Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onzin. Ja als je het zand aan je rollen hebt zitten. Op de buitenkant van je ketting maakt dat geen hol uit.

Maar dat vuil zit niet alleen aan de buitenkant, ook tussen de schakels in, bij de keerringejes. En dan slijt de ketting echt meer hoor.
Maar je hoeft het niet te geloven, ben ik wel de enige die een vuile ketting schoon maakt. :+
 
Even een plaatje omdat het zulk lekker weer is.
Geparkeerd voor mijn werk :-)

11176255_1574972486124804_764160160_n.jpg
 
ik zoek inderdaad ook 2 van die clipjes. heb de zwarte dopjes nog wel. Iemand een suggestie waar deze te vinden zijn?

Heb deze onlangs gekocht bij StarTwin in Loenen en kost geen hol. Let op de plastic dopjes zijn OEM wel balachelijk duur.
 
Ruitje gemonteerd. Het was even kutten met die clipjes, maar het is gelukt.
Staat een stuk beter met dit ruitje!

Pasvorm viel me ook niet tegen. Moest 1 gaatje een beetje bij boren.
Kuipruitje komt uit Hong Kong; €23,- inclusief gratis verzending _O- :+

17262161021_639c257a5d_h.jpg
 
Aangezien mijn Akra op Cartagena gesneuveld was, maar een nieuwe aangeschaft. Vind het wel een vet ding:

15424215412215402215396252bd411a5e243_A46FUCA.jpg


Met e-keur en uitneembare db killer. En het is een rvs demper met carbon look huls.

Ben benieuwd wat ik straks krijg. :P
 
Ziet er tof uit. Zaten de clipjes erbij ook?

Nee die heb ik hergebruikt.
Voorzichtig losgehaald met platte schroevendraaier.

Er terug op doen was ff lastig. Dingen zaten goed strak en was met de hand niet te doen. Heb ze er uiteindelijk met een dop (die net binnen het clipje valt) er weer terug overheen geduwd.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien mijn Akra op Cartagena gesneuveld was, maar een nieuwe aangeschaft. Vind het wel een vet ding:

[afbeelding]

Met e-keur en uitneembare db killer. En het is een rvs demper met carbon look huls.

Ben benieuwd wat ik straks krijg. :P

Een demper met e-keur, uitneembare db killer en het is een rvs demper met carbon look huls.

:P
Maar serieus, carbonlook? Ik vind het al afschuwelijk en dan ook nog op een demper... Best een leuke demper alleen dat carbonlook :r
 
Laatst bewerkt:
Aangezien mijn Akra op Cartagena gesneuveld was, maar een nieuwe aangeschaft. Vind het wel een vet ding:

[afbeelding]

Met e-keur en uitneembare db killer. En het is een rvs demper met carbon look huls.

Ben benieuwd wat ik straks krijg. :P
per ongeluk de witte _O- ,maar wel een ruig dempertje, mooi dingske
 
Ruitje gemonteerd. Het was even kutten met die clipjes, maar het is gelukt.
Staat een stuk beter met dit ruitje!

Pasvorm viel me ook niet tegen. Moest 1 gaatje een beetje bij boren.
Kuipruitje komt uit Hong Kong; €23,- inclusief gratis verzending _O- :+

[afbeelding]
Staat heel dik 8-)

Mijn Mille ook weer thuis *O*
Stond 1L water onderin de tank.. :/ overloopslang losgeschoten icm eem gescheurde motorhoes in de sneeuw, is veel water in de tank.
Sloeg na de winter meteen aan waarna ie slecht ging lopen, dus hele systeem vol water blijkt nu.

Hij heeft alles eraf gehaald, stuk voor stuk schoongemaakt, goed vastgemaakt en hij loopt weer als een tiet!
 
Iemand enige ervaring met de circuitdag op Lelystad, aangeboden door motor circuit training? Als het leest is het wel waar voor je geld.

Bij voorbaat dank.

Mvg John
 
Iemand enige ervaring met de circuitdag op Lelystad, aangeboden door motor circuit training? Als het leest is het wel waar voor je geld.

Bij voorbaat dank.

Mvg John

Nog geen ervaring mee, maar 23 mei ga ik op voor een eerste keer.
De instructeur waar ik gelest heb geeft daar sinds kort aantal data les, dus zodoende dat ik bij MCT terecht ben gekomen.
Lijkt me wel leuk en leerzaam! *O*
 
Sta ook op het punt me in te schrijven voor 23 mei, verjaardagscadeau. Moet ik alleen nog ff db-killers kopen/regelen. Lijkt me ook leerzaam en leuk. M'n kneesliders maar een keer gebruiken. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan