) :]
 
Omdat het toch over blauw op straat gaat nog eenmaal mijn reactie.
Laat de politie-cultuur bestaan, met al die wijven en allochtonen in het blauw is het er echt niet beter op geworden.

Je ben politieman of je bent het niet.

Waar het misging is met vrouwen en allochtonen voortrekken...

-edit-
Als er een neger met een bijl loopt te zwaaien worden er 2 paardenstaarten met dikke reten op afgestuurd. Gaat echt niet werken. De "mannetjes" die wel op een motor durfen te rijden moeten vanwege bonnen-quota zich achter een muurtje verstoppen om mede-motorrijders te "pakken".

Mag ik aub een teiltje.

De politie-cultuur in dit land kan zoveel beter.


Pak zelf maar een teiltje, je hebt twee weken 'vrij' om het vol te krijgen :W

Dit kan onderhand wel op slot, gezever allemaal B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan