Algemene MotoGP topic

Ik zag een mooie GPrace gisteren,de tijden,en zeker die van het vorige decenium, kunnen me aan mijn reet roesten 🤗 😁
:^ Tijden vind ik ook ondergeschikt aan spannende races. Daarom waardeer ik BSB ook zo. Dan rijden ze een paar seconden per rondje langzamer, als we maar actie zien! :t
 
Dat komt indirect wel uit.. moet kan je breed zien.

Tijden vind ik ook ondergeschikt aan spannende races.
Daarom waardeer ik BSB ook zo. Dan rijden ze een paar seconden per rondje langzamer, als we maar actie zien!
Het gaat over tijden toch 🤔
Nu ben je wel aan het zoeken🙄
Mij gaat het er om dat het me aan mijn sterretje zal jeuken dat,bijvoorbeeld, 2 jaar geleden de totale race 7 seconden langer duurde dat die van zondag.
Boeien, jonguh🤗
 
Ach, daar kijk ik al niet eens meer van op.
Als je bijvoorbeeld ziet en hoort hoe een auto of motor met krijsende banden weg weet te rijden op een zandweg, dan valt het verschil tussen de diverse motorconfiguraties nog wel mee.....
 
Iemand hier de docu 'Road' gezien over de Dunlop's?
Daar durven ze beelden van een VTR te laten zien met het geluid van een 4 cilinder...in een docu...
Daar krijg ik dus echt kramp van op plekken waar ik het niet wil hebben.

#moestmeevenvanhethart
Gezien en je hebt gelijk al moet ik toegeven dat toen ik de eerste keer keek zo "in de film" zat dat het me niet was opgevallen...shame on me
 
Aanrader om te kijken en opgedragen aan John Surtees, Nicky Hayden en Angel Nieto:

 
Afgelopen weekend was er (ik meen op zaterdag maar niet zeker) een moment dat Johann Zarco in beeld was. Bij het uitkomen van een linkse bocht begon zijn anti-wheelie te werken en stond zijn voorwiel haast dwars ten opzichte van de motor. Kan iemand mij vertellen wanneer dit precies was en/of heeft hij/zij hier beeldmateriaal van? :]
 

Holeshot bestond al langer lees ik, maar wat logisch 🤭 bij een Duc werkte het zondag niet best...die (ook Miller?) bleef opspringen tijdens de start.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan