Algemene MotoGP topic

Yamaha moet het van het sturen hebben, dat zag je ook in Assen. Dus dan was dit ook een baan waar ze het moeten doen en dan vind ik het tegenvallen. Als we weer op stop en go circuits komen met minder grip komen ze weer in de problemen. Iedere machine heeft zijn sterke en zwakke circuits. Ducati wint bijv vaak op circuits met rechte stukken en Yamaha zou dat dan op stuurcircuits moeten doen, maar daar doet Rins met Suzuki het vaak nog beter.

Ja idd had ,......maar had Dovi en Quatararo er zo graag bij gezien dan hadden we misschien een dikke kopgroep gehad.
Heb nog niks vernomen van Dovi zijn evt. blessure, maar een ding is zeker ze zijn er wonder boven wonder aardig vanaf gekomen.
 
Mooie Moto2 race. Zet die Binder maar gelijk op de fabrieks RC16...en spuit die maar legergroen kerel rijd als een tank, niet opzij dan er doorheen ;)

En ik zie het somber in voor Bo, vrees dat hij dit jaar geen punten meer gaat pakken

En Zarco's pech blijft zich maar opstapelen, Jean Michel Bayle al weer weg en kegelt een andere KTM onderuit. Hij is zeker jaloers op Oli. 8-)
 
Ja idd had ,......maar had Dovi en Quatararo er zo graag bij gezien dan hadden we misschien een dikke kopgroep gehad.
Heb nog niks vernomen van Dovi zijn evt. blessure, maar een ding is zeker ze zijn er wonder boven wonder aardig vanaf gekomen.
Niks gebroken.
Moet wel even in het zkh blijven.
Want hij was heel even zijn geheugen kwijt door de klap.
 
Ik vroeg me nou precies hetzelfde af!
Ze hebben truckje bedacht om de achter brug lager of hoger te zetten ,zit een soort systeem in en bij de voorvork hebben ze ook iets vraag me niet hoe dat gaat....maar beetje vergelijkbaar als in de cross om niet te wheelen.....heb vanmorgen een stuk zitten lezen daarover ...ga ff kijken of ik het kan vinden "Wordt vervolgd"

Je moet eens kijken bij Peter Bom zijn FB pagina.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190825-184303_Facebook.jpg
    Screenshot_20190825-184303_Facebook.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Heeft rins al een eigen topic? 1 a laatste ronde kijkt ie nog even achter zich en valt er nog bijna af 😅 op de finish lijn nog even droog op zij kijken met 200 km/h👍. Ik mag hem wel. Nog een beetje constanter presteren en dan kan hij het Marquez misschien volgend jaar wel wat moeilijker maken. En lekker gewoon bij Suzuki blijven. Denk dat ze ongeveer op hetzelfde niveau als Yamaha zitten
 
Echt 'n held die Rins! Hij zit op z'n Suzuki alsof ie in 'n outlap rijdt. Als hij op dit niveau doorgaat wordt het 'n geduchte concurrent
voor MM. Het allermooiste aan de overwinning is dat hij MM op sluwheid heeft verslagen. Wat 'n lijnen reed die Rins hij in de laatste ronde!😄
 
Heeft rins al een eigen topic? 1 a laatste ronde kijkt ie nog even achter zich en valt er nog bijna af 😅 op de finish lijn nog even droog op zij kijken met 200 km/h👍. Ik mag hem wel. Nog een beetje constanter presteren en dan kan hij het Marquez misschien volgend jaar wel wat moeilijker maken. En lekker gewoon bij Suzuki blijven. Denk dat ze ongeveer op hetzelfde niveau als Yamaha zitten
Ik denk dat ze zelfs verder zijn.
 
Ik sta er niet van te kijken dat Rins deze gewonnen heeft,had hem al eerder op de korrel 🤗
Is gewoon een topper👍
 
Yamaha moet het van het sturen hebben, dat zag je ook in Assen. Dus dan was dit ook een baan waar ze het moeten doen en dan vind ik het tegenvallen. Als we weer op stop en go circuits komen met minder grip komen ze weer in de problemen. Iedere machine heeft zijn sterke en zwakke circuits. Ducati wint bijv vaak op circuits met rechte stukken en Yamaha zou dat dan op stuurcircuits moeten doen, maar daar doet Rins met Suzuki het vaak nog beter.
Het gaat slecht met Yamaha. Vandaar dat het mij meevalt.

Wat jij zegt geldt voor hun topjaren.
 
Ik denk dat ze zelfs verder zijn.
Dat denk ik ook! De manier waarop Rins kon wachten/kijken naar de lijnen van Rossi in de race in Amerika.
Om vervolgens de bochtensnelheid van de Suzuki in te zetten bij de inhaalactie! Meesterlijk! En hij flikt het vandaag weer!
 
Binder rijdt met het perfecte startnummer, knokt als Nori Haga in zijn beste jaren :}

Is ie ook fan van 🤗

Binder says: "I’ve often been asked why I ride with the number 41.

"Well, in the beginning, I started racing with number 14, but then when I moved up to another category in South Africa that number was taken already.
"So, I ended up flipping the number around, and was quite happy to do so because my favourite rider was always Noriyuki Haga, the Japanese rider, who rode with 41.

"He got a podium on his MotoGP debut at his home race in Japan years ago. I kept the 41 since then and it’s still going strong. I hope I can keep it for a long time to come."


Ik ook *O*
 
Is ie ook fan van 🤗

Binder says: "I’ve often been asked why I ride with the number 41.

"Well, in the beginning, I started racing with number 14, but then when I moved up to another category in South Africa that number was taken already.
"So, I ended up flipping the number around, and was quite happy to do so because my favourite rider was always Noriyuki Haga, the Japanese rider, who rode with 41.

"He got a podium on his MotoGP debut at his home race in Japan years ago. I kept the 41 since then and it’s still going strong. I hope I can keep it for a long time to come."


Ik ook *O*
Hij zal em helaas moeten inleveren in MotoGP, Aleix rijdt al met 41. Jammer 41 past echt bij Brad.
 
Hij zal em helaas moeten inleveren in MotoGP, Aleix rijdt al met 41. Jammer 41 past echt bij Brad.

Ja 41 is een begeerlijk nummer 🤗
Nou Espargaró is ook wel een knokker,doet ook wel eer aan Nitro.😉
Jammer dat ie niet zo een sterke fiets rijdt🤔
Haga geeft les :


Die ouwe knalt nog steeds rond in het italiaans kampioenschap.😜
Vooral het bandenverhaal is leerzaam😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan