Algemene MotoGP topic

Komt er nog een Qatar topic of kan ik hier mijn verwachte eindstand neerzetten van de race... Nou ja toch maar doen
1 petrucci
2 Marquez
3 Rossi
4 doviziozo
5 vinales
 
Op kantoor rustig de Eurosport player op de achtergrond en af en toe even koekeloeren. We zijn los!!
 
en dan zit je vol verwachting voor de buis te wachten op het geluid van de MOTO 2..................
hebben ze het volume meer als achtergrond geluid staan :-(
hoor je 95% het commentaar er boven uit :?:?
 
botje.jpg
 
en dan zit je vol verwachting voor de buis te wachten op het geluid van de MOTO 2..................
hebben ze het volume meer als achtergrond geluid staan :-(
hoor je 95% het commentaar er boven uit :?:?

Echt kloten geluid , zou tegenwoordig toch moeten kunnen om het commentaar uit te kunnen zetten op Eurosport.
 
en dan zit je vol verwachting voor de buis te wachten op het geluid van de MOTO 2..................
hebben ze het volume meer als achtergrond geluid staan :-(
hoor je 95% het commentaar er boven uit :?:?
Dat is om je alvast te laten wennen aan de moto E klasses later...
 
Toch weer een apart topic voor Qatar zie ik, ik raak de weg kwijt.
 
Moto3 was iig weer erg leuk om naar te kijken! MotoGP kan ik helaas niet zien wegens een roadtripje.
 
Heeft iemand anders ook problemen met MotoGp.com? Lijkt erop dat de servers een probleem hebben.
Dat zou echt een schande zijn aangzien zo’n abo niet goedkoop is. Het werkte voorheen altijd prima, maar er zal wel weer een wijf aan ezeten hebben.
 
Godverdegodver...moto3 en moto2 kunnen kijken nu werkt het nergens meer, niet op de tv, niet op de pc, niet op de tablet en niet op de telefoon...kan de site niet eens benaderen om een mail te sturen naar support!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan