Algemene MotoGP topic

Ook in Rotterdam vandaag.
En dan @hans zx 10 die in de weg staat. :+
Bekijk bijlage 1831683
Oh.... ik had jullie graag willen spreken,ik werk er namelijk ;)

Hij zit best oké:Y.......👍
Maar heb hem zeer uitvoerig bekeken betast geroken etc etc,waanzinnige fiets techniek en weet ik veel allemaal.
Toch best wel bijzonder dat hij daar stond gewoon in Rotterdam,moest mezelf ff knijpen op Vrijdagmiddag toen tie arriveerde is het echt of droom ik:?de topfiets op deze planeet staat hier gewoon.
 
Oh.... ik had jullie graag willen spreken,ik werk er namelijk ;)

Hij zit best oké:Y.......👍
Maar heb hem zeer uitvoerig bekeken betast geroken etc etc,waanzinnige fiets techniek en weet ik veel allemaal.
Toch best wel bijzonder dat hij daar stond gewoon in Rotterdam,moest mezelf ff knijpen op Vrijdagmiddag toen tie arriveerde is het echt of droom ik:?de topfiets op deze planeet staat hier gewoon.
Oh grappig, de wereld is klein.
De motorzaak of de kledingshop?
En alle MSL dagen ook al aanwezig. :?
Die Hans zx 10 ziet er 10 x beter uit dan die G-Plee-Ducati wat een gedrogt is het .
Functioneel prototype.
Gelukkig heeft Hans wel dezelfde rempomp (en hij is te koop ). :P
 
Laatst bewerkt:
Ik kan dit vinden, maar dat is gewoon een '1 april' grapje:

1672310898860.png


1672310932857.png
 
De heren Moto-GP rijders voelen zich te goed / onderbetaald om sprintraces te gaan doen:

Benieuwd of ze er allemaal zo moeilijk over doen. Er zullen vast hoge bedragen verdiend worden met hun bonussen, zeker voor de minder goed betaalde rijders zal dat een ding zijn. Maar als sinds de bekendmaking van de sprintraces is het gedoe. Kan me niet herinneren dat ze bij de WSBK zo moeilijk deden over de extra sprintrace naast de 2 reguliere races. Ook bij de supersport was men blij dat er een tweede race bij kwam.

Ook dat ze moeite gaan krijgen met het andere ritme van het weekend, dat je je instelling moet veranderen voor zo'n korte race :'). B#llshit
 
De heren Moto-GP rijders voelen zich te goed / onderbetaald om sprintraces te gaan doen:

Benieuwd of ze er allemaal zo moeilijk over doen. Er zullen vast hoge bedragen verdiend worden met hun bonussen, zeker voor de minder goed betaalde rijders zal dat een ding zijn. Maar als sinds de bekendmaking van de sprintraces is het gedoe. Kan me niet herinneren dat ze bij de WSBK zo moeilijk deden over de extra sprintrace naast de 2 reguliere races. Ook bij de supersport was men blij dat er een tweede race bij kwam.

Ook dat ze moeite gaan krijgen met het andere ritme van het weekend, dat je je instelling moet veranderen voor zo'n korte race :'). B#llshit
Dat laatste was inderdaad niet echt een sterk argument _O- en hoe gaat dat dan bij een kwalifikatie?, kun je zeker ook even lekker 15 rondjes warmdraaien voor die ene ultieme ronde. Dat van die bonussen kan ik ergens nog wel begrijpen, in de zin dat er contracten zijn waar iets over bonus bij een goed resultaat in staat, maar dan dus voor de race op zondag. De races op zaterdag die er nu bij komen vallen die dan wel of niet onder dat contract? dat zijn wel verschillen. En misschien zijn er wel coureurs die helemaal voor die zaterdag potjes gaan dan... geen idee hoe gefreakt die sprintraces op zaterdag gaan verlopen en of dat uitmaakt voor het kampioenschap.
 
Als ze niet genoeg verdienen gaan ze maar wat anders doen...

Gezeik om die centen terwijl al die jongens zich bezig kunnen houden met hetgeen ze het liefst doen en vaak ook nog het enige wat ze beheersen.
Zelfde geldt voor racen in de regen, gewoon door laten gaan ! Verwend gedrag om veiligheid etc etc.. als je iets veiligs wou doen had je een andere sport moeten kiezen.
 
De heren Moto-GP rijders voelen zich te goed / onderbetaald om sprintraces te gaan doen:

Benieuwd of ze er allemaal zo moeilijk over doen. Er zullen vast hoge bedragen verdiend worden met hun bonussen, zeker voor de minder goed betaalde rijders zal dat een ding zijn. Maar als sinds de bekendmaking van de sprintraces is het gedoe. Kan me niet herinneren dat ze bij de WSBK zo moeilijk deden over de extra sprintrace naast de 2 reguliere races. Ook bij de supersport was men blij dat er een tweede race bij kwam.

Ook dat ze moeite gaan krijgen met het andere ritme van het weekend, dat je je instelling moet veranderen voor zo'n korte race :'). B#llshit
Hoe meer races hoe beter naar mijn idee. Maar niet op de manier zoals Dorna dit uitvoert! :N
Wsbk had gewoon 2 races op de zondag moeten blijven, dat was hoe Superbike altijd was.:t

MotoGP moet naar mijn idee het hele weekend opbouwen naar de spanning van die ene lange wedstrijd op de zondag. Alleen Moto3, Moto2 en MotoGP is gewoon een beetje karig programma tov jaren geleden. Dus dat 3 races op een zondag en voor de rest van de dagen alleen trainingen en kwalificaties geen mensen meer aantrekt kan ik me goed voorstellen. Dorna zou een voorbeeld moeten nemen aan de Dutch TT oftewel de Speedweek voorafgaand aan het TT weekend, van woensdag tot en met zaterdag enorme bezoekers aantallen.
Een klasse open voor ex-gp 2 Tacten met het liefst enkele "oude" gp coureurs bijvoorbeeld. Voor een grotere groep mensen leuke races bieden om naar te komen kijken, dat heeft veel meer zin volgens mij. Maar dit wanhopige gepruts met een MotoGP sprintrace op zaterdag :N
Maar goed ik ga wel met veel plezier kijken, en dat gezeik van die over het paard getilde coureurtjes zonder karakter interesseert mij echt niets. Helemaal met @ZXRH88 eens! Als ze niet willen racen dan gaan ze maar lekker wat anders doen. :W
Voor ieder van hun minimaal 10 anderen die wel willen racen. En dat zelfde geld voor Dorna als die failliet gaan door hun eigen stomme inzichten :W dan staat er van zelf weer een nieuwe organisatie op. Dat racen blijft wel in welke vorm dan ook.
 
Ieder zn eigen mening, maar ik begrijp er niets van dat dit elk weekend gedaan wordt.. had het dan 3 weekenden gedaan, voor mij gaat de magie en het toeleven naar de race op zondag hiermee compleet verloren.
 
Ieder zn eigen mening, maar ik begrijp er niets van dat dit elk weekend gedaan wordt.. had het dan 3 weekenden gedaan, voor mij gaat de magie en het toeleven naar de race op zondag hiermee compleet verloren.
Dat is nog wel te verklaren: Het kost de Dorna niets extra's maar het levert ze hopelijk wel meer toeschouwers op tijdens de zaterdag, en aan tv rechten.
Ff voor de duidelijkheid ik ben het volledig met je eens.
 
Ieder zn eigen mening, maar ik begrijp er niets van dat dit elk weekend gedaan wordt.. had het dan 3 weekenden gedaan, voor mij gaat de magie en het toeleven naar de race op zondag hiermee compleet verloren.
jij haat dan een WSBK-WE ? want hoe moet je je daar nu mentaal op voorbereiden ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan