Alles over de Aprilia RSV Mille 2004 - Deel 1 -

Ik doe hem weg omdat ik uiteindelijk voor de Renegade uitlaat en airbox heb gekozen (alles lekker hetzelfde :-)). Dit is een heel ander concept, zonder drukbox. De Airboxkit van Evoluzione werkt ook goed, zie hun site.
Ik heb al een bod van € 135,- (er zit een extra afdichtingsring bij. Als je interesse hebt, laat het dan snel weten.

He ik wil hem wel hebben voor jouw vraagprijs (als 'ie niet gebruikt is tenminste)
moeten we maar ff kijken hoe we het met de verzendkosten doen.

kun je ff contact met me opnemen?
 
Zoals beloofd nog een paar fotootjes van mijn fiets...

DSCN4567-voor-web.jpg


DSCN4572-voor-web.jpg


DSCN4575-voor-web.jpg



Zie ook:

Alles over de Aprilia RSV Mille 2004 - Deel 1 -
 
gave fiets kamikaze jantje,

zeg, vraagje voor alle aprilia-rijders...

mijn broertje heeft af en toe problemen met zijn 2004 mille wanneer het buiten nogal heet is, zoals zeg maar vandaag. hij heeft de aprilia vervangingsdempers en map 2 ingesteld. bij hoge buitentemperaturen in combinatie met lage snelheid (dorpjes en een gangetje van onder de 80 km/u) begint de motor bij gasgeven in te houden en enorm te bokken...alsof ie geen benzine meer krijgt. het ligt waarschijnlijk aan een sensor. in italie en zuid frankrijk trad dit ook al op en vanmiddag weer. bij opschakelen met weinig toeren (<3000) en bijna geen gas geven gaat het nog net. op vakantie kwamen we 2 gasten uit ierland tegen op 2 factory´s...deze kenden het ¨probleem ook, maar hadden nog standaard uitlaten.

iemand ook dit probleem en een idee voor een mogelijke oplossing??
tips zijn van harte welkom...alvast bedankt
 
Ben net terug van een weekje sturen in de Eifel e.o.

van waar ben je net terug? ;)

ik heb heerlijk gecruised aan de belgische kust
effe naar sluis geweest en wat een bekijks gehad
iedereen keek gewoon naar mijn fiets, zelf een gele fila ducati met termignoni uitlaat kreeg minder attentie :) :) :)
leve tigcraft..... :)
 
van waar ben je net terug? ;)

ik heb heerlijk gecruised aan de belgische kust
effe naar sluis geweest en wat een bekijks gehad
iedereen keek gewoon naar mijn fiets, zelf een gele fila ducati met termignoni uitlaat kreeg minder attentie :) :) :)
leve tigcraft..... :)

posertje :+ })
 
Zo, evo kitje zit onder me tank.

Wat een drama zeg om die lijm onder de tank vandaan te peuteren. blijkbaar is me tankdop niet helemaal dicht want als ik me tank vertikaal houd, dan gutst de benzine uit het overloopslangetje. fijn ontwerp B|

netjes ff de binnenkant van de tank kaal, maar vooral gladgeschuurd en daarna maar even het filtertje gereinigd en ingeölied. (bleek toch niet echt schoon meer te zijn) laagje van dezelfde olie op het rubber. zal me benieuwen of hij dicht blijft zitten. je leest er zoveel negatieve verhalen over op www.apriliaforum.com.
 
Afgelopen weekend ook lekker in de omgeving van de Moezel gereden. Lekker weer en over het algemeen mooi asfalt. Komend weekend naar Luxemburg, wordt weer drie dagen genieten, hopenlijk zit het weer wel wat mee! :]
 
cava, nog even aant genieten van de laatste dagen vakantie
morgen vertrek ik voor drie dagen frankrijk, de champagnestreek
sorry, maar de mille blijft thuis
baasje gaat gaan zuipen en fretten
hopelijk horen jullie het nog van me ;)
greetz


Have fun em hou em heel!
 
de andere arjo heeft een probleem

hij reedt gisteren bij de liefkenshoektunnel (daar is niets mis mee)

maar toen stopte zijn koppelings hendel ermee
hij kon hem in elke versnelling zetten ( nadat hij de motor had uitgezet)
maar bleef in zijn vrij staan

wat kan dit zijn
 
wat was het nu

in plaats van 11 koppelings platen zaten er 12 in
of 12 en 13 dat kan ook maar in ieder geval 1 teveel

een slapende oostenrijker die teveel strohrum op had
of een maandag ochtend machinen

hij doet het in ieder geval weer
 
Gaan er nog mensen op Assen rijden dit jaar? 9 september voor het eerst met de Factory op het circuit. Hopelijk is het droog...
 
Gaan er nog mensen op Assen rijden dit jaar? 9 september voor het eerst met de Factory op het circuit. Hopelijk is het droog...

dat wordt knallen
ik ga volgend jaar zeker op assen gaan rijden, maar dan wel met de r6
ik zou nie graag mijn milleke plooien
veel plezier man, maar met zo een machiene kunde niet anders dan veel plezier beleven op circuit
:]
 
Een goedenavond

Wegens het snel moeten beslissen heb ik de tekst van mijn topic ook maar ff hier geplakt...
Motor net verkocht...dacht ermee te stoppen vanwege aanschaf stationwagen voor vrouw en kids....maar bepaalde motor op internet gaf me weer de spreekwoordelijke kriebels.
Nu heb ik altijd al van zo'n mille 04 gedroomd, maar hij was financieel niet te behappen voor me... Daarbij heb ik altijd vrij jonge puntgave fietsen gehad zonder ook maar een krasje of plek...
De mille heeft schade, maar de prijs is dan ook scherp.
Van de ene kant voel ik er veel voor...van de andere kant ben ik geen man die schadefietsen koopt.En de schade is vrij 'gering'...vraag me dan ook af waarom die fiets wegging...

Maar goed.

De schade zou zijn ontstaan door het omvallen van de fiets bij stapvoets rijden.
De schade is:
- rechterzijkap
- rechterkapje op kuip
- uitlaat rechts ( BOS )
- stickerwerk linkerzijde, onder.
- spiegel rechts
- schade op buddy ( met opstappen laars gestoten ).

De motor heeft 7400 km gelopen in 3 mnd tijd, hetgeen vrij veel is.
Ziet er ook niet echt verzorgd uit maar wat S100 doet wonderen

Zijn er binnenkort grote dingen te verwachten?
( ketting, tandwielen etc.. )
Ik heb daar zo geen zicht op.

Ik hoop dat iemand me helpen kan want ik slaap en gvd slecht van.

Als je op marktplaats even zoekt naar Mille en dan "Aangeboden: RSV MILLE R grijs/antraciet 2004 Superprijs!" aanklikt zie je de ad.

motorgroeten
Trigger
 
FF een verhaaltje van mijn kant. Eigenlijk van prikkie, maar geen zin om in te loggen.
Wij (prikkie, zoefzuki en plastic power) zijn eind augustus op vakantie geweest naar Tsjechië, Oostenrijk en Italië.
Alles ging leuk en aardig, maar prikkie zat wel een beetje te kloten met de koppeling (hapt lucht en zo). Lekker rijden op de Gross glockner en dan kom je in haarspeldbocht 13 en ja dan kun je het verwachten. Al in de bocht (rechts omhoog) wil prikkie terugschakelen naar z'n 1. Hij gaat daarintegen in z'n vrij en dat in een bocht is niet zo lekker. Wat er daarna precies gebeurt is, kan hij niet helemaal terughalen. Maar aan de band te zien is hij eerst rechts iets uitgegleden toen weer grip en aan de andere kant eraf gegooid, want de kuipdelen links waren beschadigd. En daar lig je dan te spartelen en dat is geen fijn gevoel '( met je nieuwe mille. Schade: voorvork (onderaan), spiegel, klipon, diffuser, kuip, kontje, dut in het frame en krassen op de uitlaat. Gelukkig rijdbare schade en we hebben de vakantie gewoon afgemaakt. Jammer genoeg had Prikkie niet meer het volledige vertrouwen en de koppeling moest elke keer ontlucht worden, dan ging het een tijdje weer goed.
Eenmaal terug in Nederland gelijk Leo Teunissen gebeld voor een afspraak met de schade expert. Die is geweest en de schade bedraagt 5950 euri. :X
Maar er zit ook een leuke kant aan het verhaal *D
Bij de dealer hadden ze een aanbod. Zij namen de schade motor over met het geld van de verzekering en hij zou een nieuwe 2004 die nog in de zaak stond krijgen. Prikkie hoefde daar niet lang over na te denken. Er stond op de andere al 9500 km op. Dat noem ik nou eens goed zaken doen. Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen. :+
Prikkie heeft hem gisteren opgehaald. De wielen waren wel overgezet omdat die rood zijn gespoten. En bij de vorige ging het schakelen (m.n in de vrij krijgen) moeilijk. Bij deze gaat het wel wat beter. Wij zijn in ieder geval weer blij en nu maar weer die 1000 km inrijden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan