Algemene MotoGP topic

Je mag van mij alles over mij vinden. :W:W





20160904_081502-001.jpg
 
Als je dat zo wilt zien ,wel ja.
Ik ben niet zo geinteresseerd wat een coureur naaste de circuits doet.
Dat is meestal voor de libelle,viva en de margriet....
Ouwe wijven praat dusch 🤗
Zorg nou eerst even voordat je op de “reageer” knop drukt wat er bedoeld werd met mijn post :t
 
De MotoGP teams rijden niet met een transponder deze test. Alleen de Moto E maar daarin geen interesse zeker 😉
snap ik maar er staan wel eens toevallig mensen langs de baan met stopwatch onofficieel... ;)

"Sempre stando a quando si legge su Sky Sport, Dovi ha registrato come miglior crono 1:40.6, cioè 3 secondi più alto della pole di Quartararo nel secondo weekend di gare sullo stesso circuito nella passata stagione. "

3 sec vd pole van vorig jaar vandaan. Opzich niet heel slecht voor een eerste dag.
 
Laatst bewerkt:
Pole-tijd vorig jaar: 1'37.007
Dovi in q1: 1'37.656
In fp4-racepace deed Dovi: 1'38.345

Dan zou hij nu in de eerste test op de Appie dus 1.662 van z'n racepace zitten?
Lijkt me niet verkeerd.
 
Als je dat zo wilt zien ,wel ja.
Ik ben niet zo geinteresseerd wat een coureur naaste de circuits doet.
Dat is meestal voor de libelle,viva en de margriet....
Ouwe wijven praat dusch 🤗
Dit is toch een forum waar je juist als een bende oude wijven kan lullen over alles wat met motoren heeft te maken, waarbij je je mening kan geven zolang het maar volgens de regels van het forum is? Ok, de Marquez-Rossi discussie kennen we inmiddels wel. Wie denken jullie dat de nieuwe smaakmakers gaan worden, op maar zeker ook naast de baan? Geloof niet dat Rossi nog zijn stempel gaat drukken. Denk dat Miller de nieuwe Crutchlow wordt, die te pas en onpas zijn mening gaat spuwen. Quartararo is wel een raar mannetje, ik ben een beetje afgehaakt nu hij zijn haar heeft geblondeerd. Zijn social media is ook wel 'grappig', daar merk je dat er (vorig jaar) nog geen marketing man tussen zit. Had net mijn circuitmotor van een groot startnummer '20' voorzien, neig laatste tijd wat meer naar Morbidelli.
 
Dit is toch een forum waar je juist als een bende oude wijven kan lullen over alles wat met motoren heeft te maken, waarbij je je mening kan geven zolang het maar volgens de regels van het forum is? Ok, de Marquez-Rossi discussie kennen we inmiddels wel. Wie denken jullie dat de nieuwe smaakmakers gaan worden, op maar zeker ook naast de baan? Geloof niet dat Rossi nog zijn stempel gaat drukken. Denk dat Miller de nieuwe Crutchlow wordt, die te pas en onpas zijn mening gaat spuwen. Quartararo is wel een raar mannetje, ik ben een beetje afgehaakt nu hij zijn haar heeft geblondeerd. Zijn social media is ook wel 'grappig', daar merk je dat er (vorig jaar) nog geen marketing man tussen zit. Had net mijn circuitmotor van een groot startnummer '20' voorzien, neig laatste tijd wat meer naar Morbidelli.
Typisch 🤔 🤗

Maar ik heb met beide niks😇

De laatste "engelstalige" met een grote muil en die geen zuurpruim was en die ik echt kon pruimen was Colin Edwards 😍
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo belangrijk wat voor tijden Dovi reed. Hij is testcoureur en daarvoor zijn andere dingen belangrijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan