Algemene MotoGP topic

Jurgen heeft nooit met een wild card meegedaan tijdens de TT. Destijds reed het EK mee tijdens de Speedweek.
Dacht dat de KNMV moeilijk deed om Jurgen naast zijn EK deelname ook op zaterdag bij de Gp aan de start te krijgen.
Wel won hij de EK race op zijn Aprilia van het Pennings van Dulmen team.
Ik weet van een kans, maar die was belachelijk duur.
Maar van de hoed en de rand weet ik niet meer.
Er is wel op zeker een rijder geweest waarbij het circuit mee heeft betaald. :)
 
Jurgen heeft nooit met een wild card meegedaan tijdens de TT. Destijds reed het EK mee tijdens de Speedweek.
Dacht dat de KNMV moeilijk deed om Jurgen naast zijn EK deelname ook op zaterdag bij de Gp aan de start te krijgen.
Wel won hij de EK race op zijn Aprilia van het Pennings van Dulmen team.
Pennings van Dulmenteam??? was o.a Daf trucks sponsering reed Patrick bij en o.a Ceessie D. Jurgen meen ik niet ????
 
Pennings van Dulmenteam??? was o.a Daf trucks sponsering reed Patrick bij en o.a Ceessie D. Jurgen meen ik niet ????
Boet was coach bij Pennings in 1990. Daarvóór had hij zijn eigen team, in 1989 een beetje noodlijdend. Bodelier werd bij Pennings ontslagen, begin dat jaar en toen werd alles overgenomen van Van Dulmen. Inclusief hijzelf
 
Nou, als je nog een miljoentje over hebt mag je misschien mee doen. :+ ;)

Het TT circuit heeft vroeger ook wel meebetaald om een Nederlander met een wildcard aan de start te krijgen. 8)7
Volgens mij moest Jurgen van den Goorbergh ook eens betalen voor een weekend. :? :')
Volgens mij is er in dit geval wel betaald voor de deelname :?:
 
En om ff terug naar algemene Moto GP zaken te gaan, volgens Speedweek :
Gaat Albert Arenas volgend jaar naast Vietti in het Mooney/Fantic team rijden
Gaat Lorenzo Dalla Porta wegens gebrek aan resultaat terug naar M3 en voor het Snipers team rijden
Is het GP-verhaal voor Niccolo Antonelli wegens uitblijvend succes voorbij..
Stapt Dennis Foggia over naar M2 met Italtrans team

 
En om ff terug naar algemene Moto GP zaken te gaan, volgens Speedweek :
Gaat Albert Arenas volgend jaar naast Vietti in het Mooney/Fantic team rijden
Gaat Lorenzo Dalla Porta wegens gebrek aan resultaat terug naar M3 en voor het Snipers team rijden
Is het GP-verhaal voor Niccolo Antonelli wegens uitblijvend succes voorbij..
Stapt Dennis Foggia over naar M2 met Italtrans team

Die had ik net in Silly season topic gezet... _O-
Liever dubbel dan niet
 
Die had ik net in Silly season topic gezet... _O-
Liever dubbel dan niet
OK, zie die andere dan ook maar daar...

Spoiler..
1661528147643.png

:P
 
Heb nog niet gezien wat er gebeurd is maar ik vind dat deze professionals best wel vaak op rare plekken langzaam rijden, al zijn het soms plekken waar je niet verder aan de kant kan maar wel gerust wat harder zou kunnen rijden
 
Heb nog niet gezien wat er gebeurd is maar ik vind dat deze professionals best wel vaak op rare plekken langzaam rijden, al zijn het soms plekken waar je niet verder aan de kant kan maar wel gerust wat harder zou kunnen rijden

Heb het net gezien, op zich prima terecht.

Pecco was gewoon lekker op z'n dooie gemakje op de racelijn aan het cruisen terwijl er zeker genoeg ruimte was om aan de kant te gaan.


Ben geen fan van overmatig straffen en mierenneuken, maar in dit geval wel duidelijk een penalty waard. Was gewoon niet zo slim.
 
Zo! Een Italiaanse overmacht morgen aan de start van de Moto GP.
Een tot en met zeven is Italiaans, respect :}
 
Oncu gaat voor een Oscar?....
Hele wedstrijd in de kop van het veld rijden en dan doen alsof je arm er afvalt na de wedstrijd. :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan