Afvallende lading

reed een keer achter een auto en toen viel een deel van de uitlaat eronderuit, was ook wel ff schrikken.
 
Tja, heb dat een keer gehad op een 80 km weg.
Rolde er ineens een veulen uit de trailer van mijn voorligger :(

Arme beest droeg geen bescherming tegen het asfalt... brrr.. wat is bot wit.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam toen ik vorig jaar 'snachts terug reed van vakantie met m'n vouwwagentje een band van een vrachtwagen tegen -O- -O- . Alleen het loopvlak dan want die had net een klapband gehad, is wel ff schrikken als je met 100Km/h bergafwaards ineens zo'n ding in je lampen hebt :Y :Y Dan kun je niks anders doen dan er vol overheen gaan, was mijn blikkie niet blij mee!!!! €1400,= schade. -O- -O- -O- Gelukkig goed verzekerd. *O* *O* En gelukkig lag de vrouw toen lekker te pitten, die had terplekke een hartverzakking gekregen denk ik !!! ;) ;)

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
Een keer een klapstoel op de A16 voor mijn neus gehad...

Een keer een ladder in de breedte op de A20, middelste strook voor mijn neus gehad...

Beide keren in koekblik gelukkig, toch schrik je je helemaal lam. Ik heb in beide gevallen rijkswaterstaat gebeld en het werd in behandeling genomen, geen idee of de boel ook echt is afgezet.
 
Wat een veronderstellingen, zoals dat het kruis er al stond... ingebracht als feiten.


En zelfs dan nog.... t is jammer als iemand schade oploopt door een ander. Hoe dan ook.

Maar dat is mijn instelling, je MOET daar geen discussie over voeren hoor, als jij daar anders over denkt mag dat best.


Ik was blij dat TS als motorrijder een zwaar ongeluk bespaard is gebleven en dat hij deze situatie zonder kleerscheuren heeft overleefd. De koekblikker zal me dan even een zorg zijn... al had ik idd nog niet aan de schade en het verhalen er van gedacht...

De rest is me geen discussie waard... TS heeft het overleefd en al waren er na hem 100 koekblikkers op die kast geklapt, dan nog ben ik blij dat TS niets gebeurd is. Liever een stel koekblikkers met blikschade dan 1 dode motorrijder...
 
TS heeft het overleefd en al waren er na hem 100 koekblikkers op die kast geklapt, dan nog ben ik blij dat TS niets gebeurd is. Liever een stel koekblikkers met blikschade dan 1 dode motorrijder...

Waar, toch was kwam je opmerking niet zo fijnzinig over. Eens met Baksteen dus.

Heb ook nog wel zo'n verhaal... Lang geleden op maandagochtend, uur of 6, onderweg naar Amersfoort waar ik in mil. dienst zat. Geen kip op de weg. Kom op de A1 een bocht door bij Laren, ligt er een biels dwars over de weg waar een vrachtwagenchauffeur aan staat te sjorren om hem weg te krijgen. Reed plm 150 dus dan ben je behoorlijk snel ter plaatse en is van koers veranderen niet direct gebeurd. Kon hem ternauwernood ontwijken. Was ook even schrikken.
 
Gelukkig net goed afgelopen!

En wat je al niet op de weg tegenkomt... zo zie ik altijd overal schoenen liggen op de snelweg. Echt alle soorten en maten, maar ook altijd maar eentje. Ik vraag me nu al jaren af hoe iemand in hemelsnaam een schoen op de snelweg kan kwijtraken!
 
Niet te geloven wat er allemaal van aanhangers donderd.Slecht of niet vast gemaakt met al dan niet gammele touwtjes.

Vorig jaar op de A6 ri. lelystad bij afslag 8 liggen er 2 fietsen in de berm ....en een twinny-load(fietsdrager ;) ).Moest er ff niet aan denken als ik er iets eerder had gereden :( .
Altijd opletten dus er zijn mafkezen die nergens naar kijken als ze met lading de weg op gaan.
 
Ikke riskeer liever een boete voor doorgetrokken streep, dan achter blikken met
op of aanhangende spullen van welke aard ook. :Y
 
Een keer een klapstoel op de A16 voor mijn neus gehad...

Een keer een ladder in de breedte op de A20, middelste strook voor mijn neus gehad...

Beide keren in koekblik gelukkig, toch schrik je je helemaal lam. Ik heb in beide gevallen rijkswaterstaat gebeld en het werd in behandeling genomen, geen idee of de boel ook echt is afgezet.


Ik ben ook al eens een europallet tegengekomen en een of ander matras(zonnedek?) van een speedboot |(

Maar ik heb dit keer geluk gehad, met 140 richting vangrail gaan is niet goed voor je denk ik :/


en nog een boete ook, want als je vanaf de brug komt mag je daar maar 80 en ja daar hangen camera's ;(

Ik kwam vanaf de kant van de benelux tunnel, daar hangen geen camera's :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan