Algemene MotoGP topic

Ik had verwacht dat 2a en 2b voor meer problemen zou zorgen, bv met doorglijden van fietsen tijdens een valpartij. Maar dat viel alleszins mee.
Dat had ik inderdaad ook wel verwacht bij de start.
Maar het zal elk jaar spannend worden.
Wellicht was er nu iets van bewustzijn door alle aandacht. :?

Ik heb wel eens als Marshall staan vlaggen bij een gekunstelde (GP)chicane en bij het evenement was het van de ochtend tot de avond spannend.
Gierende banden van blokkerende remmen, doorschietende rijders, en een enkele valpartij.
De hele tijd actie waar je op tv weinig van mee krijgt.
Intensief plekje langs de baan 8)7 waar ik zelf al vijftien jaar reed.
Misschien hier wat extra microfoons plaatsen. :+
 
Ik had verwacht dat 2a en 2b voor meer problemen zou zorgen, bv met doorglijden van fietsen tijdens een valpartij. Maar dat viel alleszins mee.
Ik ben geen fan van Fabio, maar damn wat een actie! 🤩
En *zucht*, hebben ze nou nog steeds niemand ter vervanging van Rob.....
🤐
Oh en betreffende de sprintraces, ik snap dat de coureurs er wisselend over zijn. Ik ben (nog) geen fan (maar wel benieuwd), ik denk dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de daadwerkelijke race. Maar dat zullen we moeten zien volgend jaar.
Rob..?

Leg eens uit ten koste van de daadwerkelijke race,waarom?
 
Laatst bewerkt:
We hebben nog 7 races. Maar als jij nu al weet dat Misano niet spannend gaat worden, hoef ik die dus ook niet te zien ;-)

Of bedoel je het zo: Pecco gaat Misano sws pakken, dus die laatste 6 races gaat het spannend worden. Kan ook he
 
Dat is meer iets voor een ander topic. ;)
 
Omdat ze misschien nu al het kruit verschieten.
Met FP kunnen ze kijken wat werkt. Rondje eruit rondjes erin. Nu word het gewoon doorrijden en daarna kan je er pas wat mee doen.
But, we shall see
Tussen zaterdag en zondag kunnen de omstandigheden totaal verschillen, maar gelijk zijn ze zelden.
Toch worden de meeste problemen gevonden tijdens een race als het er echt om gaat. 8-)
 
We hebben nog 7 races. Maar als jij nu al weet dat Misano niet spannend gaat worden, hoef ik die dus ook niet te zien ;-)

Of bedoel je het zo: Pecco gaat Misano sws pakken, dus die laatste 6 races gaat het spannend worden. Kan ook he
Verkeerd geteld. (Of eerder goed geteld en verkeerd onthouden.)
 
De GP races van Oostenrijk bekeken vanuit een kleine sport bar in een Italiaans gehucht ...Ponticelli.
Mijn Italiaanse "buurman" aan tafel bleek een paar jaar geleden nog vrachtwagenchauffeur te zijn geweest voor een Superbike en MotoGP team.
Motorsport leeft hier meer dan bij ons... dat was duidelijk merkbaar. Iedereen die het café binnen liep, al was het maar voor een koffie aan de bar, kwam effe kijken. Van jong tot oud.
1661199150266.png
 
De GP races van Oostenrijk bekeken vanuit een kleine sport bar in een Italiaans gehucht ...Ponticelli.
Mijn Italiaanse "buurman" aan tafel bleek een paar jaar geleden nog vrachtwagenchauffeur te zijn geweest voor een Superbike en MotoGP team.
Motorsport leeft hier meer dan bij ons... dat was duidelijk merkbaar. Iedereen die het café binnen liep, al was het maar voor een koffie aan de bar, kwam effe kijken. Van jong tot oud.
Bekijk bijlage 1796330
Ik zit op camping in Frankrijk ...in m'n camper moto3 te kijken en vroeg daarna of buren hinder hadden van m'n tv en vertelde wat ik zat te kijken...nou met motogp zaten we met 4 man te kijken bij mij omdat zei onder bomen stonden en geen ontvangst hadden ...ik wel omdat ik bij reservering had verteld dat ik 100% zeker ontvangst moest hebben ivm motogp....maar in Italië ga ik ook meestal naar de bar....vrijdag vertrekken we dan ook naar Italië en gaan we het weer meemaken...jammer dat VR niet meer rijd want toen waren ze nog fanatieker.
 
Ik zit op camping in Frankrijk ...in m'n camper moto3 te kijken en vroeg daarna of buren hinder hadden van m'n tv en vertelde wat ik zat te kijken...nou met motogp zaten we met 4 man te kijken bij mij omdat zei onder bomen stonden en geen ontvangst hadden ...ik wel omdat ik bij reservering had verteld dat ik 100% zeker ontvangst moest hebben ivm motogp....maar in Italië ga ik ook meestal naar de bar....vrijdag vertrekken we dan ook naar Italië en gaan we het weer meemaken...jammer dat VR niet meer rijd want toen waren ze nog fanatieker.

Je account is gehackt Gerrit..
 
Wow Petrucci als mogelijke vervanger van de geblesseerde Joan Mir.
 
Nee man, ik laat de data engineer de TC op ouwe man rookie mode instellen _O-
Nou, als je nog een miljoentje over hebt mag je misschien mee doen. :+ ;)

Het TT circuit heeft vroeger ook wel meebetaald om een Nederlander met een wildcard aan de start te krijgen. 8)7
Volgens mij moest Jurgen van den Goorbergh ook eens betalen voor een weekend. :? :')
 
Nou, als je nog een miljoentje over hebt mag je misschien mee doen. :+ ;)

Het TT circuit heeft vroeger ook wel meebetaald om een Nederlander met een wildcard aan de start te krijgen. 8)7
Volgens mij moest Jurgen van den Goorbergh ook eens betalen voor een weekend. :? :')
Ik kan mij herinneren dat Michael van der Mark voor €250.000,- mocht invallen op Assen voor de geblesseerde Karel Abraham.
Dat was trouwens zonder eventueel kosten voor crashen....
 
Nou, als je nog een miljoentje over hebt mag je misschien mee doen. :+ ;)

Het TT circuit heeft vroeger ook wel meebetaald om een Nederlander met een wildcard aan de start te krijgen. 8)7
Volgens mij moest Jurgen van den Goorbergh ook eens betalen voor een weekend. :? :')
Jurgen heeft nooit met een wild card meegedaan tijdens de TT. Destijds reed het EK mee tijdens de Speedweek.
Dacht dat de KNMV moeilijk deed om Jurgen naast zijn EK deelname ook op zaterdag bij de Gp aan de start te krijgen.
Wel won hij de EK race op zijn Aprilia van het Pennings van Dulmen team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan