afscheid Brag & Boost spirit & co - founder 13-3-2014

waaorm doen mensen zo moeilijk tegenwoordig?

50% van de mensen doet stoer op het internet... who care's.
in die discussie maken jullie elkaar allemaal belachelijk.
Geen een van de partijen vind ik minder als de ander. komt van allebei de kanten.
En dan nog iedereen heeft zijn slechte kanten soms.

heb respect voor de mede rijders, Of niet maar hou het dan gewoon voor je!
Niet leuk om zo over iemand te gaan doen die er niet meer is. onfatsoenlijk.
 
waaorm doen mensen zo moeilijk tegenwoordig?

50% van de mensen doet stoer op het internet... who care's.
in die discussie maken jullie elkaar allemaal belachelijk.
Geen een van de partijen vind ik minder als de ander. komt van allebei de kanten.
En dan nog iedereen heeft zijn slechte kanten soms.

heb respect voor de mede rijders, Of niet maar hou het dan gewoon voor je!
Niet leuk om zo over iemand te gaan doen die er niet meer is. onfatsoenlijk.
Zo zie je maar dat een A1 rijder meer motorrijder kan zijn dan een "volle".
 
Kunnen we anders gewoon afspreken dat al is het 10x iemand's eigen domme schuld, het desalniettemin knap kløte is als iemand zo aan zo aan zijn einde komt? En dat het ieder z'n goed recht is om de ander de laatste eer te bewijzen, om wat voor beweegreden dan ook, zo lang je daar maar geen anderen mee schaadt?

Ik ken de man niet, ik ken de club niet, ik ben ook qua motorrijden geheel solo (ik houd niet van in groepjes rijden, zeker niet in grote), maar ik voel wel mee met de nabestaanden van de man in kwestie. Ongeacht wat voor vent het bij leven was.

Opeens was er nog zo veel te zeggen.
Opeens was er nog zo veel te vragen.
Opeens is het te laat.
(hiervandaan)

Jazeker. Niemand zou een wheelie of jong debiel gedrag moeten bekopen met de dood. Dat is wel een extreme staf die je niemand wenst. Ik heb ook dingen gedaan die hartstikke verkeerd af hadden kunnen lopen. Niet zozeer op de motor, maar gewoon in het algemeen. Je bent allemaal jong geweest of bent het nog (ey, ik doe nogsteeds soms domme dingen) O-)
 
Ik verzoek de mensen die zo negatief doen dit topic gewoon te verlaten,
Niemand zit er op te wachten... Deze jongen is omgekomen en jullie gaan zo over hem doen....
Ga mij niet vertellen dat jullie zelf nooit iemand hebben uitgescholden of wat dan ook,
dat maakt jullie ook geen Top Wanted crimineel ofwel?
 
Ik verzoek de mensen die zo negatief doen dit topic gewoon te verlaten,
Niemand zit er op te wachten... Deze jongen is omgekomen en jullie gaan zo over hem doen....
Ga mij niet vertellen dat jullie zelf nooit iemand hebben uitgescholden of wat dan ook,
dat maakt jullie ook geen Top Wanted crimineel ofwel?

Heb je gelijk in, en het is maar internet.
Sowieso wordt op internet de soep vaak heter gegeten dan hij eigenlijk wordt opgediend.

Een hele groep revvende stervensbegeleiders trekt nou eenmaal meer aandacht dan een begrafenisstoet.

ik wil, buiten mijn condoleance, ook een tip meegeven:
Als je gek doet, doe dat dan niet in tunnels!
Hoewel ik het uitnodigende effect van tunnels begrijp is het wegdek daar vaak minder stroef dan wegdek waar het zo nu en dan regent.

Sterkte!
 
Ik verzoek de mensen die zo negatief doen dit topic gewoon te verlaten,
Niemand zit er op te wachten... Deze jongen is omgekomen en jullie gaan zo over hem doen....
Ga mij niet vertellen dat jullie zelf nooit iemand hebben uitgescholden of wat dan ook,
dat maakt jullie ook geen Top Wanted crimineel ofwel?

Dit is een openbaar topic, en als je je registreerd binnen de grenzen een openbaar forum....

Als je geen meningen wilt oren, moet je hier niets posten..

In de openingspost probeert men sympathie voor de nasleep van een stuntende motorrijder( zeg het nu netjes) te krijgen, en dat schiet bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat....
Daarop mogen mensen hun mening geven.....

Ik zie dit hetzelfde als een tasjesdief die door een achteruitrijdende vrouw wordt geraakt
een benzine dief die achterop een , door de politie veroorzaakte) file rijdt
enz enz....sorry maar kan daar geen positief gevoel aan overhouden, ze overtreden de wet, met kans op persoonlijk leed voor niet betrokkenen, en als het fout gaat verwacht je medeleven....zit er niet in hier sorry
 
Dus omdat een ander zich niet wil gedragen maakt dat jij alles maar kan zeggen over doden en diens moeders?
Dat geeft jouw een vrijbrief om te generaliseren en discrimineren?
Dan is het geoorloofd om mensen die rouwen tot op het bot te beledigen en te krenken?
Dan hoor je haat te zaaien en ruzie te maken?




Ik hoop echt dat in de vere toekomst de nabestaanden van "heren"met het hierboven beschreven gedrag een zelfde lot bespaard blijft
 
Gelukkig weet ik nog hoe onbezonnen en ondoordacht ik vroeger toen ik jong was, heb auto gereden en geloof mij het is een wonder :X dat ik de eerste 4 jaar heb overleeft en geen echt grote ongelukken heb gehad.

Dus mensen doe niet zo l*llig en denk eerst even na voordat je ongezouten je mening post.

Ook deze jongen heeft ouders,familieleden, vrienden enz die hij achter laat met alle verdriet van dien. -O- '(

Hierbij wens ik dan ook alle nabestaanden, vrienden enz heel veel sterkte toe om de aankomende moeilijke en zware tyd door te komen.

Ik zou er in ieder geval niet aan moeten denken dat ik nu mijn zoon die ongeveer dezelfde leeftyd heeft te moeten weg brengen en missen. -O- :X
 
Woooowww wat een briljante chips en cola topic is dit aan het worden zeg!!

Deze ga ik volgen!!

Zeker als je bedenkt dat iedereen hier schreeuwt over het met respect behandelen van een overleden motorpiloot maar het vervolgens wel erg moeilijk vinden de levende medemens met respect te behandelen......

Buiten het feit dat het zijn eigen schuld is als hij aan het stunten is geweest wens ik dit niemand toe, zo ook niet zijn familie en vrienden.
Dat deze op hun beurt afscheid van hem willen nemen op een manier die hun en waarschijnlijk het slachtoffer aanspreekt is alleen maar mooi te noemen.

Ik ben het in dit geval wel eens met onze kapitein, het heeft geen nut personen na hun dood te verheerlijken als heiligen te bestempelen.... maakt overigens ook direct duidelijk dat het totaal zinloos is iemand als halve beroepscrimineel met een extreem kort lontje te omschrijven.
 
Dus omdat een ander zich niet wil gedragen maakt dat jij alles maar kan zeggen over doden en diens moeders?
Dat geeft jouw een vrijbrief om te generaliseren en discrimineren?
Dan is het geoorloofd om mensen die rouwen tot op het bot te beledigen en te krenken?
Dan hoor je haat te zaaien en ruzie te maken?




Ik hoop echt dat in de vere toekomst de nabestaanden van "heren"met het hierboven beschreven gedrag een zelfde lot bespaard blijft
nee, dat was enkel ik, en ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag gekregen.
heeft iemand gevraagd of zijn moeder ( maar eigenlijk meer, zijn ouders) dit wel een goed idee vond op de begrafenis van haar zoon?
of die niet op een bijzonder onaangename manier met het ongeluk geconfronteerd worden met de manier waarop vrienden hebben besloten hem te herdenken...
 
Dit is een openbaar topic, en als je je registreerd binnen de grenzen een openbaar forum....

Als je geen meningen wilt oren, moet je hier niets posten..

In de openingspost probeert men sympathie voor de nasleep van een stuntende motorrijder( zeg het nu netjes) te krijgen, en dat schiet bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat....
Daarop mogen mensen hun mening geven.....

Ik zie dit hetzelfde als een tasjesdief die door een achteruitrijdende vrouw wordt geraakt
een benzine dief die achterop een , door de politie veroorzaakte) file rijdt
enz enz....sorry maar kan daar geen positief gevoel aan overhouden, ze overtreden de wet, met kans op persoonlijk leed voor niet betrokkenen, en als het fout gaat verwacht je medeleven....zit er niet in hier sorry
=

er word helemaal niks gevraagd, Dit topic was waarschijnlijk gewoon voor de mensen bedoeld die marwan gekend hebben of hun condulance willen geven. Op zon topic dan vervolgens iemand zwart maken is gewoon onfatsoenlijk. het gaat mij er gewoon om dat er niet zo gepraat moet worden over iemand die er niet meer is...

en voor de mensen met (eigen schuld stunter bla bla) kansloos...
De een maakt wheelie's of wat dan ook en de ander gaat met zijn knie over het asfalt in de bocht. Dat zijn ook onnodige risico's, maarja als je een wheelie maakt is het in een keer je eigen schuld...
 
Beste mensen,

Ik ga even niet in op de onzin die wordt verspreid hier.

Marwan kende ik al wat jaartjes voordat de motorfiets in zicht kwam en ik ben blij om te zien dat zoveel mensen zijn ruime, goede hart hebben mogen zien. Hij deed soms dingen waar ik het niet mee eens was, en daar hadden we dan ook onze discussies over. Maar uiteindelijk telt voornamelijk dat je bij hem altijd van tevoren een +1 had. Hij gaf je dingen als je dat nodig had en deed moeite voor iedereen. Mocht je in het negatieve komen liet die je dat ook duidelijk merken, wat ik niet meer dan terecht en een goede karaktereigenschap vind (recht in je face en geen ruggensteek gedoe). Maar vergeet niet: Het kwam door de ander dat je in het negatieve stond bij hem, want je startte in de plus!

Overigens klopt het inderdaad dat overleden mensen vaak worden opgehemeld, laat even duidelijk zijn dat ik dat nu niet doe, het was gewoon een goede jongen en de gigantische rouwstoet bewijst dat.

En ik denk dat jullie allemaal mogen weten dat de gigantische opkomst de familie goed heeft gedaan, zij zijn iedereen dankbaar en putten kracht uit het feit dat hij zoveel vrienden had, die andersom ook klaar voor hem en zijn familie stonden/staan!

Sterkte gewenst aan iedereen, ik zal altijd moeite blijven houden bij het verliezen van mijn vriend.
 
nee, dat was enkel ik, en ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag gekregen.
heeft iemand gevraagd of zijn moeder ( maar eigenlijk meer, zijn ouders) dit wel een goed idee vond op de begrafenis van haar zoon?
of die niet op een bijzonder onaangename manier met het ongeluk geconfronteerd worden met de manier waarop vrienden hebben besloten hem te herdenken...
als je denkt dat zoiets georganiseerd wordt zonder overleg met de familie zit er echt een schroefje bij je los

pun intended :+
 
Beste mensen,

Ik ga even niet in op de onzin die wordt verspreid hier.

Marwan kende ik al wat jaartjes voordat de motorfiets in zicht kwam en ik ben blij om te zien dat zoveel mensen zijn ruime, goede hart hebben mogen zien. Hij deed soms dingen waar ik het niet mee eens was, en daar hadden we dan ook onze discussies over. Maar uiteindelijk telt voornamelijk dat je bij hem altijd van tevoren een +1 had. Hij gaf je dingen als je dat nodig had en deed moeite voor iedereen. Mocht je in het negatieve komen liet die je dat ook duidelijk merken, wat ik niet meer dan terecht en een goede karaktereigenschap vind (recht in je face en geen ruggensteek gedoe). Maar vergeet niet: Het kwam door de ander dat je in het negatieve stond bij hem, want je startte in de plus!

Overigens klopt het inderdaad dat overleden mensen vaak worden opgehemeld, laat even duidelijk zijn dat ik dat nu niet doe, het was gewoon een goede jongen en de gigantische rouwstoet bewijst dat.

En ik denk dat jullie allemaal mogen weten dat de gigantische opkomst de familie goed heeft gedaan, zij zijn iedereen dankbaar en putten kracht uit het feit dat hij zoveel vrienden had, die andersom ook klaar voor hem en zijn familie stonden/staan!

Sterkte gewenst aan iedereen, ik zal altijd moeite blijven houden bij het verliezen van mijn vriend.
dank je!
dit is de eerste post in dit hele topic die de inhoud heeft die het hoort te hebben bij het afscheid van een vriend!
geen gescheld op elkaar maar gewoon het feit dat je iemand mist, dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait!
:Y
 
Beste mensen,

Ik ga even niet in op de onzin die wordt verspreid hier.

Marwan kende ik al wat jaartjes voordat de motorfiets in zicht kwam en ik ben blij om te zien dat zoveel mensen zijn ruime, goede hart hebben mogen zien. Hij deed soms dingen waar ik het niet mee eens was, en daar hadden we dan ook onze discussies over. Maar uiteindelijk telt voornamelijk dat je bij hem altijd van tevoren een +1 had. Hij gaf je dingen als je dat nodig had en deed moeite voor iedereen. Mocht je in het negatieve komen liet die je dat ook duidelijk merken, wat ik niet meer dan terecht en een goede karaktereigenschap vind (recht in je face en geen ruggensteek gedoe). Maar vergeet niet: Het kwam door de ander dat je in het negatieve stond bij hem, want je startte in de plus!

Overigens klopt het inderdaad dat overleden mensen vaak worden opgehemeld, laat even duidelijk zijn dat ik dat nu niet doe, het was gewoon een goede jongen en de gigantische rouwstoet bewijst dat.

En ik denk dat jullie allemaal mogen weten dat de gigantische opkomst de familie goed heeft gedaan, zij zijn iedereen dankbaar en putten kracht uit het feit dat hij zoveel vrienden had, die andersom ook klaar voor hem en zijn familie stonden/staan!

Sterkte gewenst aan iedereen, ik zal altijd moeite blijven houden bij het verliezen van mijn vriend.

Ontzettend mooi omschreven! :}

Ik weet dat vanuit mijn omgeving menig mens moeite heeft gedaan om bij deze ride-out aanwezig te zijn. Van ons kendde vrijwel niemand Marwan persoonlijk, en als ze hem "kendde" dan was het dat ze hem onlangs een keer hadden gesproken of even vluchtig hadden gezien tijdens een meeting.
Door de mooie verhalen en het grote hart van deze jongen sloot je hem in je hart. Of je hem nou persoonlijk kende of niet.

Nee, muggenziften om dingen die een ruime tijd geleden door iemand zijn gezegd, daar zie ik het nut niet van in. Het is al triest genoeg dat een jongen op zo'n jonge leeftijd is komen te overlijden.

Ik wens zijn ouders, familie, vrienden, leden van B&B en alle andere (motor)vrienden ontzettend veel sterkte voor de komende ontzettende zware periode. Maar weet dat iedereen voor jullie klaar staat om jullie te steunen waar zij dat kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan