schwantz340
MF veteraan
ik ga vandaag of morgen even kijken of ik een foto voor je kan schieten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je kunt ze origineel bestellen á 6,60 per lager en 8,50 per keerring. ben je een kleine 100euro kwijt.
Je kunt ook naar de lokale lagerboer gaan, dan ben je ong 1/3 kwijt daarvan.
De originele naaldlagers zijn zonder kooi waardoor het wat lastiger werken is en je de naaldjes sowieso verliest als de boel droog staat.
Je kan ze ook lagers met kooi monteren, dan is het contactoppervlak iets minder maar ook dat gaat bij een appie hier in de garage al minstens 40k goed.
Nylon heeft zelfsmerende eigenschappen en de slijtage op het alu is verwaarloosbaar in vergelijking met alu-alu.
Met de appies hier in de garage rijd ik bij elkaar al bijna 90K met de ringen, bij demontage van het linksysteem zit het vet er 40k later nog in. Probeer dat maar eens te halen met een appie waar nooit naar het linksysteem is gekeken.
Heeft er hier nog iemand kuipboutjes liggen? ik heb 2 van die quick release boutjes nodig met washers en een gewone inbusschroef die in het linkerkuipdeel zitten. (die onder de voetsteun)
Volgens min is een 848 en 1098 rempomp gelijk aan elkaarIk heb er een van een duc 848 op zitten, en het werk perfect!!
Kan wel ff op mn werk kijken.. Die inbusbouten hebben wij zo in de stelling liggen geloof ik.
M6x16 ofzo?
Die snelsluiters kan ik je helaas niet aan helpen
heb er zelf 3 liggen, maar die hou ik liever zelf als reserve.
Heb ze gekocht bij Roke.
Het is een kantel schakelaar?
Mijn gok is dat de 2 kleine pinnetjes voor verlichting van de knop is en de grote voor wat je daadwerkelijk wil in/uit schakelen.
Edit: Waar ik me meer druk op zou maken of deze schakelaar wel waterdicht is???
Okay begrijpelijk, nou ja dan moet ik ze waarschijnlijk gewoon bestellen.
Maar die dealer prijzen voor 3 boutjes zijn echt abnormaal
Okay begrijpelijk, nou ja dan moet ik ze waarschijnlijk gewoon bestellen.
Maar die dealer prijzen voor 3 boutjes zijn echt abnormaal
Wat ben ik blij dat mijn achterrem het nog prima doet
Zag wel dat het niveau van mijn koppelingsvloeistof gedaald is. Heb begrepen dat hij nog wel eens kan gaan lekken op een seal bij de koppelingscilinder?
M5x12 heb ik wel, weet niet zeker of ik van die flensinbussen heb, kan zijn dat ik alleen bolkopjes inbus heb.
Hoeveel moet je er hebben? Zijn van rvs.
Kosten je niks,, alleen verzendkosten voor n envelopje
Die plastic dingen in setjes van eBay plukken!
Zal je zo meteen even pb sturen hieroverZijn er hier nog RSV rijders die nog niet naar hun linksysteem gekeken hebben?
Op het appie forum hebben al een hoop mensen hun linksysteem doorgesmeerd en nylon ringen gemonteerd om de axiale speling te verkleinen.
Daardoor blijft het vet beter in de lagers en schuren de linkplates ook niet meer tegen de dogbone.
Voor de liefhebbers heb ik nog wat setjes liggen, pm me maar als er interesse is
[afbeelding]
[afbeelding]
Net een setje besteld, niet van ebay maar via webwinkel en scheelt inderdaad veul
Hou de koppelingvloeistof maar in de gaten In de slave cilinder (onderaan) zit een zuiger met een rubber ring. Hier gaan ze vaak lekken. Mocht je hem moeten vervangen, het is een eenvoudig klusje. Zou wel gelijk even kijken naar de 'zuigerwand' in de cilinder. Deze kan vrij ruw zijn en in dat geval ben je zo weer aan de beurt. In dat geval goed schoonmaken en proberen het oppervlak goed te polijsten...
Heb hem zelf jaar of 2 terug ook moeten vervangen en afgelopen zomer dacht ik dat het weer raak was, maar na bijvullen is het niet meer gezakt