Algemene MotoGP topic

Toch, als je de statistieken erop naslaat, verliest Marquez meer close gevechten dan dat hij wint. Zó meedogenloos en onverslaanbaar is hij dus niet.
Hij is alleen heel constant en altijd vam voren te vinden. Dat is waar de anderen het laten liggen.
 
Wat een waanzinnige race! Puntje van mijn stoel werk! Super voor Rins! Balen van Dovizioso en Quartararo, hopelijk van de blessures bij Dovi mee.
 
nou, die vloog lelijk door de lucht, jammer want hij had er mooi bijgepast in die kopgroep.
20190825_152007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch, als je de statistieken erop naslaat, verliest Marquez meer close gevechten dan dat hij wint. Zó meedogenloos en onverslaanbaar is hij dus niet.
Hij is alleen heel constant en altijd vam voren te vinden. Dat is waar de anderen het laten liggen.

En zo vat je de laatste paar seizoenen in een notendop samen. Constant rijden, dat is waar het om draait. En als je dan toch onderuit gaat, de boel heel houden en aan damage control doen en dat alles kan Marquez als geen ander.
 
En zo vat je de laatste paar seizoenen in een notendop samen. Constant rijden, dat is waar het om draait. En als je dan toch onderuit gaat, de boel heel houden en aan damage control doen en dat alles kan Marquez als geen ander.
Ja hij is gewoon op ieder circuit snel.
 
Toch, als je de statistieken erop naslaat, verliest Marquez meer close gevechten dan dat hij wint. Zó meedogenloos en onverslaanbaar is hij dus niet.
Hij is alleen heel constant en altijd vam voren te vinden. Dat is waar de anderen het laten liggen.
Marquez weet er elke keer een gevecht van te maken. Die battles die hij verliest, daarin had hij eigenlijk allang verslagen moeten zijn, maar is-ie tóch "at the front".
 
Het viel mij eigenlijk tegen. Goed asfalt en mooie snelle bochten, maar alsnog deden ze niet mee voor de overwinning..... Al ben ik wel benieuwd wat Quarta had kunnen doen.
Gezien het seizoen van de Yamaha's valt het mij juist mee, vind ik. De snelste rijder deed geen eens mee.

Vinales was net te laat om zich met de overwinning te gaan bemoeien, maar het zag er niet slecht uit.
 
Gezien het seizoen van de Yamaha's valt het mij juist mee, vind ik. De snelste rijder deed geen eens mee.

Vinales was net te laat om zich met de overwinning te gaan bemoeien, maar het zag er niet slecht uit.
Yamaha moet het van het sturen hebben, dat zag je ook in Assen. Dus dan was dit ook een baan waar ze het moeten doen en dan vind ik het tegenvallen. Als we weer op stop en go circuits komen met minder grip komen ze weer in de problemen. Iedere machine heeft zijn sterke en zwakke circuits. Ducati wint bijv vaak op circuits met rechte stukken en Yamaha zou dat dan op stuurcircuits moeten doen, maar daar doet Rins met Suzuki het vaak nog beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan