Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Nog steeds te koop. Weinig animo.. is de prijs nou echt te veel? Het is een goede motor met mooie onderdelen.. Anders vrees ik dat hij in onderdelen weg moet.

Teveel zou ik niet zeggen gezien de staat, maar er staan er gewoon veel te koop voor minder. 2 maand terug nog 1 opgehaald in nette staat met 50dkm voor 1300€.
Half jaar ervoor een R in circuittrim voor 1800€.
En nu 2 aan het verkopen (R en niet R) tussen de 1300 en 1900€ aan onderdelen gevangen per motor.
 
Ja staan er zat idd. Lang niet zo mooi, maar daar kijkt men niet naar denk ik. Heb jij een lijstje met prijzen wat voor onderdelen hebt gekregen? Dan kan ik een ruwe schatting maken.
 
Ophouden mannen, ik probeer eerst te kijken of de hobby weer bevalt na 5 jaar niet rijden (tot nu toe wel :P) voordat ik er weer een hoop geld tegenaan smijt :+

Ik hoor alleen maar voordelen hier;) je hebt in ieder geval het perfecte voorbeeld om het complete plaatje bij af te kijken;) Staat goed hoor... die blauwe velgen in combinatie met de grijze kleur.
 
Ik hoor alleen maar voordelen hier;) je hebt in ieder geval het perfecte voorbeeld om het complete plaatje bij af te kijken;) Staat goed hoor... die blauwe velgen in combinatie met de grijze kleur.
Feit.. O-)
A96AA6D4-8A2E-4303-AE9C-F5EABDFEC976.jpeg
 
Ik heb een compleet nieuwe KTM startkoppeling in de aanbieding in verband met overcompleet. ik hoef er niet aan te verdienen dus mag deze weg voor 90,- inclusief verzenden. Voordeel is dat je hier niet 3 weken op hoeft te wachten zoals ik deed. xD

Graag een PM bij interesse.
 
Ik zoek clipons van 51mm. Het mooiste zal zijn als deze open kunnen klappen of de bevestiging in twee delen. Scheelt weer iets qua montage. De kleur zwart en een leuk prijsje zal helemaal fijn zijn.
 
IMG_20191006_180041988.jpg

Rustig aan bezig met herstel van de Bol D'Or. Twee mooie pijpen gescoord voah weinag ;) Alleen de stickers waren echt beschadigd op deze. Ben op zoek naar deze stickers, misschien heeft iemand iets liggen? Heb iig Bolski gemaild (uitlaatstore). Zag ze ook op Ebay (maar dan alu-stickers, uit Iltalië), iemand ervaring hiermee? Blijft dat netjes zitten?
 
Ik had mijn oude ook verwijderd en nieuwe uit Italië van ebay. Deze waren niet van alu. Maar tot nu toe houden ze zich goed.
 
Ik had mijn oude ook verwijderd en nieuwe uit Italië van ebay. Deze waren niet van alu. Maar tot nu toe houden ze zich goed.

Je moet alleen ff oppassen dat het niet in het titanium fikt en je dan een vlek krijgt die er niet meer uit gaat. Zou zonde zijn.
 
Yes heb ik op gelet. Heb ze al met grijze scotchbrite met wd40 weer als nieuw gekregen, ook de hanger plekken mee weg gekregen en plekken van mijn motorschoen.
 
Yes heb ik op gelet. Heb ze al met grijze scotchbrite met wd40 weer als nieuw gekregen, ook de hanger plekken mee weg gekregen en plekken van mijn motorschoen.
Je bedoelt hiermee dempers zelf? Da's netjes! Ik was altijd in de veronderstelling dat titanium amper tot niet meer in nieuwstaat te krijgen was.
 
Hier nog RSV eigenaren te porren voor een leuk afsluitend ritje a.s. zaterdag? Rit zal plaats vinden in regio 'Midden Nederland', dus voor (bijna) iedereen goed aan te rijden. Zie onderstaande link voor meer info :)

 
Je bedoelt hiermee dempers zelf? Da's netjes! Ik was altijd in de veronderstelling dat titanium amper tot niet meer in nieuwstaat te krijgen was.
Zeker weer goed mooi te krijgen. En het is zo gebeurd. Let wel dat je met in de richting van de ronding schuurt en niet in de lengte richting. En dat de uitlaat helemaal schoon is, eer je begint.
 

Modbreak:

knip

Users wegtrekken naar andere websites en socials is niet toegestaan

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan