BasH94
Die hard MF'er
- 10 jan 2020
- 398
- 597
Ik volg het WSBK niet op de voet.jij haat dan een WSBK-WE ? want hoe moet je je daar nu mentaal op voorbereiden ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik volg het WSBK niet op de voet.jij haat dan een WSBK-WE ? want hoe moet je je daar nu mentaal op voorbereiden ?
Dit jaar ook weer RBR op zaterdag.Mooi toch, een sprintrace op zaterdag.
Nu is de zaterdag eigenlijk geen zak aan.
Vrije training en kwalificatie, meer is er niet.
Ik zou nooit alleen maar op zaterdag gaan.
Nu met een sprintrace is het wel de moeite waard.
Dat zeg je nu wel, maar ik denk van niet. Ik denk dat racen op den duur zeker verboden gaat worden, net zoals dat al een tijd in Zwitserland het geval is.Hoe meer races hoe beter naar mijn idee. Maar niet op de manier zoals Dorna dit uitvoert!
Wsbk had gewoon 2 races op de zondag moeten blijven, dat was hoe Superbike altijd was.
MotoGP moet naar mijn idee het hele weekend opbouwen naar de spanning van die ene lange wedstrijd op de zondag. Alleen Moto3, Moto2 en MotoGP is gewoon een beetje karig programma tov jaren geleden. Dus dat 3 races op een zondag en voor de rest van de dagen alleen trainingen en kwalificaties geen mensen meer aantrekt kan ik me goed voorstellen. Dorna zou een voorbeeld moeten nemen aan de Dutch TT oftewel de Speedweek voorafgaand aan het TT weekend, van woensdag tot en met zaterdag enorme bezoekers aantallen.
Een klasse open voor ex-gp 2 Tacten met het liefst enkele "oude" gp coureurs bijvoorbeeld. Voor een grotere groep mensen leuke races bieden om naar te komen kijken, dat heeft veel meer zin volgens mij. Maar dit wanhopige gepruts met een MotoGP sprintrace op zaterdag
Maar goed ik ga wel met veel plezier kijken, en dat gezeik van die over het paard getilde coureurtjes zonder karakter interesseert mij echt niets. Helemaal met @ZXRH88 eens! Als ze niet willen racen dan gaan ze maar lekker wat anders doen.
Voor ieder van hun minimaal 10 anderen die wel willen racen. En dat zelfde geld voor Dorna als die failliet gaan door hun eigen stomme inzichten dan staat er van zelf weer een nieuwe organisatie op. Dat racen blijft wel in welke vorm dan ook.
En om welke reden is het daar verboden?Dat zeg je nu wel, maar ik denk van niet. Ik denk dat racen op den duur zeker verboden gaat worden, net zoals dat al een tijd in Zwitserland het geval is.
Ehh nee dusDat zeg je nu wel, maar ik denk van niet. Ik denk dat racen op den duur zeker verboden gaat worden, net zoals dat al een tijd in Zwitserland het geval is.
Mooi, dat wist ik nog niet.Ehh nee dus
Racen na 65 jaar weer toegestaan - Onschatbare Klassieker magazine
Na het dramatische ongeval bij de 24-uursrace van Le Mans in 1955, waarbij 84 toeschouwers omkwamen en honderden gewond raakten, besloot het Zwitserse parlement in 1957 tot een categorisch raceverbod op circuits. Nu, 65 jaar later, is dat verbod eindelijk opgeheven. Het ongeval in Le Mans...okm.nl
hahahaha, net als de MackMyra distilleerderij...."Nearly Zero Energy Building"
Aha! Zo noem je dat dus als buiten het gebouw een dieselgenerator staat, die binnen het gebouw de elektrische energie voorziet.
Suzuki deed qua snelheid echt niet slecht.Dat wordt dan wel een ontzettende beunoplossing dan.... Een V4 op de plek van een I4 hangen Daar gaan ze Fabio niet mee behouden. Ze zijn de laatste met een I4, dus zullen wel om moeten lijkt het.
Dat er ooit weer eens een vette Japanse V4 voor op straat komt zal wel tegenvallen....
Klopt, misschien kunnen ze beter die Suzuki motorblokjes voorzien van een Yamaha stickertje dan.... scheelt weer ontwikkeling van een compleet V4 blok. Hoeft het frame ook minder aangepastSuzuki deed qua snelheid echt niet slecht.
Ze deden nauwelijks onder t.o.v. Ducati.
Je veranderd met een v4 het hele stuurkarakter van een fiets, juist het gene waar Yamaha nog sterk in was.Klopt, misschien kunnen ze beter die Suzuki motorblokjes voorzien van een Yamaha stickertje dan.... scheelt weer ontwikkeling van een compleet V4 blok. Hoeft het frame ook minder aangepast
Maar even alle gekheid op een stok, het lijkt me nogal een omschakeling van I4 naar V4, niet een truukje dat je in één seizoen wel voor elkaar hebt. Een hoop van de data die je in de loop der jaren hebt gespaard zal een stuk minder relevant zijn. En dan de vraag of er nog een satelietteam komt voor Yamaha?? Verzamel je ook weer minder snel nieuwe data....
Nee, puur speculatie.Is dat al zeker dan?
Ik heb bijna een jaar op een nieuwe motor gewacht - wilde echt gloednieuw nog niet bestaand model.Nee, puur speculatie.
Is beetje hetzelfde als de Honda v5 fireblade die MCN al 20 jaar aankondigt.
Maar er komt een BMW 1300 GS aan lijkt me toch echt wel iets nieuws.Ik heb bijna een jaar op een nieuwe motor gewacht - wilde echt gloednieuw nog niet bestaand model.
Ondertussen zowat tien speculaties verder op YouTube en de droommachines zijn er nog niet.
Van Yamaha tot Honda tot BMW.
Noppes, nul, niks.