Of je trapt verkeerd en bent niet gewend aan de betere compressie van je gereviseerde blok?(zit er een lichtontsteking op toevallig? dan starten die dingen ook een stuk lastiger)
Vonkt hij niet altijd iets voor het bdp?Als je terugslag krijgt staat ie te vroeg. Dan vonkt ie net iets voor of op het BDP.
Maar waarom helemaal in spanje laten doen
even antwoordt op de vraag waarom in spanje.
nou motoplat wordt dus niet meer geprodceerd en een tweede handsje kon ik ook niet vinden, en via internet kon ik maar 1 bedrijf vinden.
maar goed de reden van de revisie was het laten doormeten van de ontstekking en de bombine, die waren zo gezegd niet goed ( de motor had geen power bij gas open)
En Carmo kan niks met een Motoplat ontsteking.
zo stond het ook in het repairmanual, een bing.
dus ik denk dat de vorige eigenaren al eerder hebben zitten kloten.
ik zal mijn demper is nakijken, bedankt voor de tip.
Bij die types los je de schroeven van de grondplaat. Zet een pennetje van , ik dacht, 2 mm door dat gat van het vliegwiel en in het gat van de ontsteking. Nu kun je met kleine tikjes van het vliegwiel de grondplaat verdraaien totdat je hebt bereikt wat je moet hebben. Vliegwiel eraf, schroeven vast. Vliegwiel erop en controleren.
Maar 4.1 mm BDP voor een 350? Ik denk dat je ruim onder de 3mm hoort te zitten. Std =2.3 tot 2.8mm.
Bij 4 mm kun je wachten op de terugslag en die zal niet "mild" zijn.