Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaf, alles brand en brand schoon. Vind het altijd zo jammer dat al dat werk na pak em beet 3 uur weer is verdwenen. B| Ik was em, ontvet de ketting zo nu en dan en voorzie em van een laagje. Maak de velgen mooi schoon, maar ik ga niet met een tandenborstel aan de gang. Zit er liever boven op :Y

Iemand een indicatie van kosten van kleppenstellen? Zit er bij mij aan te komen..

Inderdaad altijd jammer. Maar goed schoonmaken hoeft toch ook niet altijd? Ik doe het 1x per jaar goed, alles eraf, helemaal schoon. De rest van het jaar alleen het ergste eraf. (wat dan ook makkelijk gaat)

Ik heb zojuist nieuwe bandjes besteld/ erom gelegd... :X wat blijft dat altijd een klap in de portemonnee zeg.. Heb nu gekozen voor de michelin power supersport *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nieuwe gaskabels, maar ik kom er niet helemaal uit wat de beste routing is voor de kabels. De oude kabels zijn net onder de kroonplaat namelijk zo ver ingesleten dat de kabels heel zwaar lopen. Ik heb de nieuwe er in liggen, maar als het stuur helemaal naar links staat, zit het spul weer klem.

Misschien heeft iemand een foto van een andere Mille hoe de gaskabels lopen?


1693jgk.jpg


2m4q0dd.jpg


2z4mkxh.jpg
 
Zucht... Dacht even m'n achtervelg terug te hangen, is m'n nieuwe bandje weer leeg... :(
 
En heeft iemand toevallig een mooie nette vooras liggen. De gene die ik uit m'n vork heb getikt is behoorlijk aangetast door het weer etc.
 
Ik heb nieuwe gaskabels, maar ik kom er niet helemaal uit wat de beste routing is voor de kabels. De oude kabels zijn net onder de kroonplaat namelijk zo ver ingesleten dat de kabels heel zwaar lopen. Ik heb de nieuwe er in liggen, maar als het stuur helemaal naar links staat, zit het spul weer klem.

Misschien heeft iemand een foto van een andere Mille hoe de gaskabels lopen?


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


ik ben met speedgas bezig.
de route is goed zo.
Waarschijnlijk staan je kabels wat te strak waardoor ze klemmen bij het verdraaien van het stuur.
 
Goede avond allen,

Weten jullie of de as van het voorwiel van een factory 2004 anders is dan de overige modellen?
 
Wie zag ik op tweede kerstdag een rondje Lekdijk doen richting Nieuwegein Zuid? Zwarte 2007/2008 met goudkleurige rem/koppelingshendels!

Lekker beziiggg!
 
:stupid:

Er zouden hier meer plaatjes gepost moeten worden!

Gisteravond zelf een eindje verder gekomen met Appie: dual carbon blokken in de klauwen gestopt, wat overbodige electronica verwijderd, nieuwe carbon zij covers geplaatst, spiegel gefixt en nog wat klein grut. Wilde de ketting klinken maar er moest een schakel af en dat werd me om 23:00 toch wat gortig.
 
[afbeelding]

Er zouden hier meer plaatjes gepost moeten worden!

Gisteravond zelf een eindje verder gekomen met Appie: dual carbon blokken in de klauwen gestopt, wat overbodige electronica verwijderd, nieuwe carbon zij covers geplaatst, spiegel gefixt en nog wat klein grut. Wilde de ketting klinken maar er moest een schakel af en dat werd me om 23:00 toch wat gortig.

Overtollige electronica? Zoals wat?
 
Is die handvatverwarming nog goed? Ik ben nog op zoek naar zoiets.

Dikke picca's, mijn oude Haga RSVR, ik had 'm nooit weg moeten doen :(

25i7wiq.jpg


akgvlx.jpg


33tjq6u.jpg


20s83sp.jpg


mmemqe.jpg


1pdkro.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan