Algemene MotoGP topic

Het is officieel, Darryn Binder 2022 met RNF in de MotoGP

0f4406a8f64b4f62840b29523d077eab.jpg
 
Voordeel van de twijfel voor mij. Tot het tegendeel bewezen is.

Dit staat los van het feit dat ik het onbegrijpelijk vind dat ze gewoon Lecuona hadden moeten kiezen. Misschien zelfs wel Lecuona en Binder. Dovi is done.
 
Word het dan een vtwin electro ? :P

Voordeel van de twijfel voor mij. Tot het tegendeel bewezen is.

Dit staat los van het feit dat ik het onbegrijpelijk vind dat ze gewoon Lecuona hadden moeten kiezen. Misschien zelfs wel Lecuona en Binder. Dovi is done.
Och man, ben het er helemaal mee eens !
Maar die sponsor moest en zou zonodig dovi naar voren schuiven..
En zonder sponsor werd het weer eens niets..

Binder voor dovi in de 2de helft van het seizoen lijkt mij een realistische maatstaf
 
Idd een millertje en ik hoop met de prestatie van Fabio.

Ik vind het wel een aanwinst voor de GP, nu maar hopen dat het er ook uit komt.
Ik heb zo mijn bedenkingen.
Binder springt er niet echt bovenuit. Nooit constant, 1 schamele overwinning achter zijn naam staan.
Miller was een heel ander verhaal.
Fabio kwam de Moto3 al als een megatalent binnen. Alleen de Moto2 viel wat tegen.
Ik zou er w.b.t. Binder geen geld op zetten.
 
Moet het ook nog zien met Darryn, vind hem dit jaar ronduit tegenvallen in de Moto3, zou toch potentiële WK kandidaat zijn.
Hopelijk kan hij zich snel aanpassen...ik begrijp dat Dovi voor de wereldtitel gaat in 2022 dus dat wordt spannend bij RNF 8-)
 
Aanhouden bij extreem hanging off en preek geven over het belang van kniedruk tegen de tank bij hobbels in het wegdek. Doorverwijzen naar Troy C.
 
Ik heb zo mijn bedenkingen.
Binder springt er niet echt bovenuit. Nooit constant, 1 schamele overwinning achter zijn naam staan.
Miller was een heel ander verhaal.
Fabio kwam de Moto3 al als een megatalent binnen. Alleen de Moto2 viel wat tegen.
Ik zou er w.b.t. Binder geen geld op zetten.
Ik twijfel ook maar dta komt ook mede door de fiets waar hij straks op mag rijden.. sowieso zie ik de Binder broeders niet als potentiële wk kandidaten maar wel als aanwinsten voor de gp.
Ze rijden en doen dingen gewoon een beetje anders dan de rest en dat vind ik leuk.

ik vergelijk hem ook absoluut niet met miller maar verwacht wel dat hij hetzelfde zou kunnen presteren als wat Miller dit jaar heeft laten zien.

Fabio heeft z'n eigen regel gekregen, zo zijn er niet veel.
maar er waren genoeg "lachers" toen wilco hem bij petronas binnen haalde.. en dit jaar word hij wk, kijken wie er het laatst lacht ;)
Precies, ik denk dat hij best wat mooie resultaten gaat neerzetten volgend jaar.
Ik hoop het ! Heel veel mensen hadden liever toprak op die fiets gezien volgens mij..
 
Zou Darryn Binder er niet opgezet zijn i.v.m. met zijn huidige contract?
Ik weet ff niet zo snel uit mijn hoofd of hij nog een jaar te goed had.
Maar als hij nog een jaar te gaan had, misschien konden ze er daar door er niet onder uit?
 
Wat ik heb gelezen was dat de reden, RNF/Petronas had het contract moeten afkopen en gezien de twijfels die bestaan over de toekomst van het team etc waren er niet enorm veel backup opties, de gedroomde kandidaat (RF25) was ook vastgelegd door KTM dus toen was Darryn de goedkoopste/beste optie.

Ik verwacht er zelf overigens niet veel van, hij zit in moto3 zeker niet bij het minste team maar er komt dit jaar weinig uit.

Had helemaal niet door dat dit al zijn 7e volledige seizoen in de moto3 is, nu heeft zijn broer er ook 4 volledige seizoenen over gedaan voor hij een beetje los kwam, maar 7, da's wel lang..
 
Laatst bewerkt:
Ergens snap ik het maar dit zou dan het probleem zijn van SRT en niet van Rnf toch ?

Anyway, ik snap het best wel als het allemaal zo is gelopen..
Beide dezelfde eigenaar (Razali), zal wel een dealtje tussen Stigefeld en Razali zijn vwb het beeindigen van de samenwerking.
 
Ik verwacht er zelf overigens niet veel van, hij zit in moto3 zeker niet bij het minste team maar er komt dit jaar weinig uit.

Had helemaal niet door dat dit al zijn 7e volledige seizoen in de moto3 is, nu heeft zijn broer er ook 4 volledige seizoenen over gedaan voor hij een beetje los kwam, maar 7, da's wel lang..
Ik vind Darryn Binder wel zon type die mogelijk meer tot zn recht komt op een echte fiets dan in het lastige Moto3 veld. Hij heeft wel talent, en is ook wel een vechtersbaas.

Je ziet bijv een Axel Bassani nu in WSBK helemaal floreren, terwijl hij op lichtere motoren ook niet echt denderende resultaten behaalde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan