Minime
MF'er
Ik ben op zoek naar een document/website waarop duidelijk staat uitgelegd wat
de impact is van de diverse vering/demping instellingen op mijn RF900
Voor kan ik voorvoorspanning en uitgaande demping instellen net als achter.
Vandaag heb ik eens tig rondjes op het klaverblad bij Gorinchem gereden en vind
mijn motor erg zoeken als ik in een snelle bocht over hobbeltjes rijd (lijkt of motor wil oprichten)
Ik heb al de nodige topic gelezen op MF maar zoek dus eigenlijk een handleiding
met uitleg wat de impact per instelmoglijkheid is. (dus; wat heeft verhogen verlagen veervoorspanning voor gevolg voor/achter en wat heeft aanpassen uitgaande demping voor gevolg?)
de impact is van de diverse vering/demping instellingen op mijn RF900
Voor kan ik voorvoorspanning en uitgaande demping instellen net als achter.
Vandaag heb ik eens tig rondjes op het klaverblad bij Gorinchem gereden en vind
mijn motor erg zoeken als ik in een snelle bocht over hobbeltjes rijd (lijkt of motor wil oprichten)
Ik heb al de nodige topic gelezen op MF maar zoek dus eigenlijk een handleiding
met uitleg wat de impact per instelmoglijkheid is. (dus; wat heeft verhogen verlagen veervoorspanning voor gevolg voor/achter en wat heeft aanpassen uitgaande demping voor gevolg?)