NR34
Give us a number 1 score!
- 1 aug 2008
- 49.960
- 12.403
En hier zit ik op mijn oude fiets,helaas totall Bekijk bijlage 1604719
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En hier zit ik op mijn oude fiets,helaas totall Bekijk bijlage 1604719
Als ze er niet harder door gingrn, hadden die vleugels nu echt niet op de gp fietsen gezeten...Vind ik ook, gewoon pure fietsen zonder rare vleugels en andere fratsen maar wel met hele mooie expansies en helemaal voor de racerij gemaakt!
Waarom zijn ze dan niet al lang geleden doorontwikkeld maar weer in de vergetelheid geraaktAls ze er niet harder door gingrn, hadden die vleugels nu echt niet op de gp fietsen gezeten...
Waarschijnlijk iets met vermogen te maken, pakweg 100pk tegen over +250pk.Waarom zijn ze dan niet al lang geleden doorontwikkeld maar weer in de vergetelheid geraakt
1972 MV Agusta 500/4 racer | Aero wings are not new... | MCNews
Latest Motorcycle News, racing sport and reviews brought to you daily.www.mcnews.com.au
Bekijk bijlage 1604761
Het zal wel zijn voordelen hebben, minder wheelie neiging, meer grip op het voorwiel bij het aan remmen. Ik weet het niet, zeg zomaar wat.Ik zou het vergelijk wel eens willen zien, rondje traditionele kuip en een rondje vleugels.
De laatste tweetacten hadden 200 pkWaarschijnlijk iets met vermogen te maken, pakweg 100pk tegen over +250pk.
Die laatste 2-takten hadden toch minder pk sinds ze die lager octaan bezine moesten gebruiken. En dan nog 200 tov +/- 300.De laatste tweetacten hadden 200 pk
Misschien hadden die er wel baat bij gehad.?
Schrijf dan ook doorontwikkeld,in de loop der jaren.
Die laatste 2-takten hadden toch minder pk sinds ze die lager octaan bezine moesten gebruiken. En dan nog 200 tov +/- 300.
Die laatste 2-takten hadden toch minder pk sinds ze die lager octaan bezine moesten gebruiken. En dan nog 200 tov +/- 300.
Ik weet niet of je het weet maar eerder waren al die vleugels en andere aerodynamica dingen op en aan de motor verboden.Mwoah... zeker niet zo'n geavanceerde electronica als nu. Maar de vermogensafgifte kon wel degelijk afgestemd worden op de wensen van de coureur. Ik moet het eens teruglezen in de MotoGP technology boeken, daar staan echt hele gave details in over al die fietsen (3 delen).
MotoGP™ Technology - The Must-Read Book by Neil Spalding
The book MotoGP™ Technology by Neil Spalding is officially licensed by MotoGP™, and it's widely recognized as the essential book to get your hands on if yousilodrome.com
En dat hele verhaaltje met die vleugels is vroeger zeker uitgeprobeerd. En ook erkend dat het werkte, maar de coureurs waren destijds echt enorm veel minder fysiek fit (niet zozeer die 500cc tweetakten van eind vorige eeuw). Dus het ging gewoon niet lukken om bijvoorbeeld een hele GP of nog erger, een endurance race zo'n ding te besturen. Meer vleugel wil minder van zijn lijn af in geval van een motor. Dus dan gaat het opeens heel veel meer kracht kosten om de bocht om te komen.
De Duc's zullen daar niet ver vanaf zitten.Wie heeft het over 300
Jammer. Die is het waard om nu in je woonkamer te hebben staan.En hier zit ik op mijn oude fiets,helaas totall Bekijk bijlage 1604719
Dit is geen 2007 toen reden ze met de RC212V.
Dat is toch die Fogarty fiets die nog eens op marktplaats heeft gestaan?Speciaal voor jou,worldbeater
het merk dat later ook jouw duitse "honda" heeft ontwikkeld
Bekijk bijlage 1603810
En ze missen ten opzichte van Ducati nog 15 kmph topsnelheid. Als ze dat allemaal goedmaken op het rechte stuk, dan worden de Europese circuitjes (behalve Mugello en Oostenrijk) leuk voor ze.testen zeggen nog niks, maar Aprilia gaat toch wel lekker!
Ook red bull yamaha (500cc 2 takt) heeft nog eens een aero pakket getest met john Hopkins.In de GP's was het vast verboden. Maar bij de ontwikkeling van endurance fietsen is het best uitgebreid getest
Dat jaar op de rc45 reed hij toch met nr1 erop.Dat is toch die Fogarty fiets die nog eens op marktplaats heeft gestaan?
(zo te zien met een Ducati RS achterwiel)
Dat is toch die Fogarty fiets die nog eens op marktplaats heeft gestaan?
(zo te zien met een Ducati RS achterwiel)