Algemene MotoGP topic

Heeft iemand anders ook problemen met MotoGp.com? Lijkt erop dat de servers een probleem hebben.
Dat zou echt een schande zijn aangzien zo’n abo niet goedkoop is. Het werkte voorheen altijd prima, maar er zal wel weer een wijf aan ezeten hebben.

Had er ook last van, uit armoe maar MotoGP via eurosport gekeken.
Ik moet zeggen het viel me niet tegen!
 
Na de eerste race te hebben gezien, is er volgens mij weinig veranderd ten opzichte van vorig seizoen qua kwaliteit rijder en motor. Een paar nieuwelingen erbij,maar na deze race naar Marquez en doviziozo te hebben gekeken zijn dit toch wel weer de 2 waar het om gaat draaien. De Honda heeft er zelfs vermogen bij gekregen dus ook meer topsnelheid. Mochten er geen rare dingen met Marquez gebeuren gaat hij zeker weer wereldkampioen worden. Had het graag anders gezien dit jaar,met een Lorenzo sterk op de Honda maar dat lijkt m ook niet te worden(misschien mede door zijn blessures). Hoop dat ik het mis heb,we zullen zien de volgende race in Argentinië dat het maar weer spannend mag worden 😎
 
Schrijf Lorenzo nu niet weer direct na 1 race af. Die fout heeft Ducati ook gemaakt. Dit seizoen zal hij moeten wennen. Einde van het seizoen of begin volgend seizoen pakt hij gewoon weer podiums.
 
Ik verwacht dat hij bij de Europese gp s er toch al wel een stukje beter bij kan zitten.. Als hij niet meer van die klappers maakt
 
Hij heeft er wel patent op.Verbaas mij dat dit wel veel bij hem gebeurt net als bij Pedrosa terwijl Marquez vrijwel altijd gewoon een schuivertje maakt.
En weer even aanvullen.
 
Na de eerste race te hebben gezien, is er volgens mij weinig veranderd ten opzichte van vorig seizoen qua kwaliteit rijder en motor.

Misschien wat vroeg om na 1 race te oordelen.
Maar toch...Suzuki's zitten er wat beter bij, Ducati heeft waarschijnlijk een betere 2e rijder, Zarco de weg kwijt. Rest inderdaad niet veel anders.
 
Ja mooi dat de suzuki's en met name Rins er goed bij zitten. Hopelijk vinden de mannen in Hamatsu nog wat topsnelheid, dan is het zeker een winnende motor.
 
KTM lijkt in alle klassen achter de feiten aan te lopen.
Jammer, vind het altijd leuk wanneer een relatief kleine speler het de grote jongens moeilijk maakt.
 
Sommige circuits zijn redelijk makkelijk herkenbaar: Bij de eerste stond de plaats op het asfalt. Assen herken je aan de curbs. Cota aan de bekende toren. Valencia aan de bekende gele pitgebouwen. En af en toe racegames spelen maakt het een stuk makkelijker. Had er 3 vout.
 
Ik durf een voorspelling wel aan voor dit weekend:

1. Rossi
2. Marquez
3. Rins
4. Vinales
5. Dovi

Verder gok ik een 11/12 voor Bo en denk ik 3 gave races te gaan missen (heb andere verplichtingen.. K*T!)
 
Ik durf een voorspelling wel aan voor dit weekend:

1. Rossi
2. Marquez
3. Rins
4. Vinales
5. Dovi

Verder gok ik een 11/12 voor Bo en denk ik 3 gave races te gaan missen (heb andere verplichtingen.. K*T!)
Yamaha had het vorig jaar op jerez vrij moeilijk,maar dit jaar lijken ze wat sterker vooral Rossi. Denk dat rins zijn sterke lijn doorzet helemaal in zijn thuisrace. Dus voor mij...
Rins
Rossi
Doviziozo
Marquez.... Out
 
Terug
Bovenaan Onderaan