Algemene MotoGP topic

IK begrijp het niet goed maar misschien dat Tet het uit kan leggen.
Als Bo Bensneyder 16e wordt doet hij het uitstekend zelfs als dat komt doordat er 5 voor hem zijn gaan liggen, maar als iemand die 7e staat in de tussenstand er een keer af valt kan die beter stoppen want die is zielig?
 
Misschien dat de Dorna nu kan zeggen tegen Rossi dat het beter is om te stoppen? Het begint nu een beetje zielig te worden.

Misschien kun jij beter stoppen met op MF te reageren linkse kneus.
Lui als jou gaat dit land kapot aan.
 
De enige politiek die hier relevant zou kunnen zijn is die van Dorna. Voor al het andere zijn er andere topics zoals deze: https://www.motor-forum.nl/threads/politiek-binnenland-populisten-en-plucheplakkers.435696/

OT: Jammer dat zowel motogp al beslist is, moto3 dat bijna is en moto2 eigenlijk bijna zeker een prooi voor grote marquez wordt.

Maar ik zie in alle lagere klasses eigenlijk niemand die het marquez moeilijk kan maken in de nabije toekomst. Het is te hopen dat ze bij yamaha wat extra paarden gaan vinden deze winter zodat Vinales en Quartararo Marquez het wat moeilijker kunnen maken.
 
Dat bedoel ik. Zonder enige credits voor Racesport overigens, Carlo Pernat wist dit al een tijd geleden te melden..
Die van Carlo Pernat heb ik even gemist.
Tja racesport, ze kopieren en vertalen veel dat weten we bijna allemaal.
Over het algemeen weten ze wel als eerste iets over Nederlandse rijders/teams.
 
Kwam idd al bij pernat weg maar is eerst lachend afgedaan.. nu word er ineens heel serieus over gedaan.

Ik sta er meer van te kijken dat lecuona de plek van zarco in gaat nemen, had ik gewoon niet verwacht.
Qua stijl lijkt het wel op pol en brad, dus dat zit goed !
Rookie of the year 2020
 
Zarco heeft er zin in zeggen ze dan.
Mooie beeldspraak. _O-
 
Kwam idd al bij pernat weg maar is eerst lachend afgedaan.. nu word er ineens heel serieus over gedaan.

Ik sta er meer van te kijken dat lecuona de plek van zarco in gaat nemen, had ik gewoon niet verwacht.
Qua stijl lijkt het wel op pol en brad, dus dat zit goed !
Rookie of the year 2020

Nou Lecuona is niet bepaald een hoogvlieger en daar komt bij dat de KTM MotoGP fiets een behoorlijk lastige machine schijnt te zijn om te rijden.

Vind dit een hele rare zet van KTM.
In mijn ogen zijn zowel Oliveira, Kallio en in mindere mate Binder betere keuzes, ondanks dat deze al nieuwe contracten hebben.
Die zijn naar mijn mening meer een fabriekszitje waard dan Lecuona.

Maar denk dat Iker een flinke zak geld mee brengt, alhoewel KTM geen team is dat daar bepaald verlegen om zit.. Er zullen ongetwijfeld ook nog andere belangen zijn.
 
ondanks dat deze al nieuwe contracten hebben. (...)
Er zullen ongetwijfeld ook nog andere belangen zijn.
There you go. ;-)

De relatie KTM/Tech3 is nog pril, nu al rijders wegkapen zegt wel héél hard dat je je klantenteam niet 100% serieus neemt.
 
Misschien dat de Dorna nu kan zeggen tegen Rossi dat het beter is om te stoppen? Het begint nu een beetje zielig te worden.


Je bent niet meer de enige die er zo over denkt Tet.
En over het algemeen weet ik het ook niet meer. Wel een beetje pijnlijk aan het worden nu.
 
Nou Lecuona is niet bepaald een hoogvlieger en daar komt bij dat de KTM MotoGP fiets een behoorlijk lastige machine schijnt te zijn om te rijden.

Vind dit een hele rare zet van KTM.
In mijn ogen zijn zowel Oliveira, Kallio en in mindere mate Binder betere keuzes, ondanks dat deze al nieuwe contracten hebben.
Die zijn naar mijn mening meer een fabriekszitje waard dan Lecuona.

Maar denk dat Iker een flinke zak geld mee brengt, alhoewel KTM geen team is dat daar bepaald verlegen om zit.. Er zullen ongetwijfeld ook nog andere belangen zijn.

Uhmm, denk even terug aan Fabio.. die jongen was al bijna vergeten tot die vorig jaar een moto 2 race won ;)

Lecuona heeft gewoon een rijstijl die ik wel bij de KTM vind passen, en daarbij zijn er heel weinig andere keuzes..

of had je liever Bo gezien :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan