Algemene MotoGP topic

De kaarten zullen denk ik geldig blijven indien de race verzet wordt.

Voor het hotel e.d. zal je denk ik bij je reisverzekering of annuleringsverzekering moeten aankloppen.

Contact gehad met de betreffende camping.
In geval van annulering, wordt de camping kosteloos vergoedt.
Krijg dan vanzelf bericht ervan..

Mooie service iig..
 
Shops ook gewoon hoor ;)

Zou trouwens belachelijk zijn om ze te sluiten.. kapsters mogen nog steeds zelf kiezen of ze aan het werk gaan.
Als de Action open is 'voor afhaal', waarom de koffieshop dan niet. :Y
 
Ik weet niet hoe jij er bij komt dat er koffieshops dicht zijn ?!
Die sloten zondag allemaal om 18.00.
Althans hier in de winkelstraat wel.
Voor rest heb ik er niets nodig, dus dacht dat ze nog dicht waren.
Nieuws kijk en luister ik nooit -met of zonder al die ellende.
Straks word ik er nog slim van ook. 8)7
 
Lekker lachen om die domme Amerikanen.

Hier staan de mensen in de rij voor drugs omdat dat voor veel mensen blijkbaar op en bloot een eerste levensbehoefte is. Daar kunnen zij dan weer om lachen. Ieder het zijne.

Totaal verschillende dingen
Die wietgasten staan in de rij omdat ze bang zijn zonder te komen zitten,de Amerikanen omdat ze met hun bekrompen gedachten denken dat ze weer wat moeten defenden(hun pleepapier bijvoorbeeld) :P
 
Het hele harddrugs-systeem, de drugswet, waar wij hier mee werken is door Amerikanen opgelegd.
Europa wilde daar eerst niet aan, maar nadat de Amerikanen militaire steun hadden verleend zijn we door de knie gegaan.

In het verleden werd cocaine als een medische stof gezien, het zat bijvoorbeeld in kindersnoepjes tegen keelpijn(!).
Je kan er ook goed medicinale thee van trekken, en het was in Nederland gewoon bij de apotheek te krijgen.
Met een lage dosering is helemaal niets mis, je krijgt er geen kick of waanbeelden van.

Ook Cannabis heeft vergelijkbare eigenschappen, veel mensen met psychische problemen gebruiken dit.
En een groep die bijvoorbeeld gewrichtsklachten heeft.

Eigenlijk is de hele manier van denken Amerikaans, en die hebben wij dus overgenomen.
Op dit moment kan cannabis weer lekker het illegale circuit in. ;)
We (Nederlands staat) maakten vroeger zelf cocaïne.
 
Die sloten zondag allemaal om 18.00.
Althans hier in de winkelstraat wel.
Voor rest heb ik er niets nodig, dus dacht dat ze nog dicht waren.
Nieuws kijk en luister ik nooit -met of zonder al die ellende.
Straks word ik er nog slim van ook. 8)7


Hahah ja dat hoorde ik maandag ook, we hebben hier geen officiele koffieshop dus vandaar dat het ook niet interessant is :P
Nieuws moet je ook niet volgen want dat is bedoeld om jou te indoctrineren en om invloeden uit te voeren op je hersenen ( aldus een alu hoedje ) kijk het zelf ook niet ;)
 
Doet qua patroon toch sterk denken aan de Lucky Strike uitmonstering vanaf 1993 op de GP Suzuki's. Wel petje af voor Aldo Drudi. Wat ie bedenkt, is eigenlijk altijd fraai

Wie zou Rossi's inspiratiebron geweest zijn? ;)
 
Tot 6 april is het een zekerheidje ;) Daarna gewoon even afwachten, al vrees ik dat jij pratende glazen bol wel eens gelijk kan hebben
 
Tot 6 april is het een zekerheidje ;) Daarna gewoon even afwachten, al vrees ik dat jij pratende glazen bol wel eens gelijk kan hebben
De hele wereld doet voorspellingen op zijn haar manier.
Sport is nu onbelangrijk hoe shit het ook is.

We moeten ons erbij neerleggen....het mooie leventje is voorlopig voorbij.
 
De hele wereld doet voorspellingen op zijn haar manier.
Sport is nu onbelangrijk hoe shit het ook is.

We moeten ons erbij neerleggen....het mooie leventje is voorlopig voorbij.

Wat betreft dat het gewicht van de sport ondergeschikt is aan het huidige leed,heb je gelijk.
Ikzelf hou mezelf nog wel een beetje vast aan het "mooie leventje"zolang het er voor mij nog is.
Van de week 1 van de brommers weer eens uitgelaten,hopend op betere tijden

IMG_20200318_145039.jpg

Kan er nog steeds van genieten 🤗
 
Wat betreft dat het gewicht van de sport ondergeschikt is aan het huidige leed,heb je gelijk.
Ikzelf hou mezelf nog wel een beetje vast aan het "mooie leventje"zolang het er voor mij nog is.
Van de week 1 van de brommers weer eens uitgelaten,hopend op betere tijden

Bekijk bijlage 1475916
Kan er nog steeds van genieten 🤗
Op Marktplaats staat een Granpasso, wel met wat kilometers.
Bladerde zo maar wat tijdens een telefoontje en had hem niet verwacht.
Ik moest even slikken. :9
 
Wat betreft dat het gewicht van de sport ondergeschikt is aan het huidige leed,heb je gelijk.
Ikzelf hou mezelf nog wel een beetje vast aan het "mooie leventje"zolang het er voor mij nog is.
Van de week 1 van de brommers weer eens uitgelaten,hopend op betere tijden

Bekijk bijlage 1475916
Kan er nog steeds van genieten 🤗

Die foto hoort -ook- in het 'Mooie Dingen' topic thuis :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan