The DanMan
MF veteraan
Nja het gaat al een week over je afkeer tegen de lichte klasses en nu over te kleine rijdernummers. Je punt is wel duidelijk
Nee dat ga ik echt niet doen.
Snap ook niet hoe je er bij komt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nja het gaat al een week over je afkeer tegen de lichte klasses en nu over te kleine rijdernummers. Je punt is wel duidelijk
Nee dat ga ik echt niet doen.
Snap ook niet hoe je er bij komt.
Nou als je het zo samenvat heb je het nog niet begrepen.Nja het gaat al een week over je afkeer tegen de lichte klasses en nu over te kleine rijdernummers. Je punt is wel duidelijk
Wat een zeurpiet he ....................Nja het gaat al een week over je afkeer tegen de lichte klasses en nu over te kleine rijdernummers. Je punt is wel duidelijk
Ga ik me niet aan houden , als ik wat vind ,uit ik me daar wel overNou als je het zo samenvat heb je het nog niet begrepen.
En als je het niet over rijnummers en over doden in de sport wil hebben is het curling forum misschien iets voor jou.
Daar zijn dat geen items.
Als dit geen gespreksonderwerp mag zijn hoor ik dat wel van de moderator.
Het land is al vol met mensen die vinden dat anderen zich stil moeten houden.
mja, dat doet @Johan20 dus ook.... niks meer of minder.Ga ik me niet aan houden , als ik wat vind ,uit ik me daar wel over
Jawel hoor, en ik weet ook waar die voor staat.Je hebt dus nooit gemerkt dat er op banden een unieke kleurencode staat?
Quartararo heeft zn eerste matchpoint dit weekend:
En dan maar hopen dat dat "rare kwartje" een off-day heeft en niet teveel punten scoort.....Pecco heeft maar 1 taak, winnen ;-)
En dan nog eens iets verzinnen voor ons kleurenblinden.Ik vind dat in iedere klasse de motoren in een unieke kleur gespoten moeten worden, dus 1 witte, 1 gele, 1 oranje enz...dan is het duidelijk.
Ben ooit in 1982 naar de GP van Duitsland op Hockenheim geweest, waren toen alleen nog plekken op de Waldgerade, kon je in de 250/350 Mang alleen herkennen omdat ie op zo'n groen ding reed.....en als er in de 500 iets wit/oranje voorbij kwam zal het wel zo'n Malboro Yamaha geweest zijn.
Daarom unieke kleuren, niks 4 oranje KTM's in de Moto3, veel te lastig te herkennen
Ik ben benieuwd wie er als eerste bezwijkt onder de drukQuartararo heeft zn eerste matchpoint dit weekend:
Quartararo: 2021 World Champion if:
- He wins the race
- He finishes 2nd and Bagnaia doesn’t win
- He finishes 3rd and Bagnaia doesn’t finish 1st or 2nd
- He finishes 4th or 5th and Bagnaia doesn’t finish 1st, 2nd or 3rd
- He finishes 6th or 7th and Bagnaia doesn’t finish in the top four
- He finishes 8th and Bagnaia doesn’t finish in the top five
- He finishes 9th and Bagnaia doesn’t finish in the top six
- He finishes 10th and Bagnaia doesn’t finish in the top seven
- He finishes 11th and Bagnaia doesn’t finish in the top eight
- He finishes 12th and Bagnaia doesn’t finish in the top nine
- He finishes 13th and Bagnaia doesn’t finish in the top 10
- He finishes 14th and Bagnaia doesn’t finish in the top 11
- He finishes 15th and Bagnaia doesn’t finish in the top 12
- He fails to score any points and Bagnaia doesn’t finish in the top 13
Pecco heeft maar 1 taak, winnen ;-)
Tegenwoordig zit er overal een QR Code op.En dan nog eens iets verzinnen voor ons kleurenblinden.
Eventueel zouden ze zelfs rijdersnummers op die motoren kunnen gaan zetten.....
Oh, wacht even....
Precies, waarom moet het allemaal zo hard.Wat ook zou helpen, als ze allemaal veel langzamer gaan rijden, zodat je de nummers goed kan lezen
Het lijkt mij ook dat de bedoeling is uiteindelijk.Voor de mensen waarvoor het niet ( meer) overzichtelijk is bestaat er gelukkig tv en internet..
Ik stel voor dat de heren coureurs zich voortaan gewoon aan de geldende verkeersregels gaan houden. Dus niet harder dan de maximum snelheid, niet rechts inhalen, of in landen waar ze links rijden, niet links inhalen, enz. enz.Precies, waarom moet het allemaal zo hard.
En door die hoge snelheden moeten we steeds verder van de baan af zitten achter grote grintbakken en asfaltvlaktes.
En het snelheidsverschil bij het inhalen mag niet hoger dan 5km/h zijn. Veiligheid voor alles.Ik stel voor dat de heren coureurs zich voortaan gewoon aan de geldende verkeersregels gaan houden. Dus niet harder dan de maximum snelheid, niet rechts inhalen, of in landen waar ze links rijden, niet links inhalen, enz. enz.
Heel slecht idee. Gaan ze ook nooit doen.Ik stel voor dat de heren coureurs zich voortaan gewoon aan de geldende verkeersregels gaan houden. Dus niet harder dan de maximum snelheid, niet rechts inhalen, of in landen waar ze links rijden, niet links inhalen, enz. enz.
Ik ook. Eindelijk weer racen!!
Komend weekend : Emilia-Romagna Grand Prix
Heb er zin in.