Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 15 - Bellezza Italian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de oranje knipperlicht kapjes vervangen voor witte, met oranje lampjes erachter, resultaat:

IMG_1022.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen miereneuken, dat viel mij ook net op op de foto. Dank je voor het melden!

Daar ook maar eens naar kijken, en recht zetten.
 
Even afwachten of ik vandaag nog een frisse accu kan ophalen.
Volgens mij is de huidige overleden...en 't zal morgen zo'n mooie dag worden -O-



F*ck!! De jongen die net iets eerder gebeld voor de Mille heeft hem gelijk meegenomen. Weggekaapt dus. Weer verder zoeken dus.

Zonde man!!
 
F*ck!! De jongen die net iets eerder gebeld voor de Mille heeft hem gelijk meegenomen. Weggekaapt dus. Weer verder zoeken dus.

Da's balen idd. Ach, komt vanzelf wel weer wat anders, al zie je die 2003R'en niet veel..
 
Nice, olie erg smerig? En de bushings nog ok?

ja olie was echt nasty :P zag er allemaal nog ok uit :Y verse keerring erin gepropt en klaar.. alleen het uiterlijk vd vork is niet zo mooi meer (beschadegingetjes enzo) maarja dat komt wel een keer..

zag dat de motorolie ook laag was dus ook gelijk vervangen incl. oliefilter... dr zat nog maar een liter of 2 in :X :X
 
Das idd niet veel haha.

Zag gisteren dat die van mij ook te laag is, vandaag maar eens bij vullen. Ben benieuwd hoeveel erbij moet :X
 
Laatst bewerkt:
:/

2dt7n9k.jpg



Oorzaak alarm.. Dussss dan is er maar 1 juiste oplossing.. :P. De ANWB had 't alarm snel doorverbonden dus heb gelukkig nog wel ff lekker kunnen rijden!

rss9rq.jpg
 
ja olie was echt nasty :P zag er allemaal nog ok uit :Y verse keerring erin gepropt en klaar.. alleen het uiterlijk vd vork is niet zo mooi meer (beschadegingetjes enzo) maarja dat komt wel een keer..

zag dat de motorolie ook laag was dus ook gelijk vervangen incl. oliefilter... dr zat nog maar een liter of 2 in :X :X

Bij mij moest er 1,2 liter bij :$ :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan