Alkmaar - Rijden

Is Alkmaar - Rijden overbodig?

  • Alkmaar?!? waar ligt dat?

    Stemmen: 9 17,3%
  • Ja, ik post liever alleen op Noord-Holland deel 2....

    Stemmen: 16 30,8%
  • Nee, ik vind het wel prima zo

    Stemmen: 27 51,9%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Ehhh ja, moeilijk verhaal :? ....
Dat gebeurt er als de mannen moeten koken, 's nachts....

kga zo nog ff :] ...
iemand ook zin???
 
Ik heb ook wel zin maar heb niet echt tijd vandaag '(

Ben zelf ook nog nooit meegereden maar lijkt me wel leuk om een keertje mee te gaan met de Alkmaarders *D (als zij dat goed vinden dan he)
 
Middag allemaal :)

Vinchante, Risa en ik gaan binnen nu en een uur richting Den Helder. Een kijkje nemen bij de 'Open Vlootdagen'. (maar met name ff lekker :] )

Zijn er nog mensen die ook gaan. Dan kunnen we rond een uurtje of 14.00 wel ergens in Den Helder afspreken..!

Wie o wie :? *D
 
Middag allemaal :)

Vinchante, Risa en ik gaan binnen nu en een uur richting Den Helder. Een kijkje nemen bij de 'Open Vlootdagen'. (maar met name ff lekker :] )

Zijn er nog mensen die ook gaan. Dan kunnen we rond een uurtje of 14.00 wel ergens in Den Helder afspreken..!

Wie o wie :? *D

heb je nog plek achterop of :P ;)

neej demoontje kan niet vanwege reparatie :(
 
heb je nog plek achterop of :P ;)

neej demoontje kan niet vanwege reparatie :(
Demon volgende keer beter :)

[me]Maaaaaarrrrr t was dus een leuk ritje :] Nice shows daar in Den Helder 8-)
Wat rare gezichten onze kant op toen we met helm op de demonstraties van de marine stonden te bekijken :+ Ach je moet wat als t met bakken uit de lucht komt en je geen pluutje bij de hand hebt :9 [/me]
 
Haha...wilde mezelf even goed laten schrikken door OMA in beeld te krijgen zodat ik weer hard aant werk kon... :? O-)

Maar wat was dat, Lars, Freaky zien jullie dat ook..Sjefske wilt een leuk tochtje organiseren :)




O-)
 
B|

Had 't kunnen verwachten natuurlijk.... |(

uhhh.... Weet je wat ik al een tijdje niet gereden heb....
Hoorn -> Durgerdam!
Goed idee??
 
als jullie toch een beetje gaan toeren, 1 en 2 april kan je een beetje proefritjes met voxans maken bij madracing in noord scharwoude. Die hebben ook een lekker koffie apparaat staan :)
 
als jullie toch een beetje gaan toeren, 1 en 2 april kan je een beetje proefritjes met voxans maken bij madracing in noord scharwoude. Die hebben ook een lekker koffie apparaat staan :)

vast geen 25kw voxans :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan