Algemene MotoGP topic

Rossi heeft afgezegd, tegen die jonkies moet je geen videogames spelen. :P
 
En toch denk ik dat Marquez gewoon wint😒
Ik dacht met enige circuitervaring dat ik ook wel goed zou zijn in MotoGP op de Xbox.
Maar er kwam geen ronde voorbij zonder te vallen. Met hulpmiddelen aan. _O-

Marquez zal met zijn drive wel dag en nacht oefenen. :+
En vaak hebben ze al enige veel simulatie ervaring. :Y
 
Ik denk Quartararo, waarom? weet ik niet.. andere generatie misschien?

Hangt wel met F1 coureurs en woont in Monaco. En die gasten doen niets anders dan gamen. Daarom eigenlijk vooral
 
Ik denk Quartararo, waarom? weet ik niet.. andere generatie misschien?

Hangt wel met F1 coureurs en woont in Monaco. En die gasten doen niets anders dan gamen. Daarom eigenlijk vooral
Dat dacht ik ook gelijk, maar elke jonge coureur zal er mogelijk goed in zijn.
Niet dat de toppers er perse in uitblinken. Denk ik. ;)

Het zou wel goed zijn voor de kijkcijfers. :+
 
Ik dacht met enige circuitervaring dat ik ook wel goed zou zijn in MotoGP op de Xbox.
Maar er kwam geen ronde voorbij zonder te vallen. Met hulpmiddelen aan. _O-

Marquez zal met zijn drive wel dag en nacht oefenen. :+
En vaak hebben ze al enige veel simulatie ervaring. :Y

Spel is de eerste keer even pittig, als je de loopbaan doorloopt ( redbull, moto3, 2 en dan gp ) heb je de smaak wel te pakken tegen de tijd dat je bij de gp bent.
ik vind moto3 het lastigste, niet ivm vallen maar je moet zo knoepert hard de bocht om
 
Dank U, 🤗 het is geen allerdaagse brommer inderdaad🤓
Alleen in het verkeerde topic dan. :P :+

IMG_20191218_150844_DRO.jpg


Geen r**t met de MotoGP te maken. :+
Maar het is toch komkommertijd.. :z
 
Spel is de eerste keer even pittig, als je de loopbaan doorloopt ( redbull, moto3, 2 en dan gp ) heb je de smaak wel te pakken tegen de tijd dat je bij de gp bent.
ik vind moto3 het lastigste, niet ivm vallen maar je moet zo knoepert hard de bocht om

Ik speel de Motogp game al jaren, koop ieder jaar ook de neiuwe versie. Moet eerlijk zeggen dat ik ieder jaar toch wel weer beetje moet wennen en dat ze ieder jaar een mooie slag maken. Ook het grote verschil tussen de bijv. 2006 Honda en 2020 Honda qua rijden en skills is echt wel realistisch. En de 500cc 2takten zijn helemaal niet te rijden.

In mijn ogen was de 2016 special, Valentino Rossi de game qua gameplay wel de leukste. Met het flattracken op de Ranch erbij enzo.
 
Same here !

Vind van motogp19 heel irritant dat de rijders in de wedstrijd ineens harder rijden dan de kwali, of dat de eerste een seconde weg rijd en je die dus nooit weer kan pakken.

VR46 the game was idd de mooiste, is ook de enige die ik bewaard heb
 
Ik speel de Motogp game al jaren, koop ieder jaar ook de neiuwe versie. Moet eerlijk zeggen dat ik ieder jaar toch wel weer beetje moet wennen en dat ze ieder jaar een mooie slag maken. Ook het grote verschil tussen de bijv. 2006 Honda en 2020 Honda qua rijden en skills is echt wel realistisch. En de 500cc 2takten zijn helemaal niet te rijden.

In mijn ogen was de 2016 special, Valentino Rossi de game qua gameplay wel de leukste. Met het flattracken op de Ranch erbij enzo.
Ik heb MotoGP '15 voor de Xbox 360. Goed genoeg voor de vijf minuten dat ik het interessant vond.
Tweedehands Xbox 360 = 25 euro met vier spellen en twee controllers, MotoGP spel los €7,50. :+
Maar wie weet pak ik het na twee jaar wel weer op. _O-
 
Laatst bewerkt:
Same here !

Vind van motogp19 heel irritant dat de rijders in de wedstrijd ineens harder rijden dan de kwali, of dat de eerste een seconde weg rijd en je die dus nooit weer kan pakken.

VR46 the game was idd de mooiste, is ook de enige die ik bewaard heb

Pff, amateur :+


Ik heb/had die dus ook bewaard *O*, alleen daar was on pup het niet helemaal mee eens en die heeft hem helemaal aan flarden gescheurd. -O-
 
Laatst bewerkt:
Pff, amateur :+


Ik heb/had die dus ook bewaard *O*, alleen daar was on pup het niet helemaal mee eens en die heeft hem helemaal aan flarden gescheurd. -O-

Uuuuhmmm , jij kon geen rondje zonder te vallen toch ?! :P


Ze verkopen vr46 the game op internet voor iets van 15 euro tegenwoordig, zou ik hem gewoon voor bestellen ;)

Ah vanwege de huidige thuis zit situatie heb ik juist good old motogp2* weer tevoorschijn gehaald!
Met de 2T drift ik iedereen op een bult 8-)
* ik weet het niet precies maar zal ongeveer uit het jaar 1857 zijn. Ik heb gelukkig nog een oude PC met windowsXP weten aan te slingeren. :9

Edit: https://www.motor-forum.nl/threads/potje-motogp2en.40426/ :z

Das nog uit de tijd dat je 1x op de rechter pijltjes toets drukt en de rijder dan een perfecte bocht maakt toch ?! :P
 
Das nog uit de tijd dat je 1x op de rechter pijltjes toets drukt en de rijder dan een perfecte bocht maakt toch ?! :P
Heerlijk was dat dan _O- , ik weet ook nog wel Microprose F1, met zo'n nepstuur en dan tot midden in de nacht in het donker spelen.
Elk rondje een tandje harder, totdat je er ongenadig hard vanaf vliegt. Misschien net een hobbeltje geraakt. :')

Voelde mij helemaal de bom. :')

(Vanaf 2.00)


Oeps geen MotoGP spel. _O-
 
Heerlijk was dat dan _O- , ik weet ook nog wel Microprose F1, met zo'n nepstuur en dan tot midden in de nacht in het donker spelen.
Elk rondje een tandje harder, totdat je er ongenadig hard vanaf vliegt. Misschien net een hobbeltje geraakt. :')

Voelde mij helemaal de bom. :')

(Vanaf 2.00)


Oeps geen MotoGP spel. _O-

Ja joh,wat doe je nou 🧐 😳

Microprose die heb ik ook nog gespeeld.😇
Het racen was leuk🤗het gebrek aan bloed aan het scherm ,minder😔🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan