Algemene MotoGP topic

Een van de grootsten van de afgelopen 10 jaar hoort er bij te zijn.
En wat zijn dominantie betreft : dan moet de rest maar zorgen hun zaakjes beter voor elkaar te hebben.
Eens kijken of dat nu het geval is.
Amen 👌
 
Die doet niet mee voor spek en bonen.
Als hij zich 100 % voelt gaat tie er zeker voor.
Ik vind het een droplul maar toch wel benieuwd wat hij zal laten zien.
Maar wel een droplul die voor spektakel kan zorgen , het zelfde vind ik van Rossi , een klootzak die wel (toen der tijd) gas kan/kon geven met een paar WK titels op zak .... hoop dat ze beiden het licht gaan zien , van Marquez moeten we afwachten wat die 9 maanden met hem hebben gedaan en Rossi kan op zeker véél beter als de eerste 2 GP's !!!
 
Maar wel een droplul die voor spektakel kan zorgen , het zelfde vind ik van Rossi , een klootzak die wel (toen der tijd) gas kan/kon geven met een paar WK titels op zak .... hoop dat ze beiden het licht gaan zien , van Marquez moeten we afwachten wat die 9 maanden met hem hebben gedaan en Rossi kan op zeker véél beter als de eerste 2 GP's !!!
Helemaal mee eens MM zorgt voor spektakel.
 
Die doet niet mee voor spek en bonen.
Als hij zich 100 % voelt gaat tie er zeker voor.
Ik vind het een droplul maar toch wel benieuwd wat hij zal laten zien.

Even algemeen en niet persoonlijk.
Ik lees dit zoveel,is het nu echt nodig om iedere keer te vertellen dat MM een topper maar ook en lul is 🤔 😒 .
En denken jullie dat MM bewonderaars dat ene ruk kan interesseren,het knap irritant is en het hen enorm de strot uit begint te komen🤔🤑🤢
Het begint aan de andere kant slaapverwekkend en voorspelbaar te worden.
We weten het nu wel 🤗
 
Ik kan daar alleen maar op antwoorden dat het mes aan 2 kanten snijd.

Als je dat zo wilt zien ,wel ja.
Ik ben niet zo geinteresseerd wat een coureur naaste de circuits doet.
Dat is meestal voor de libelle,viva en de margriet....
Ouwe wijven praat dusch 🤗
 
Die doet niet mee voor spek en bonen.
Als hij zich 100 % voelt gaat tie er zeker voor.
Ik vind het een droplul maar toch wel benieuwd wat hij zal laten zien.
effe aan Lieke vragen of ze hem een potje pindakaas kan geven 8-)

Ik zie Oliveira overigens niet z'n stunt van vorig jaar herhalen volgend weekend. Bij KTM hebben ze een beetje zitten slapen lijkt het wel.
Dovi morgen op de Appie bij de Jerez test, ben benieuwd.
 
Even algemeen en niet persoonlijk.
Ik lees dit zoveel,is het nu echt nodig om iedere keer te vertellen dat MM een topper maar ook en lul is 🤔 😒 .
En denken jullie dat MM bewonderaars dat ene ruk kan interesseren,het knap irritant is en het hen enorm de strot uit begint te komen🤔🤑🤢
Het begint aan de andere kant slaapverwekkend en voorspelbaar te worden.
We weten het nu wel 🤗
Je hoeft dit niet te lezen.
FF voor de duidelijkheid MM is een bizar talent absoluut de beste van de laatste jaren.
Als ik zeg het is een droplul dan vind ik dit.

Ben een Rossifan maar ook hij heeft zijn minpunten;)
 
Je hoeft dit niet te lezen.
FF voor de duidelijkheid MM is een bizar talent absoluut de beste van de laatste jaren.
Als ik zeg het is een droplul dan vind ik dit.

Ben een Rossifan maar ook hij heeft zijn minpunten;)

O dus ik mag ,ter info, dit topic niet inzien omdat jij je jeukende frustraties ten aanzien van MM moet neer kalken.
En dat iedere keer weer.:Z:Z:Z
Ik ben geen Rossi fan en vind ook een hoop van hem waar de zon niet schijnt,maar waar in dit topic kun jij dat terug vinden? 🤔
 
maar hij is zo'n grote lul net vanwege wat hij op circuit soms allemaal doet, hij denkt namelijk dat het circuit van hem alleen is.

Deed,de laatste jaren reed ie best zuiver,zijn laatste wedstrijd was een fenomenale inhaal race en loepzuiver.
Maar lekker blijven leuren in het verleden,is typisch voor negativiteit en wat je wil zien.😒
 
O dus ik mag ,ter info, dit topic niet inzien omdat jij je jeukende frustraties ten aanzien van MM moet neer kalken.
En dat iedere keer weer.:Z:Z:Z
Ik ben geen Rossi fan en vind ook een hoop van hem waar de zon niet schijnt,maar waar in dit topic kun jij dat terug vinden? 🤔
Dus ik mag niet schrijven (van jouw)MM vind ik een droplul.
Dit omdat jij het irritant vind.

Goed lezen wat ik zeg,je hoef dit niet te lezen niet van je mag dit niet lezen.
Er zijn genoeg topics op dit forum die ik niet lees .
 
Dus ik mag niet schrijven (van jouw)MM vind ik een droplul.
Dit omdat jij het irritant vind.

Goed lezen wat ik zeg,je hoef dit niet te lezen niet van je mag dit niet lezen.
Er zijn genoeg topics op dit forum die ik niet lees .
Is goed jonguh.
Schrijf jij maar lekker door met je kletspraat over MM.
Misschien kun je er,en passant,er lorenzo ook nog bij halen.🤔
Is ook zo belangrijk.
Succes 🤗
 
Dovi is ook een held, ik had hem veel liever op de KTM gezien dan Petrucci (overigens ook een aardige vent daar niet van)
 
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie allemaal nou eigenlijk écht van Marquez en/of Rossi en/of een andere coureur naar keuze vinden. Ze rijden immers net pas mee in het circus, dus dat zijn oprecht interessante meningen om nu te delen. Tijd voor een poll (Espargaro). Oh, en dan kunnen we het meteen ook uitgebreid hebben over wie welke mening in welk topic op welk moment delen mag, en wie daar anders over denkt.

Oh sorry ik zie dat ik al te laat ben, jammer. :+
 
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie allemaal nou eigenlijk écht van Marquez en/of Rossi en/of een andere coureur naar keuze vinden. Ze rijden immers net pas mee in het circus, dus dat zijn oprecht interessante meningen om nu te delen. Tijd voor een poll (Espargaro). Oh, en dan kunnen we het meteen ook uitgebreid hebben over wie welke mening in welk topic op welk moment delen mag, en wie daar anders over denkt.

Oh sorry ik zie dat ik al te laat ben, jammer. :+
Ik was in ieder geval al klaar 👌 😇
 
Maar wel een droplul die voor spektakel kan zorgen , het zelfde vind ik van Rossi , een klootzak die wel (toen der tijd) gas kan/kon geven met een paar WK titels op zak .... hoop dat ze beiden het licht gaan zien , van Marquez moeten we afwachten wat die 9 maanden met hem hebben gedaan en Rossi kan op zeker véél beter als de eerste 2 GP's !!!
Ja hallo, dat kan ik ook voorspellen.
Veel slechter kan het immers niet...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan